Dark Fearille

Pablo

Millon Darkkis kävit muuten koulutusjakson sivarissa? Ja missä palvelit loppuajan?

12

1330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän Lapinjärven koulutusjakson keväällä 2002 ja suoritin työpalvelukseni sairaalassa.

• Pablo

Oltiin sitten samaan aikaan L-järvellä.
        Itse vakisieppona vietin aikaa loppukesästä 01 alkusyksyyn 2002.

Todennäköisesti ollaan vaihdettu useampikin sananen tuli turistua useimman vassarin kanssa pitkä tovi.

• Pablo kirjoitti:

Todennäköisesti ollaan vaihdettu useampikin sananen tuli turistua useimman vassarin kanssa pitkä tovi.

Todennäköisesti olemme sitten törmänneet joskus Lapinjärven koulutuskeskuksessa, tosin itse vietin Lapinjärvellä vain sen kuukauden kun palveluspaikka oli jo tiedossa. Mutta maailma on pieni:)

• rauhan puolesta
        Pablo kirjoitti:

Koko 13kk lapinjärvellä? Tuntuu kyllä hirveältä rangaistukselta yhteiskunnan puolelta. Tai ei varmaan ollut rankkaa aikaa jos ei tarvinnut tehä mitää.

Itsellä ei ole kokemusta lapinjärveltä koska olin armeijassa 2kk ja tuli tuo 56vrk täyteen ettei joutunut enää lapinjärvelle.

Joutusin kyllä tekemään henkisesti äärimmäisen raskasta työtä 8kk luulin etten ikinä selviä siitä hengissä mutta sain noin 2kk armahdusta. Armeijan kertoimien mukaan olisi pitänyt olla sivarissa 10kk.

Mitä tästä kaikesta sain palkinnoksi. Jumalatonta syrjintää ja haukkumista jatkuvasti työnsaanti vaikeuksia ja mielenterveysongelmia.

Kiitoksia vitusti Suomen mulkku lainsäätäjät kun teette miesten elämästä niin vaikeaa ja naisiin nähden epäoikeudenmukaista. Tässä on syy miksi vihaan niin helvetisti tätä paskavaltiota, mikä on tehnyt elämästäni niin hemmetin vaikeaa, vaikka kaiken olen hoitanut tunnollisesti ja täysillä. Kiitosta ei ole kuullut kertaakaan.

• rauhan puolesta kirjoitti:

Koko 13kk lapinjärvellä? Tuntuu kyllä hirveältä rangaistukselta yhteiskunnan puolelta. Tai ei varmaan ollut rankkaa aikaa jos ei tarvinnut tehä mitää.

Itsellä ei ole kokemusta lapinjärveltä koska olin armeijassa 2kk ja tuli tuo 56vrk täyteen ettei joutunut enää lapinjärvelle.

Joutusin kyllä tekemään henkisesti äärimmäisen raskasta työtä 8kk luulin etten ikinä selviä siitä hengissä mutta sain noin 2kk armahdusta. Armeijan kertoimien mukaan olisi pitänyt olla sivarissa 10kk.

Mitä tästä kaikesta sain palkinnoksi. Jumalatonta syrjintää ja haukkumista jatkuvasti työnsaanti vaikeuksia ja mielenterveysongelmia.

Kiitoksia vitusti Suomen mulkku lainsäätäjät kun teette miesten elämästä niin vaikeaa ja naisiin nähden epäoikeudenmukaista. Tässä on syy miksi vihaan niin helvetisti tätä paskavaltiota, mikä on tehnyt elämästäni niin hemmetin vaikeaa, vaikka kaiken olen hoitanut tunnollisesti ja täysillä. Kiitosta ei ole kuullut kertaakaan.

Itse viihdyin Lapinjärvellä erinomaisesti, vaikka vietin siellä vaan sen kuukauden mittaisen niin sanotun koulutusjakson. Meininki ja ilmapiiri oli siellä erittäin rento ja suvaitsevainen, joten sen suhteen ei valittamista. Luennot olivat myös mielenkiintoista kuunneltavaa ja jokainen sai esittää omia mielipiteitään asioista.

Vapaapäiviä ja kuntoisuuslomia sai myös hankittua hyvin. Harvoin edes vietin Lapinjärvellä kolmea tai neljää päivää pidempään viikon aikana.

Suosittelisin sinuakin rekisteröitymään tänne palstalle, niin saataisiin tänne lisää kirjautuneita jäseniä. Rauhan kannattajia näillä palstoilla on muutenkin liian vähän, mutta ääri-isänmaallisia maanpuolustusintoilijoita riittää kyllä sitäkin enemmän.

Taisit varmaankin jo lukea tuolta maahanmuuttajat-palstoilta tuon erään J. Julistajan fasistisia mielipiteitä?

Minun lienee aika turha edes kysyä sinulta mitä mieltä olet tästä kyseisestä henkilöstä, sillä voin kuvitella vastauksesi jo etukäteen. En yhtään ihmettele miksi et pidä hänen kaltaisista rasisteista.

• DarkFear kirjoitti:

Itse viihdyin Lapinjärvellä erinomaisesti, vaikka vietin siellä vaan sen kuukauden mittaisen niin sanotun koulutusjakson. Meininki ja ilmapiiri oli siellä erittäin rento ja suvaitsevainen, joten sen suhteen ei valittamista. Luennot olivat myös mielenkiintoista kuunneltavaa ja jokainen sai esittää omia mielipiteitään asioista.

Vapaapäiviä ja kuntoisuuslomia sai myös hankittua hyvin. Harvoin edes vietin Lapinjärvellä kolmea tai neljää päivää pidempään viikon aikana.

Suosittelisin sinuakin rekisteröitymään tänne palstalle, niin saataisiin tänne lisää kirjautuneita jäseniä. Rauhan kannattajia näillä palstoilla on muutenkin liian vähän, mutta ääri-isänmaallisia maanpuolustusintoilijoita riittää kyllä sitäkin enemmän.

Taisit varmaankin jo lukea tuolta maahanmuuttajat-palstoilta tuon erään J. Julistajan fasistisia mielipiteitä?

Minun lienee aika turha edes kysyä sinulta mitä mieltä olet tästä kyseisestä henkilöstä, sillä voin kuvitella vastauksesi jo etukäteen. En yhtään ihmettele miksi et pidä hänen kaltaisista rasisteista.

Päätin sitte rekisteröityä mutta en jaksanut ainakaan vielä laittaa julkiseksi mitään itsestäni.

Juu olen lukenut tämän J. Julistajan juttuja, täytyy varmaan alkaa pommittaa myös tätä yhteiskunnan sikaamme omilla viesteillä.

Muistelisin, että olet itse ollut maahanmuuttajien parissa työskentelemässä, näitten mitä julistaja vihaa eniten. Se homma olisi ollut minullekin varmasti mielenkiintoista ja antoisaa. Niinkuin sanoin olen kansainvälinen ihminen ja pidän ulkomaalaisista paljon enemmän kuin suomalaisista, tiedät varmasti syyn tähän miksi en viihdy kovinkaan hyvin vanhoillisten suomalaisjunttien keskuudessa, jotka puhuvat vaan armeijasta, tuosta laitoksesta, mitä vihaan eniten tässä maassa.

Olisin myös varmaan viihtynyt itsekin lapinjärvellä omanlaisteni seurassa, esim. meillä olisi ollut varmasti mielenkiintoisia keskusteluja. Olen varma, että suurin osa sivareista on suvaitsevaisia ja fiksuja ihmisiä, jotka kunnioittaa toisten mielipiteitä. Itse aloitin sivaripalveluni 1998 ja olisin hyvinkin voinut mennä lapinjärvelle ja olla siellä vaikka koko palvelusaikani. Joutusin henkisesti hyvin raskaaseen työhön, mutta itsepä suostuin ei ollut paljonkaan valinnan varaa.

On totta että meitä rauhan kannattajia ja samanhenkisiä on todella harvassa tässä maassa, siksi onkin mukava vaihtaa mielipiteitä ihmisten kanssa jotka ajattelevat samalla aaltopituudella.

• Pablo-P
        DarkFear kirjoitti:

Oli näemmä toi mun nikki rekattu joskus aikasemmin. Mut joo. Ei se Lapinjärviaika nyt niin paskaa mullakaan ollut... tai olihan se aika mutta so not.

Joo vekkuleita otuksia tollaiset. Ei niissä rasisteissa se vika niinkään vaan heidän mielipiteissään. Suurin osa tollaisista postailijoista kumminkin taitaa olla niitä ylä-asteen välitunnilla kirjoittajia tai muuten vaan ei paljoa ole hajua mistä puhuu.

Mut eipä sillä. Hasta la victoria siempre!

• RauhanPuolesta kirjoitti:

Päätin sitte rekisteröityä mutta en jaksanut ainakaan vielä laittaa julkiseksi mitään itsestäni.

Juu olen lukenut tämän J. Julistajan juttuja, täytyy varmaan alkaa pommittaa myös tätä yhteiskunnan sikaamme omilla viesteillä.

Muistelisin, että olet itse ollut maahanmuuttajien parissa työskentelemässä, näitten mitä julistaja vihaa eniten. Se homma olisi ollut minullekin varmasti mielenkiintoista ja antoisaa. Niinkuin sanoin olen kansainvälinen ihminen ja pidän ulkomaalaisista paljon enemmän kuin suomalaisista, tiedät varmasti syyn tähän miksi en viihdy kovinkaan hyvin vanhoillisten suomalaisjunttien keskuudessa, jotka puhuvat vaan armeijasta, tuosta laitoksesta, mitä vihaan eniten tässä maassa.

Olisin myös varmaan viihtynyt itsekin lapinjärvellä omanlaisteni seurassa, esim. meillä olisi ollut varmasti mielenkiintoisia keskusteluja. Olen varma, että suurin osa sivareista on suvaitsevaisia ja fiksuja ihmisiä, jotka kunnioittaa toisten mielipiteitä. Itse aloitin sivaripalveluni 1998 ja olisin hyvinkin voinut mennä lapinjärvelle ja olla siellä vaikka koko palvelusaikani. Joutusin henkisesti hyvin raskaaseen työhön, mutta itsepä suostuin ei ollut paljonkaan valinnan varaa.

On totta että meitä rauhan kannattajia ja samanhenkisiä on todella harvassa tässä maassa, siksi onkin mukava vaihtaa mielipiteitä ihmisten kanssa jotka ajattelevat samalla aaltopituudella.

Hienoa kun päätit kirjautua palstalle, niin saimme tänne taas yhden rauhan kannattajan lisää. Me rauhanpuolustajat olemme todellakin olleet aina täällä suomen maassa selkeä vähemmistö, mutta näitä ääri-isänmaallisia fasisteja tässä maassa on kyllä riittänyt aina kansalaissodasta lähtien.

Minä olen myös lukenut tuon Julistajan juttuja ihan siitä lähtien kun kirjauduin tänne palstalle. Huomasin heti saman tien hänen ääri-isänmaallisuuden rasistisuuden kaikkia ulkomaalaisia ja eri vähemmistöjä kohtaan, näin ollen aloin heti painostamaan tätä kyseistä natsimielistä rasistia.

Meinaan esittää hänelle muutamia kysymyksiä tässä lähipäivien aikana, joten suosittelen myös sinua lukemaan ne. Kaikista näistä rasistisista mielipiteistään huolimatta tämä Julistaja kieltää olevansa natsi tai edes rasisti, mutta meinaan kyllä saada hänen natsimielisyyden täällä väkisinkin kaikkien tietoisuuteen.

Olen työskennellyt maahanmuuttajien parissa ja aina viihtynyt muutenkin hyvin ulkomaalaisten seurassa. Kaikkein parasta ulkomaalaisten kanssa työskentelyssä on se että siellä nämä suomalaisten arvostamat asiat kuten isänmaallisuus, maapuolustus ja armeija eivät ole puheenaiheiden joukossa. Voit olla aika varma että suomalaisilla työpaikoilla nämä asiat nousevat väkisinkin puheenaiheeksi varsinkin miesten keskuudessa.

Tapoihini ei ole koskaan kuulunut ihmisten arvostelu heidän ihonvärin, uskonnon tai kansalaisuuden perusteella.

En ole koskaan tykännyt tästä ryssittelystä ja muusta rasistisista nimittelyistä joita suomalaiset yleensä aina käyttävät.

Mielipiteideni ja elämänarvojeni perusteella en pidä itseäni juuri ollenkaan suomalaisena, koska arvostan niin erilaisia asioita ja elämänarvoja kun moni keskivertosuomalainen yleensä.

Minä ainakin pidän maailman rauhaa, solidaarisuutta, oikeudenmukaisuutta, suvaitsevaisuutta ja tasavertaisuutta paljon tärkeimpinä asioina kun jotain turhaa suomen itsenäisyyttä ja maanpuolustusta.

Maanpuolustuksessa on kyse vain rikkaiden oikeistolaisten etujen turvaamisesta ja siitä että ne heidän kannattamat väärät ja militaristiset elämänarvot tulevat säilymään myös tulevaisuudessa osana tätä yhteiskuntaa.

Vasemmistolaisena rauhanpuolustajana minä en ainakaan suostuisi tappamaan yhtään ihmistä, enkä kuolemaan itse näiden oikeistolaisten suuromaisuuden ja heidän edustamisensa väärien elämänarvojen puolesta.

• syttyy
        rauhan puolesta kirjoitti:

saatte itse valita: oman teloitusryhmän tai vihollisen luodin. Miettikääs sitä , pojut...

• pellejä
        syttyy kirjoitti:

saatte itse valita: oman teloitusryhmän tai vihollisen luodin. Miettikääs sitä , pojut...

Uskotko tosiaan, että tänne syttyy joku prkleen sota vielä tän vuosisadan aikana? Tossa on tulos, kun osa ihmisistä ottaa sen armeijan ihan liian tosissaan. Luulis sen verran päässä järki pakottavan, että tajuaisi mikä ero on tapahtunut 60vuodessa. Toiseksi, nykyinen sota on muuttunut terrorismisodaksi jossa taistelut käydään siellä sun täällä ja todelliselle koko maan armeijalle ei ole käyttöä

• Fear of the Dark

Darkkis pitää yksinpuhelua kolmella nikillä keskenään. Luuletsä oikeesti ettei sua tunnista tyylistä, juntti?
      Keksi nuija parempaa.

• Miust ainaki oli mukavaa olla lapinjärvellä .. ainoastaan vatutti aina Pitkä matka kylälle ja oikeestaa ei sielläkää mitään nii hehkeetä ollu
        mut mukavaa oli siel olla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe