Siellä selviää kaikki. Jumala tulee näyttämään mika on Factan ja teorian erot. Ei sielläkään kukaan ilman oikeus käsittelyä pääse, Joten kellään ei ole mitään oikoteitä, siellä selviää totuus Käytännön ja Factan välillä. Kaikki perille pyrkiväthän uskovat vuoren varmasti
pelastukseen joka on tosiasia!
Meillä ei ole annettu matkaan tälle matkalle vain yksi matkatavara, Sen tavaran nimi on meidän luonne! Tämä on se joka tulee ratkaisemaan
meidän suhteemme Iankaikkiseen Luojaan meidän Tuomareiimme Ja puolustus asianajajaamme. Meidän luonteemme tulee käymään kovan Prosessin. Koska meidän ensiksi pitää kehittää luonteemme Taivaskelpoiseksi.
Meisön tulee oppia rakastamaan Vihollisiamme ja sopia kaikki erimielisyydet täällä ajassa. Meitdän tulee oppia taivaallinen moraali. Ellemme tätä opi voidaan meidän Viisumiimme tehdä kieltävä päätös, Koska taivaaseen ei hyväksytä mitään epäpyhää ja kauhistuksen tekiää.
Jeesus ratkaisee tämän asian, Siksi nyt on otollinen aika tehdä todellinen parannus lähimmäisen rakkauteen. Meissä piilevä viha meidän on tuhottava. Jeesus ei halua uutta kapinaa taivasten valtakunnassa. Muistakaa tämä valtakunta on rauhan valtakunta jossa vallitsee
todellinen rakkaus jossä ei lietsota vihaa ja katkeruutta.
Siunausta
kaikille
Taivas
toivolaisille
Antilta
Jumalan Lakitupa
7
324
Vastaukset
Ellen Whiten luonteenkehitysopillako sinä taivaaseen ole menossa.
- Aramiz
Puhdassydämiset tulevat näkemään Herran. Ei taivas ole varustettu pahan luonteen omaaville, vaan rauhantekiöille. Taivas on varattu niille jotka rakasavat Herraa ja ovat kuuliaisia hänelle
ja tänne menevät ovt rauhan rakastajia. Ei Jumala tee uutta helvettiä taivaaseen. olkaa siis täydelliset kuten teidän taivallinen Isänne on
Taivas on Rauhan ja sopuisuuden valtakunta!
Siunausta - rakkaudelle
Uskova1 tee parannus Jumalan lain vihastasi, sillä sellaisten jotka Jumalaa vihaavat eivät peri ikuista elämää. Miksi esiinnyt uskovana kun jo ensimmäisessä asiassa, jossa uskovan pyhitys tulee esille, sinä vihaat sitä. Ilman kuuliaisuutta Jumalan laille ei ole pyhityselämääkään.
- pauttia
1. Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas.
2. Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.
3. Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
4. Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
5. Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
6. Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
7. Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet.
8. Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa.
9. Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä.
10. Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta.
11. Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
12. Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.
13. Minä kirjoitan teille, isät, sillä te olette oppineet tuntemaan hänet, joka alusta on ollut. Minä kirjoitan teille, nuorukaiset, sillä te olette voittaneet sen, joka on paha. Minä olen kirjoittanut teille, lapsukaiset, sillä te olette oppineet tuntemaan Isän
Tässä olisi sinulle Paavalin terveiset.
16. Älköön siis kukaan teitä tuomitko syömisestä tai juomisesta, älköön myös minkään juhlan tai uudenkuun tai sapatin johdosta,
17. jotka vain ovat tulevaisten varjo, mutta ruumis on Kristuksen.
18. Älköön teiltä riistäkö voittopalkintoanne kukaan, joka on mieltynyt nöyryyteen ja enkelien palvelemiseen ja pöyhkeilee näyistään ja on lihallisen mielensä turhaan paisuttama
19. eikä pitäydy häneen, joka on pää ja josta koko ruumis, nivelten ja jänteiden avulla koossa pysyen, kasvaa Jumalan antamaa kasvua.
20. Jos te olette Kristuksen kanssa kuolleet pois maailman alkeisvoimista, miksi te, ikäänkuin eläisitte maailmassa, sallitte määrätä itsellenne säädöksiä:
21. "Älä tartu, älä maista, älä koske!"
22. - sehän on kaikki tarkoitettu katoamaan käyttämisen kautta - ihmisten käskyjen ja oppien mukaan?
23. Tällä kaikella tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen ja nöyryyden vuoksi ja sentähden, ettei se ruumista säästä; mutta se on ilman mitään arvoa, ja se tapahtuu lihan tyydyttämiseksi.- Aramiz
Sinne Ykkösen vaivan paikkaan kyllä kelpaavat kelpaavat 100 Prosentin tarkkuudella ihan kaikki,
mutta Jumala haluaa vain luoonteen matkatavaraaksi. Siis me olemme eri aiheessa - moi
Aramiz kirjoitti:
Sinne Ykkösen vaivan paikkaan kyllä kelpaavat kelpaavat 100 Prosentin tarkkuudella ihan kaikki,
mutta Jumala haluaa vain luoonteen matkatavaraaksi. Siis me olemme eri aiheessaUskon tarkoitus on juuri se mitä sinä luonteesta ta i mielen kasvamisesta puhutkin.
Mutta meidän uskomme mukaan, jokainen Evankeliumin ohje on sellainen, jolla on meille takoitettu sanoma tuossa mielen kasvamisessa Kristuksen mielen mukaiseksi.
Näin ovat nuokin sanat, joista sanot, etteivät ne kuulu, yli ihmismielen tulkintojen ja annettu meitä kasvattamaan.Jeesuksen uskon salaisuus on, että vain niihin sanoihin on annettu muuttava voima, jotka Evankeliumista tulevat.
Niile sanoille on luvattu se lupaus mikä Jeesuksen kautta tulee meidän uskoamme kasvattamaan.
Meidän tulkinnoissamme, perustelemme ne kuinka hyvin tahansa,ei ole tuota uskon voimaa.
Näin voimme turvallisin mielin hyljätä kaikki ne suositukset joilla me ihmiset suosittelemme itseämme muile ihmisille totuuden opettajiksi.
Jeesuksen lupaukset ovat kaikki kirjoitettuina Evankeliumiin, ja niihin lupauksiin ei ole apostolien lisäksi muille annettu mitään valtaa.
Meillä ei tarvitse olla syytöstä toisiamme, ei uskova 1 stäkään kohtaan kun me suosittelemme itsemme sijaan vain Raamatun sanaa.
Meidän tulee vähetä sitä enemmän toistemme suhteen mitä enemmän meissä kussakin Jeesukseen uskominen saa valtaa.
Juuri päinvastoin kuin käy ihmisoppien seuraamisessa.Heidän valtansahan lisääntyy seurakuntalaisiin ,mitä pidemmälle ihmisopissa seurakuntalaiset pääsevät.
Lopulta heidän sielunsa on yhtä heidän oppinsa kanssa. 1 Piet.1--->
10. Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
11. sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.
12. Sentähden minä aina aion muistuttaa teitä tästä, vaikka sen tiedättekin ja olette vahvistetut siinä totuudessa, joka teillä on.
13. Ja minä katson oikeaksi, niin kauan kuin tässä majassa olen, näin muistuttamalla herättää teitä.
14. Sillä minä tiedän, että tämän majani poispaneminen tapahtuu äkisti, niinkuin myös meidän Herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti.
15. Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
16. Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
17. Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
18. Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.
19. Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
20. Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
21. sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
On tärkeää että me saamma sen sanoman Jumalaltapäin minkä me otamme uskossa vastaan, emmekä sitä joka on ihmismielen meille antama kehoitus jokun ryhmäkunnan tarpeita varten.
Sillä jos Herra tahtoo meidän kauttamme sitä ihmisten sanomaa meille omistettavaksi, Hän tekee sen sitten suoraan meissä oman sanansa välitykselläkin.
Ja vielä siitä kasvamisesta ja meidän riippuvaisuudestamme "puhujien saarnoihin".
Jos me Herran mukaan kasvamme, meidän riippuvaisuutemme vähenemisestä todistaa myös seuraava kohta ;
20. Sillä jos he meidän Herramme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen tuntemisen kautta ovat päässeetkin maailman saastutuksia pakoon, mutta niihin taas kietoutuvat ja tulevat voitetuiksi, niin on viimeinen tullut heille ensimmäistä pahemmaksi.
21. Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi tulleet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että sen tunnettuaan kääntyvät pois heille annetusta pyhästä käskystä.
Vaikka tuo kohta oli kerrottu käänteisessä merkityksessä, voi siitä nähdä myös sen toisen merkityksen, mikä on noudattamisen tarkoitus.
17. Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
18. ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
Kuten huomaat, meidän kasvamisemme neuvotaan olla Kristuksen tuntemisessa eikä hänen seuraajiensa tuntemisessa.
Näin meille perustellaan Jumalan sanankin kautta , ettei ajankohdan olosuhteiden tunteminen ole meille tarpeellista.
Henki meissä on sitä varten että sen johdossa meille opetetaan se mitä Herralla on meidän mielemme kasvattamiseksi tarkoitus opettaa. Siihen varaan me voimme laittaa kaiken uskomme ja uskalluksemme.
Sillä jos meillä on täysi uskallus meidän Herraamme niin Hän ei meidän salli Hänen kauttaan tulla petetyiksi.
Missä on siis tarve uskallukseen ihmisten johtamiin oppeihin jos me olemme panneet toivomme Kristukseen?Molempiin emme voi yhtäaikaa turvaamme kuitenkaan perustaa.
23. Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
24. Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut. - hese
moi kirjoitti:
Uskon tarkoitus on juuri se mitä sinä luonteesta ta i mielen kasvamisesta puhutkin.
Mutta meidän uskomme mukaan, jokainen Evankeliumin ohje on sellainen, jolla on meille takoitettu sanoma tuossa mielen kasvamisessa Kristuksen mielen mukaiseksi.
Näin ovat nuokin sanat, joista sanot, etteivät ne kuulu, yli ihmismielen tulkintojen ja annettu meitä kasvattamaan.Jeesuksen uskon salaisuus on, että vain niihin sanoihin on annettu muuttava voima, jotka Evankeliumista tulevat.
Niile sanoille on luvattu se lupaus mikä Jeesuksen kautta tulee meidän uskoamme kasvattamaan.
Meidän tulkinnoissamme, perustelemme ne kuinka hyvin tahansa,ei ole tuota uskon voimaa.
Näin voimme turvallisin mielin hyljätä kaikki ne suositukset joilla me ihmiset suosittelemme itseämme muile ihmisille totuuden opettajiksi.
Jeesuksen lupaukset ovat kaikki kirjoitettuina Evankeliumiin, ja niihin lupauksiin ei ole apostolien lisäksi muille annettu mitään valtaa.
Meillä ei tarvitse olla syytöstä toisiamme, ei uskova 1 stäkään kohtaan kun me suosittelemme itsemme sijaan vain Raamatun sanaa.
Meidän tulee vähetä sitä enemmän toistemme suhteen mitä enemmän meissä kussakin Jeesukseen uskominen saa valtaa.
Juuri päinvastoin kuin käy ihmisoppien seuraamisessa.Heidän valtansahan lisääntyy seurakuntalaisiin ,mitä pidemmälle ihmisopissa seurakuntalaiset pääsevät.
Lopulta heidän sielunsa on yhtä heidän oppinsa kanssa. 1 Piet.1--->
10. Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea;
11. sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.
12. Sentähden minä aina aion muistuttaa teitä tästä, vaikka sen tiedättekin ja olette vahvistetut siinä totuudessa, joka teillä on.
13. Ja minä katson oikeaksi, niin kauan kuin tässä majassa olen, näin muistuttamalla herättää teitä.
14. Sillä minä tiedän, että tämän majani poispaneminen tapahtuu äkisti, niinkuin myös meidän Herramme Jeesus Kristus minulle ilmoitti.
15. Mutta minä olen huolehtiva siitä, että te minun lähtöni jälkeenkin aina voisitte tämän muistaa.
16. Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
17. Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
18. Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella.
19. Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.
20. Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
21. sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.
On tärkeää että me saamma sen sanoman Jumalaltapäin minkä me otamme uskossa vastaan, emmekä sitä joka on ihmismielen meille antama kehoitus jokun ryhmäkunnan tarpeita varten.
Sillä jos Herra tahtoo meidän kauttamme sitä ihmisten sanomaa meille omistettavaksi, Hän tekee sen sitten suoraan meissä oman sanansa välitykselläkin.
Ja vielä siitä kasvamisesta ja meidän riippuvaisuudestamme "puhujien saarnoihin".
Jos me Herran mukaan kasvamme, meidän riippuvaisuutemme vähenemisestä todistaa myös seuraava kohta ;
20. Sillä jos he meidän Herramme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen tuntemisen kautta ovat päässeetkin maailman saastutuksia pakoon, mutta niihin taas kietoutuvat ja tulevat voitetuiksi, niin on viimeinen tullut heille ensimmäistä pahemmaksi.
21. Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi tulleet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että sen tunnettuaan kääntyvät pois heille annetusta pyhästä käskystä.
Vaikka tuo kohta oli kerrottu käänteisessä merkityksessä, voi siitä nähdä myös sen toisen merkityksen, mikä on noudattamisen tarkoitus.
17. Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
18. ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
Kuten huomaat, meidän kasvamisemme neuvotaan olla Kristuksen tuntemisessa eikä hänen seuraajiensa tuntemisessa.
Näin meille perustellaan Jumalan sanankin kautta , ettei ajankohdan olosuhteiden tunteminen ole meille tarpeellista.
Henki meissä on sitä varten että sen johdossa meille opetetaan se mitä Herralla on meidän mielemme kasvattamiseksi tarkoitus opettaa. Siihen varaan me voimme laittaa kaiken uskomme ja uskalluksemme.
Sillä jos meillä on täysi uskallus meidän Herraamme niin Hän ei meidän salli Hänen kauttaan tulla petetyiksi.
Missä on siis tarve uskallukseen ihmisten johtamiin oppeihin jos me olemme panneet toivomme Kristukseen?Molempiin emme voi yhtäaikaa turvaamme kuitenkaan perustaa.
23. Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
24. Ja joka pitää hänen käskynsä, se pysyy Jumalassa ja Jumala hänessä. Ja siitä me tiedämme hänen meissä pysyvän, siitä Hengestä, jonka hän on meille antanut.kinaamispalstoilla harvoin mitään hengellistä odottaa edes olevan, kirjoituksesi oli keidas keskellä aavikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti16123233Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2463022Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos292591Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori912531Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks152403- 1011628
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1821562Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s181411Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta221387Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2421339