KÄPY PALAA KORPPIEN KANSSA!

Turhaudus

Ei löydy niin _mistään_ eikä kukaan näytä edes tietävän. On se kumma.
Kysynpä nyt sitten täältä:

Kuka artisti tai mikä bändi esittää Carlos Sauran elokuvan 'Korppi Sylissä' (Cria Cuervos, 1976) maagisen tunnusmusiikin?

Tästä biisistähän on myös suomen kielinen käännös olemassa, mutta alkuperäinen kiinnostaa ja vainoaa.

7

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AM

      http://usuarios.tripod.es/tostaos/boikot_cuervos.htm
      http://www.movies2go.net/review/CriaCuervos.html
      viimeisestä löytyi seuraavaa
      pändiä ei manita:

      CRIA CUERVOS
      Directed by Carlos Saura
      Geraldine Chaplin
      Setting: Spain just after the Spanish Civil War
      Contains ??
      Screenplay by Carlos Saura
      Music: Federico Mompoll
      Narrated by Geraldine Chaplin
      English title: RAISE RAVENS
      Spanish titles: CRIA! and CRIA CUERVOS
      Special Categories: Spanish Movies; Orphans; Relationships;
      Death; Personal Conflict; Families;

      For review, please see CRIA! (1975).
      Elokuva-arkisto osaa varmaan antaa jotain varmaa?

    • Suomenjoutsen

      Pahan pistit, vaan ei hätää(?)

      Tarkoittanet kappaletta, jonka esittää nainen seksikkäällä äänellä? Porgue Te Vas? On muuten kaunis kappale.(jos nyt sitä tarkoitat...) Myös muuta neidon tuotantoa kannattaa kuulla; aivan ihana ääni. Voin sieluni silmin kuvitella kauniin, hennon naisen laulavan minulle noin, ja minä kuuntelen ja rakastun... Huh, voi mikä ääni ja nainen...

      Jaa mitä? Että nimi pitäis sanoo? Ihme häsläystä...

      Yksinkertaisen lyhyesti pelkkä Jeanette.

      • SJ

        Jeanette mitä tarkoitan, taitaa olla liian nuori tuon ikäisen elokuvan tunnarinlaulajaksi:(

        Mutta testi nyt, onko edes sama soundi. Napsterilla löytää kaikkea hassua.


      • Turhahdus
        SJ kirjoitti:

        Jeanette mitä tarkoitan, taitaa olla liian nuori tuon ikäisen elokuvan tunnarinlaulajaksi:(

        Mutta testi nyt, onko edes sama soundi. Napsterilla löytää kaikkea hassua.

        Olet oikeilla jäljillä. Kappale on juuri tuo, josta puhut vaikka esittäjä tuskin on Jeanette (elokuva on sentään vuodelta -76).

        Jostain kumman syystä en ole löytänyt mistään netistä mainintaa biisin esittäjästä ja olen hakenut sitä vakavissani.

        Viiltävää surua, kaipuuta, eroottista latausta ja haavoittuvaa pehmeyttä samassa biisissä. Allekirjoitan täysin aiemmat kommenttisi.


      • Suomenjoutsen
        Turhahdus kirjoitti:

        Olet oikeilla jäljillä. Kappale on juuri tuo, josta puhut vaikka esittäjä tuskin on Jeanette (elokuva on sentään vuodelta -76).

        Jostain kumman syystä en ole löytänyt mistään netistä mainintaa biisin esittäjästä ja olen hakenut sitä vakavissani.

        Viiltävää surua, kaipuuta, eroottista latausta ja haavoittuvaa pehmeyttä samassa biisissä. Allekirjoitan täysin aiemmat kommenttisi.

        ...paloi pohjaan.

        Alkuperäinen artisti on kyllä Jeanette, kysyin asiaa oikein pariltakin hepulta/tytöltä.

        Mm. espanjalainen kaveri tiesi kyllä Jeaneten tarkaan. Kertoi hänen lopettaneen ainakin toistaiseksi laulamisen, ja ikää kertoi löytyvän yli 40. Ja sanoi J:n laulaneen kappaleen mainitsemassasi elokuvassa v-1976.

        Oli pakko selvittää, kun jäin tuon ihanan äänen pauloihin. Kuin seireeni kutsuisi luokseen, ja vastustamatta vetäisi luokseen, ohittaen järjen...

        Hyvää viikonloppua!

        PS. Sitä paitsi korpit ovat kivoja lintuja! Harakoihin palaakin kävyt ja hihat. Ni. Ettäs tiiät.


      • Turhaudus
        Suomenjoutsen kirjoitti:

        ...paloi pohjaan.

        Alkuperäinen artisti on kyllä Jeanette, kysyin asiaa oikein pariltakin hepulta/tytöltä.

        Mm. espanjalainen kaveri tiesi kyllä Jeaneten tarkaan. Kertoi hänen lopettaneen ainakin toistaiseksi laulamisen, ja ikää kertoi löytyvän yli 40. Ja sanoi J:n laulaneen kappaleen mainitsemassasi elokuvassa v-1976.

        Oli pakko selvittää, kun jäin tuon ihanan äänen pauloihin. Kuin seireeni kutsuisi luokseen, ja vastustamatta vetäisi luokseen, ohittaen järjen...

        Hyvää viikonloppua!

        PS. Sitä paitsi korpit ovat kivoja lintuja! Harakoihin palaakin kävyt ja hihat. Ni. Ettäs tiiät.

        Kiitos ja kumarrus. Luulen, että kykenen löytämään levyn nyt kun tiedän edes artistin nimen.

        Viimeksi kun metsästin biisiä siihen meni 2 vuotta...

        On ne joutsenetkin hienoja lintuja.


    • Anonyymi

      TÄÄ PITÄS NÄHDÄ JA JEANNETTE ON SYNTYNYT 1951 ELI OLLUT 25 VUOTIAS ELOKUVAN TEON AIKAAN EI MIKÄÄN PIKKUTYTTÖ.. OLEN METSÄSTÄNYT KANS TÄTÄ VARMAAN IKUISUUDEN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe