sallittakoon se. Liikenne kulttuurimme on vielä nuorta, kyllä me aikanaan opimme ajamaan oikein,niin nopeus kuin keliolosuhdeuten mukaan.Itse kuulun samaan ryhmään, aina on opittavaa.
Tapahtuu ylilyöntejä
8
597
Vastaukset
- sinivilkku
Ylilyöntejä. Minullekin sattui tänään. Olin pakotettu ohittamaan moottoritiellä oikealta, nimittäin piennarta pitkin.
Aivan totta, niin pöljältä kuin asia tuntuukin.
Ajoin harvahkossa jonossa 3-tietä etelään päin, lähestyin liittymää ja huomioin sieltä tulevan turkoosin Mersun. Vilkaisin peileihin ja totesin, että takaani siirtyi pari autoa vasemmalle kaistalle.
Se Mersukuski ajoi huomattavan hidasta vauhtia kiihdytyskaistalla. Ajattelin, että se varmaan tulee perääni kun siellä on hyvin tilaa.
Mutta eikös mitä, se tulla poukkasi tasan eteeni, siis todella eteen. Ei minulla ollut muuta tehtävissä kuin ohjata oikealle piennaralueelle ja ohittaa sitä kautta tämä järjenjättiläinen.
Ja nyt on Äijälän syytä pitää suunsa kiinni, eikä taas tulla valittamaan, että vihjailen hänestä. En vihjaile....ellei hän sitten sattunut olemaan tänään iltapäivällä liikkeellä Hämeenlinnan kohdalla turkoosinvärisellä (ällö väri muuten) Mersulla.
Voin sanoa, että pikkasen meinasi keittää, niin minua kuin vieressäni istunutta miestänikin.Huomattavan usein tuontapaisen tilanteen aiheuttajana olen itsekin huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie? Eikä ne perkeleet edes kiihdy mihinkään, vanhat työntää vaan paksua mustaa savua kuin höyryveturin piipusta. Kuluneella viikolla olisin saanut kuvankin tuollaisesta, mutta akut oli pahimmoillaan tyhjät.
- sinivilkku
Kairakettu kirjoitti:
Huomattavan usein tuontapaisen tilanteen aiheuttajana olen itsekin huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie? Eikä ne perkeleet edes kiihdy mihinkään, vanhat työntää vaan paksua mustaa savua kuin höyryveturin piipusta. Kuluneella viikolla olisin saanut kuvankin tuollaisesta, mutta akut oli pahimmoillaan tyhjät.
>>....huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie
- Äijälä
No minä en kyllä sielläpäin ajele. Käyn pari kertaa helsingissä vuodessa ja on siinä ihan nokko.
Ihmetyttää vaan, että se on aina mersu, joka sinun kohdallesi sattuu.
Minkälainen väri se turkoosi oikein on. Minulla on autossa semmoinen väri, etten oikein itsekkään tiedä, mikä värivivahde se on.
Vihreään se kuitenkin vivahtaa.
Sattuu sitä vaan sullekkin kaikenlaista ja kaiken aikaa, niinkuin mullekkin.
Otan osaa, hyvä kun ei tullut peltikolaria.
On se hyvä, kun olet niin ennakoivan varovainen ajaja, melkein yhtä ennakoiva, kuin minä. - Äijälä
Kairakettu kirjoitti:
Huomattavan usein tuontapaisen tilanteen aiheuttajana olen itsekin huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie? Eikä ne perkeleet edes kiihdy mihinkään, vanhat työntää vaan paksua mustaa savua kuin höyryveturin piipusta. Kuluneella viikolla olisin saanut kuvankin tuollaisesta, mutta akut oli pahimmoillaan tyhjät.
Vanhemmat 1970 ja 1980 luvun alun mersut ovat aivan toista luokkaa, kuin sitä uudemmat.
On aivan totta, että nämä vanhemmat mersut ovat kömpelöitä ajettavia ja muutenkin vanhemmuuttaan paljon ajettuina savuttavat ja kiihtyvät huonosti. - sinivilkku
Äijälä kirjoitti:
No minä en kyllä sielläpäin ajele. Käyn pari kertaa helsingissä vuodessa ja on siinä ihan nokko.
Ihmetyttää vaan, että se on aina mersu, joka sinun kohdallesi sattuu.
Minkälainen väri se turkoosi oikein on. Minulla on autossa semmoinen väri, etten oikein itsekkään tiedä, mikä värivivahde se on.
Vihreään se kuitenkin vivahtaa.
Sattuu sitä vaan sullekkin kaikenlaista ja kaiken aikaa, niinkuin mullekkin.
Otan osaa, hyvä kun ei tullut peltikolaria.
On se hyvä, kun olet niin ennakoivan varovainen ajaja, melkein yhtä ennakoiva, kuin minä.>>Ihmetyttää vaan, että se on aina mersu, joka sinun kohdallesi sattuu.>Sattuu sitä vaan sullekkin kaikenlaista ja kaiken aikaa, niinkuin mullekkin
- amg
katsoisivat peileihin ja joustaisivat hieman.
- Bensa V8
Kun pitää ajaa paljon eikä ole haluja maksaa valohoidosta korjaamolle on ainoa ratkasu ajaa vanhalla EHJÄLLÄ diesel mesellä.Saa ajaa usein kaasu pohjassa.Kun tallissa on 300 heppanen jenkki ilman saaste vehkeitä niin pääsee välillä ajamaan myös pinta kaasulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52664
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24485Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466