Siis periaatteessa poikuus tallella. Onkos täällä vaan nyhvöjä, jotka ei uskalla näyttää naamaansa!!! Kaikille kasvot näkyviin!!!
Kyllähän mä oon seurustellut ja...
MUTTA SIITÄ EI ENEMPÄÄ!!
Pääasia että poikuus tallella!!
Meikällä on tallella!!!
3
1545
Vastaukset
- Lepa
jämeryytesi johdosta. Minullakin oli poikuus tallella 24 vuotiaaksi. Mutta sitten menin naimisiin ja...=)
On loistavaa, jos tosiaan olet onnistunut säilyyttämään sen avioliittoon asti! Ite tiedän yhden tapauksen: ei ollut masturboinut eikä harrastanut seksia ennenkuin meni naimisiin 28-vuotiaana.
- ääliömäistä
UnOpened82 kirjoitti:
On loistavaa, jos tosiaan olet onnistunut säilyyttämään sen avioliittoon asti! Ite tiedän yhden tapauksen: ei ollut masturboinut eikä harrastanut seksia ennenkuin meni naimisiin 28-vuotiaana.
tuollainen tollo joka ei ole edes masturboinut ennen naimisiinmenoa, ei tiedä mitään omasta ruumiistaan niin voi seksikin olla melkoista tervanjuontia eikä sitä välttämättä ikinä opi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136