isi on piilossa

minni....

joo tää tapahtu joskus kun oli noi 5 vuotta.
mun isä oli ryypännyt perseet edellisenä iltana ja äitin vanhemmat tuli yllätys vierailulle seuraavan päivänä. nämä äitin vanhemmat oli uskovaisia ja eivät ymmärtäneet kännäämistä joten sitä sitten salattiin.
äitini huomasi että omat vanhemmat pörähti koti pihaan jolloin äiti huusi isälleni että äkkiä nyt piiloon. sitten äitin vanhemmat tuli sisään ja äitini sanoi että isä ei ole kotona. ja minä siihen tuumasin että "on isi kotona, se on saunanlauteitten alla piilossa teitä, koska sillä on nii huono olo, se joi eilen pahoja juomia"
äiti kiemurteli tulipunasena häpeissään...

lapsen suusta se totuus tulee... =D

1

2041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla tässä:

Äitini näki ikkunasta että taas noi jehovantodistajat ovat pihalla (tästä on melkein 36 vuotta aikaa), hän sanoi minulle pikkutyttärelleen, että mene sinä avaamaan ovi, kunsoittavat kelloa ja sano ettei täällä ole vanhemmat kotona. Ovikello soi ja menin avaamaan: kysyivät onko vanhempia kotona? Minä vastannut kuulema kirkkaalla ja lujalla äänellä: "äiti käski sanomaan ettei meillä ole ketään kotona"!
      Eipä tulleet kuulemma enää meitin ovikelloa soittelemaan senjälkeen. :DDD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2987
    2. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1189
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1183
    4. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1144
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1060
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      775
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      637
    Aihe