Selväpäivä nyt sitä aletaan määrätietoisesti humaltumaan ja sen myötä ajatukset ja toiminnot suuntautuvat muualle.Huuhaa porukoille rattoisaa perjantai iltaa, katsotaan josko sitä ennen puolta yötä vielä kävis täällä humalassa teitä viihdyttämässä kirkkailla ajatuksilla:=)))
Hyvästi
7
296
Vastaukset
- perskuti
Sitä ollaan niin tervassa, että kulkijaa ihmetyttää....
Jos Mies juo töissä, niin kyllä se juo vapaa-aikanakin, näin se vaan kulkee, mutta ei kukaan odota sinun loppuillan palaamista...Hommaa hyvä,-iki-ihana "muija" ja palaa huuhaalle kun se Sinulle sopii:=)) Katsotaan...
-Minkässävyisiä ajatuksia Tanella muuten yleensä on? Meinaan että onko sama vika kuin muoriskalla: ajatus kirkastuu vasta, kun verenpaine laskee. Ja verenpaine laskee, kun on saanut totin.
Vaan Tane aikoo jaksaa puoleenyöhön asti kirkastaa ajatusta. Muoriska luovuttaa suosiolla viisi tuntia aloituksesta, eli sillä laskuopilla tänään kutsuu Matti Nukku kaverikseen 20:23.
Semmoista se on: Tanella on parempi turnauskestävyys (vähemmän harjoitellut - *miettii katkerana*), vaan minulla on loppuillasta parempaa seuraa! (*muistelee Mattia*)- Tanevaan
seuraa sanotaan harjoittelu on lahjattomien puuhaa.Pitäneekö paikkansa:=)) Näkyillään:))
mutta taidan sinne itse joutua aamulla ilmoittautumaan....=:0))))))
Muksaa vkl vaan kaikille.....=:0)))- Tanevaan
Kaikki Huuhaa väki Tänä päivänä ei voi olla enempää humalassa kun minä olen joka ainoa näpylän painallus vaatii äärimmäistä keskittymistä.:)))
- Tanevaan
Kaikki Huuhaa väki Tänä päivänä ei voi olla enempää humalassa kun minä olen joka ainoa näpylän painallus vaatii äärimmäistä keskittymistä.:)))
- Doe-01
viikonloppu,ja sitten maanantaiaamuna silmä kirkkaan huuhailemaan;=) http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000005367985
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533