Onkos tällainen kuinka yleistä? Meillä löydettiin kyseinen ihanuus noin puolitoista vuotta sitten. Mieheni on ihan hulluna siihen kun alistan häntä ja "pakotan" ensin hänet ottamaan dildoa suuhun ja sitten nain häntä takaapäin anukseen. Mies väitää kivenkovaan ettei ole millään tavalla toisista miehistä kiinnostunut, eikä sillä kyllä mulle mitään väliä olisikaan. Itse en niin suuria kiksejä tuosta saa, en ole kovin dominantti luonteeltani, mutta onhan se mukava välillä katsella kun toinen nauttii niin etei kykene itseään hillitsemään..
Kertokaapa muut parit kokemuksistanne, Kiitos.
Strap-on heteroparisuhteessa
8
7182
Vastaukset
- ...harrastetaan !
Meillä vaimollani on sellaiset strap-on "valjaat", missä edessä on kutakuinkin normaalikokoinen musta kumidildo... sitten siinä haarojen välistä/alitse kulkevassa nauhassa on myöskin kaksi dildoa sisäänpäin... eli dildot pimpassa ja pepussa samaan aikaan!
Vaimoni pitää tätä erittäin kiihottavana leikkinä silloin tällöin ja minä "tietenkin alistuvana osapuolena joudun nuolemaan ensin tuota etudildoa" ja sitten lopuksi saan sen peppuuni!
Pannessaan minua, vaimoni saa yleensä mahtavat orkut noiden sisällään olevien dildojen ansiosta ja samalla runkkaa minua kumihanskoillaan.
Tunnen kuitenkin itseni täysin heteroksi, enkä voisi tuohon hommaan edes miestä kuvitellakaan...- hetero myös
Vaimollani on sellaiset kumihousut joissa on yks sauva sisään ja toinen ulos. En tiedä mikä se on mutta pirun kiihottavan näköistä se on kun vaimo nuo housut jalassa käveleskelee ja kumimulkku heilahtelee kivasti jalkojen välissä.
Mä en tykkää niinkään että mua naidaan sillä kumimulkulla mutta joskus on kokeiltu niin että vaimo on alla ja mä istun päällä ja vaimo runkkaa siemenet omalle vatsalleen. Turhan harvoin noita housuja silti käytetään. - Valjaat
...nuo hankkineet?! Kuulostaisi epäilyttävästi siltä ultra harness 2000 for women härpäkkeeltä, tms., mutta Suomesta sitä ei ole vielä kaupoista löytynyt, ainakaan sieltä mistä me olemme etsineet. Täällä on lähinnä tullut vastaan vastaavia, mutta hieman huonommassa, kumihousuisessa muodossa. Ei siis kumihousuissa mitään vikaa ;), mutta nuo valjaat olisivat varmaan tukevammat ja hieman mukavammat.
- ...itse tehdyt...
Valjaat kirjoitti:
...nuo hankkineet?! Kuulostaisi epäilyttävästi siltä ultra harness 2000 for women härpäkkeeltä, tms., mutta Suomesta sitä ei ole vielä kaupoista löytynyt, ainakaan sieltä mistä me olemme etsineet. Täällä on lähinnä tullut vastaan vastaavia, mutta hieman huonommassa, kumihousuisessa muodossa. Ei siis kumihousuissa mitään vikaa ;), mutta nuo valjaat olisivat varmaan tukevammat ja hieman mukavammat.
...Eli se "alkuperäinen" strap-on harness on nahkaa ja ostettu aikoinaan SinCitystä (silloin kun se oli hiukan "ronskinpi kauppa"). Siihen sai eri kokoisia ja näköisiä etudildoja (kumia). Sitten hankimme lisää kumisen real-dildon pimppaa varten ja plugin peppua varten. Ne on sitten kiinnitetty kokeilujen perusteella oikeisiin paikkoihin tuohon haaran välistä kulkevaan nauhaan...
- M29
Näyttäisi vastausten perusteella olevan kohtuu yleinen kapistus parisuhteissa. Tietty vaatii avointa asennetta ja suhtautumista seksiin yleensä.
Omat kokemukset rajoittuvat vielä pariin kertaan, suihin en ole vielä saanut (pitääpä kokeilla) mutta peppuun kylläkin. Kokemus oli äärimmäisen kiihottava, mutta dildon materiaali (luonnonkumi?) aiheutaa ikävää ärsytystä anuksessa ja nautinto ei ole paras mahdollinen. Olisiko jollakulla neuvoa miten kumiärsytyksen voisi estää?
Strap-on dildomme on vyötäisille kiinnitettävä melko ohut ja 15 cm pitkä, sisäpuolella hieman paksumpi 7 cm patukka vaginaan.
Parasta koko asiassa on mielestäni alistetuksi tulemisen kokemus, on ikäänkuin naisen asemassa ja toinen käyttää "miehistä" valtaansa (ja aisaa). En täysin sulje pois mahdollisuutta, ettenkö voisi kokeilla vastaavaa myös miehen kanssa, mutta tämän tulisi tapahtua vaikkapa tutun pariskunnan kanssa yhteisissä leikeissä, kuvitelmissani voisin olla kaikkien kolmen muun osallistujan seksiorja.
Onko muilla vinkkejä asennoista miten strap-on:a voi käyttää, takaapäin se ei antanut parasta mahdollista "kyytiä". - kettu
aatoksia on täälläkin päin ja strap-on on hankintalistalla...dildoa kokeiltu, mutta fiilis varmaan eri kun se on "lanteilla"!!!
- Lare
Vaimo panee minua straponilla, keskikokoisella ja samalla piiskaa peppua, kun molemmat siis sekä panon, että piiskan alkaa varovasti ja hitaasti kiihdyttäen, niin kyllä tuntuu namilta. Olen pari kertaa lauennut ilman runkkaamistakin, on tosin ollut peppu punaisena ja juomuilla. Orgasmi on ollut tosi voimakas.
- dildoqueen
Kiitoksia asiallisista kommenteista. Kannattipa kirjoitella tänne, huomasin heti että meillä taitaa nimittäin olla vanhentunut dildomalli käytössä. Siinä ei nimittäin ole mua varten mitään sauvaa tahi väristintä.. täytyypä käydä alan liikkeissä kyselemässä.
Meillä mies sanoo kanssa, että orgasmi on tosi voimakas kun sauva on pepussa. On kuulemma tosi alistavaa ja kiihottavaa kun joutuu myöntämään itselleen että tykkää siitä kun suoleen työntyy jotakin. Kai se miehen G-piste sitten on siellä niinkuin puhutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203