Sielun miljonääri on ihminen, joka on itselleen
hyvä kaveri. Siinä sitä jaksaa muitakin autella,
kun on välit itsensä kanssa kunnossa. Eikö vain?
Sielun miljonääri
13
1020
Vastaukset
Se on samantekevää herttaisen samantekevää; kunhan silloin tällöin itses kanssa pärjäät.
Näin Juice. Saaneeko kirjastosta Juicen parhaimmat biisisanoitukset?- *Satu
norjalaispaidassaan..."
Olen aina ihmetellyt Juicen sanoituksia, jo pelkästään "Syksyn sävel" - kyllä siinä on aivan ihmesanat! - alan tajuamaan viimein
lähtee itsestä myös tunteet ja koskaan ei voi syyttää muita siitä mitä tuntee!Kun itsensä kanssa pärjää silloin pärjää muidenkin kanssa!
- kanssakulkija
Tuohan taitaa mennä aforismista.
- kanssakulkija
capt.cöpenick kirjoitti:
On paljon syvällisiä oivalluksia, aforistiikkaa.
todistettua itselleen jotain.
En ole ollut kiinnostunut Juicen tuotannosta.
- señora lyyli
noin kaunis otsikko pisti heti silmään ja kirjotus sen alla kerto et, sie oot sielun miljonääri.
terveisin lyyli- Nimetön
olet lämmin ja humaani ihminen lyyli ;)
- oranssi
olet todella rikas -sinä sielunmiljonääri-olotilasi on tavoittelemisen arvoinen-sinun miljoonasi eivät pörssinotkahduksista mitään piittaa-ne ovat vakaata valuuttaa ja antavat puhtia marraskuun harmaisiin aamuihin
- elämä itse unohtuu?
raha miljoonilla,kukaan ei mitään saa mukaan vaikka onhan se hienoa kun voi ómaisuuden lahjoittaa vaikka museolle.Henkisen miljoonan voi laittaa kiertämään josta seuraa vaan hyvää.
- "Satu
elämä itse unohtuu? kirjoitti:
raha miljoonilla,kukaan ei mitään saa mukaan vaikka onhan se hienoa kun voi ómaisuuden lahjoittaa vaikka museolle.Henkisen miljoonan voi laittaa kiertämään josta seuraa vaan hyvää.
koskaan ei voi syyttää muita siitä, mitä tuntee".
Vastuun ottaminen omasta itsestään ja omasta elämästään on juuri tuota. Ei ole tarvetta syytellä muita. - elämä on ihanaa
"Satu kirjoitti:
koskaan ei voi syyttää muita siitä, mitä tuntee".
Vastuun ottaminen omasta itsestään ja omasta elämästään on juuri tuota. Ei ole tarvetta syytellä muita.tätä kauniimmin enää sanoa,näin se on.
- kuunsäde
kerrankin oikeaa asiaa.Niin se on jos itsellä on kaikki hyvin se
NÄKYY
ja siitä on helppo jakaa muillekin.Hymyllä vastataan hymyyn ja se miten kohtelet toveriasi,saman saat takaisin ,usein moninkertaisena.Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan ja minkä taakses jätät sen edestäs löydät , pitävät vielä tänäpäivänäkin paikkansa.siispä kohdelkäämme ystäväämme ja muitakin ihmisiä siten kun toivoisimme itseämme kohdeltavan ,silloin maailma olisi paljon parempi paikka elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1585462
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2543208
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442698- 361844
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411586- 161457
- 231447
- 241347