Tapahtuu ylilyöntejä

liikenteessä

sallittakoon se. Liikenne kulttuurimme on vielä nuorta, kyllä me aikanaan opimme ajamaan oikein,niin nopeus kuin keliolosuhdeuten mukaan.Itse kuulun samaan ryhmään, aina on opittavaa.

8

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinivilkku

Ylilyöntejä. Minullekin sattui tänään. Olin pakotettu ohittamaan moottoritiellä oikealta, nimittäin piennarta pitkin.

Aivan totta, niin pöljältä kuin asia tuntuukin.

Ajoin harvahkossa jonossa 3-tietä etelään päin, lähestyin liittymää ja huomioin sieltä tulevan turkoosin Mersun. Vilkaisin peileihin ja totesin, että takaani siirtyi pari autoa vasemmalle kaistalle.
      Se Mersukuski ajoi huomattavan hidasta vauhtia kiihdytyskaistalla. Ajattelin, että se varmaan tulee perääni kun siellä on hyvin tilaa.
      Mutta eikös mitä, se tulla poukkasi tasan eteeni, siis todella eteen. Ei minulla ollut muuta tehtävissä kuin ohjata oikealle piennaralueelle ja ohittaa sitä kautta tämä järjenjättiläinen.

Ja nyt on Äijälän syytä pitää suunsa kiinni, eikä taas tulla valittamaan, että vihjailen hänestä. En vihjaile....ellei hän sitten sattunut olemaan tänään iltapäivällä liikkeellä Hämeenlinnan kohdalla turkoosinvärisellä (ällö väri muuten) Mersulla.

Voin sanoa, että pikkasen meinasi keittää, niin minua kuin vieressäni istunutta miestänikin.

• Huomattavan usein tuontapaisen tilanteen aiheuttajana olen itsekin huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie? Eikä ne perkeleet edes kiihdy mihinkään, vanhat työntää vaan paksua mustaa savua kuin höyryveturin piipusta. Kuluneella viikolla olisin saanut kuvankin tuollaisesta, mutta akut oli pahimmoillaan tyhjät.

• sinivilkku
        Kairakettu kirjoitti:

Huomattavan usein tuontapaisen tilanteen aiheuttajana olen itsekin huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie? Eikä ne perkeleet edes kiihdy mihinkään, vanhat työntää vaan paksua mustaa savua kuin höyryveturin piipusta. Kuluneella viikolla olisin saanut kuvankin tuollaisesta, mutta akut oli pahimmoillaan tyhjät.

>>....huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie

• Äijälä

No minä en kyllä sielläpäin ajele. Käyn pari kertaa helsingissä vuodessa ja on siinä ihan nokko.
        Ihmetyttää vaan, että se on aina mersu, joka sinun kohdallesi sattuu.

Minkälainen väri se turkoosi oikein on. Minulla on autossa semmoinen väri, etten oikein itsekkään tiedä, mikä värivivahde se on.
        Vihreään se kuitenkin vivahtaa.
        Sattuu sitä vaan sullekkin kaikenlaista ja kaiken aikaa, niinkuin mullekkin.
        Otan osaa, hyvä kun ei tullut peltikolaria.
        On se hyvä, kun olet niin ennakoivan varovainen ajaja, melkein yhtä ennakoiva, kuin minä.

• Äijälä
        Kairakettu kirjoitti:

Huomattavan usein tuontapaisen tilanteen aiheuttajana olen itsekin huomannut mersukuskin, mikähän siinäkin lie? Eikä ne perkeleet edes kiihdy mihinkään, vanhat työntää vaan paksua mustaa savua kuin höyryveturin piipusta. Kuluneella viikolla olisin saanut kuvankin tuollaisesta, mutta akut oli pahimmoillaan tyhjät.

Vanhemmat 1970 ja 1980 luvun alun mersut ovat aivan toista luokkaa, kuin sitä uudemmat.

On aivan totta, että nämä vanhemmat mersut ovat kömpelöitä ajettavia ja muutenkin vanhemmuuttaan paljon ajettuina savuttavat ja kiihtyvät huonosti.

• sinivilkku
        Äijälä kirjoitti:

No minä en kyllä sielläpäin ajele. Käyn pari kertaa helsingissä vuodessa ja on siinä ihan nokko.
        Ihmetyttää vaan, että se on aina mersu, joka sinun kohdallesi sattuu.

Minkälainen väri se turkoosi oikein on. Minulla on autossa semmoinen väri, etten oikein itsekkään tiedä, mikä värivivahde se on.
        Vihreään se kuitenkin vivahtaa.
        Sattuu sitä vaan sullekkin kaikenlaista ja kaiken aikaa, niinkuin mullekkin.
        Otan osaa, hyvä kun ei tullut peltikolaria.
        On se hyvä, kun olet niin ennakoivan varovainen ajaja, melkein yhtä ennakoiva, kuin minä.

>>Ihmetyttää vaan, että se on aina mersu, joka sinun kohdallesi sattuu.>Sattuu sitä vaan sullekkin kaikenlaista ja kaiken aikaa, niinkuin mullekkin

• amg

katsoisivat peileihin ja joustaisivat hieman.

• Bensa V8

Kun pitää ajaa paljon eikä ole haluja maksaa valohoidosta korjaamolle on ainoa ratkasu ajaa vanhalla EHJÄLLÄ diesel mesellä.Saa ajaa usein kaasu pohjassa.Kun tallissa on 300 heppanen jenkki ilman saaste vehkeitä niin pääsee välillä ajamaan myös pinta kaasulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe