Siis montako kertaa viikossa naiset masturboi!!!
Ite oon mies ja tulee lauottua n. 30 kertaa viikon aikana!!!
Ennen kyllä masturboin useimminkin!!! Nyt on vaan niin kiirettä ettei aina ehdi!!!
Montako kertaa?
6
4082
Vastaukset
- ...
Itse ehkä pari kertaa viikossa. Välillä on viikkoja jolloin en ollenkaan, ja välillä joka päivä.
- tyttöystävä84
hankkisit elämän ja sitä kautta tyttöystävän..
Eläminen on yliarvostettua! Tyttöystävää en hanki jäkättämään, ainakaan kun opiskelut kesken.
- KatariinaS
No olisko n. 2-5 kertaa. Joskus voi olla viikkoja etten touhua lainkaan, joskus sitten useammin.
- ..?!..
masturboin vähintään kerran päivässä, yleensä kaksi tai kolme jos aikaa on, mitäs se viikossa tekee??
- Akateeminen pippeli
Ammattikorkeakouluopiskelu ei ole mitään oikeaa opiskelua, se on silmissäni samalla viivalla ammattikoulujen kanssa. Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136