onkohan se naisenkin orgasmin saanti todellakin tunnepuolesta kiinni???
en ollut ikinä saanut.....useimmista seksikumppaneista huolimatta mutta nytten löysin miehen jonka kanssa saan aina........vai "osaakohan hän vaan käyttää sitä"???
naiset ottakaa kantaa ja kertokaa kokemuksistanne....miehet myös....
sainpas....
8
1074
Vastaukset
- ippii
Onneksi olkoon, että olet löytänyt miehen, jonka kanssa saat orgasmeja! Itsekään en ennemmin saanut orgasmeja kunnes tapasin nykyisen mieheni, johon RAKASTUIN silmittömästi. Nykyään en malttaisi millään olla sekstailematta hänen kanssaan, niin mahtavaa se on. Kyllä se on kiinni kummastakin. Toisen rakastaminen on iso ehto orgasmille, mutta pääasia on, että mies osaa hommat ja tyydyttää naisen!!! Että nyt miehet niskasta kiinni ja opettelemaan mistä nainen nauttii!!
- aaaaah
Kyllä se on vaan niin, että tunteilla ei ole orgasmien kanssa mitään tekemistä. Ilmeisesti aiemmat seksikokemuksesi ovat olleet miesten kanssa, jotka eivät ole osanneet tyydyttää sinua. Olen saanut monen, lähes tuntemattoman kanssa uskomattoman voimakkaita orgasmeja, kun taas jotkut seurustelukumppanini eivät ole siihen pystyneet.
Valmiudet orgasmiin on kaikilla ja kaikissa tilanteissa. Pitää vaan löytää mies, joka "painelee oikeita nappuloita".
Olet napannut onkeesi hyvän miehen, pidä siitä kiinni.- Mörrimöykky
Naisen orgasmi on jotain, mitä mies ei voi kuvitellakaan. Se on naiselle etuoikeutettu kuin synnyttäminen tai kuukautiset. Kaikki miehille vain teoriaa, josta voi lukea kaikenlaista. Orgasmin antaminen naiselle on vaikeata, kuitenkin. Syitä en tässä erittele. Mutta joskus aina tulee mies, joka tekee sen helpommin kuin edellinen. Toisesta välittäminen on ehkä se kaiken aa ja oo, mutta ei kuitenkaan yksin. Tärkeintä on kuitenkin, että nainen saa orgasmin, mutta nainen, joka saa vain yhden orgasmin, voi vain kuvitella, miten naiset, jotka saavat orgasmeja peräjälkeen, mitä heidän nautintosa onkaan! Siitä miehet voivat vain haaveilla. Miten minä rakastankaan, jos voin antaa naiselle edes yhden orgasmin. Edes yhden.
- aaaaah
Mörrimöykky kirjoitti:
Naisen orgasmi on jotain, mitä mies ei voi kuvitellakaan. Se on naiselle etuoikeutettu kuin synnyttäminen tai kuukautiset. Kaikki miehille vain teoriaa, josta voi lukea kaikenlaista. Orgasmin antaminen naiselle on vaikeata, kuitenkin. Syitä en tässä erittele. Mutta joskus aina tulee mies, joka tekee sen helpommin kuin edellinen. Toisesta välittäminen on ehkä se kaiken aa ja oo, mutta ei kuitenkaan yksin. Tärkeintä on kuitenkin, että nainen saa orgasmin, mutta nainen, joka saa vain yhden orgasmin, voi vain kuvitella, miten naiset, jotka saavat orgasmeja peräjälkeen, mitä heidän nautintosa onkaan! Siitä miehet voivat vain haaveilla. Miten minä rakastankaan, jos voin antaa naiselle edes yhden orgasmin. Edes yhden.
Todellakin, naisen orgasmien kirjo on mitä monimuotoisin. Voi saada "pieniä", värisyttäviä, tärisyttäviä ja lähes tajunnan vieviä.
Kaikkein parasta on kuitenkin mies, joka osaa asiansa niin, että loppua ei tulekaan. Homma etenee pienistä värähtelyistä koko vartalon huumaavaan ekstaasiin. Tätä on todellakin vaikea kuvailla, mutta tunne on jotain ylimaallista.
Kuitenkaan en pidä aina orgasmin saamista tärkeimpänä. Myös pelkästään lähekkäin olosta voi nauttia. Miehen saama tyydytys tuo myös naiselle hyvänolon tunteen. Jopa ilman orgasmia!
Ei siis mitään suorituspaineita... - tyllerö
Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi.
Joittenkin kanssa vain "sopii" osat paremmin kohdalleen, kuin toisten, ja siinä ei ole tunteilla mitään tekemistä.
Kokemukseni mukaan myös on niin, että ei välttämättä se seksielämä ole parasta sen kanssa, jonka kanssa aina tulee heti orgasmi, vaan sen, joka on kiinnostunut myös kokonaisuudesta.
Silloin kun vain "paneskellaan" orgasmi on ihan hyvä, mutta kun rakastellaan se on parempi.
Itse olin jo äiti saadessani ekan, ja ajattelin, että minussa on jokin peruuttamaton vika.
Mutta ah, eipä ollutkaan... - Uudestaan uudestaan!
Mörrimöykky kirjoitti:
Asia on nyt niin että itse olen 16 ja mun jätkäni on vasta 14. Parhaimpina kertoina olen saanut 3 peräkkäin. Kannattaa pitää nainen päällä, se on paras asento.
- nina
olen samaa mieltä kanssasi...mulla kävi just niinkun sullakin...
seurustelin lähes vuuoden yhen jätkän kans...jolla oi...epäilemättä iso...hän ei niinkään kinnittäny huomiota aina mun nautintoon..periaatteena tais olla ::pääasia että tulee...
sit mun ja mun tosi hyvän miespuolisen kaverin välillä alkoi sytyttää...rakastelimme ja sain...aina uudestaan ja uudestaan...hänellä "se" ei ole koolla pilattu mutta hän käyttääkin sitä erinlailla.....ja minäkin tiedän mitä naisen orgasmi on..... - oskari osaava
harmi ettet ollut kohdannut mua sillä olisin tuottnut sinulle sarja orkkuja Sormilla,suulla.kielellä ja mahtavalla asellani joka olisi täyttänyt sut?
Muttei se vieläkään ole myöhäistä?
Koeillanko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837