Typerä Sampo Marjomaa!

Hauskat kotivideot

Koko ohjelman pilaa idiootti muka hauska Sampo Marjomaa.

- Typeriä muka hauska juttuja videoiden välissä
- Hän kutsuu melkeinpä kaikkia ihmisiä videoissa Urpoiksi
- "Palkintoja" esitellessään jatkuvasti peukku pystyssä pää notkuen
- Aina kun tulee tauko hän JUOKSEE ruudusta pois (aivan älyttömän ärsyttävää)
- jne, jne, jne!

Kyseisessä ohjelmassa ei edes tarvita juontajaa! Eiköhän me ihmiset itse ymmärretä mitä niissä videoissa tapahtuu.

P.S. Suomalaisten lähettämät videot ovat olleet surkeita/tahallaan tehtyjä mokia suurimmaksi osaksi. Tietty tahallaan tehtyjä mokia löytyy amerikkalaistenkin videoista, mutta todella vähän.

73

12711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

      Aivan syötävän hyvännäköinen myös ja yksi parhaista juontajista!

      • Angellax

        Enpäs tiedä Suomen televisiossa muita yhtä fiksun ironisia ja samalla HYVÄNNÄKÖISIÄ juontajia. Ironia on kai massoille liian vaikeeta ymmärtää. Voi voi!


      • e-girl

        aivan. Sampo on yks parhaista juontajista.


      • Tytsy-85
        Angellax kirjoitti:

        Enpäs tiedä Suomen televisiossa muita yhtä fiksun ironisia ja samalla HYVÄNNÄKÖISIÄ juontajia. Ironia on kai massoille liian vaikeeta ymmärtää. Voi voi!

        Sampo on älyttömän hyvä juontaja. Miettikää nyt, se tekee kaikki spiikit ite eikä edes takeltele niissä yhtään. Aika hyvin mun mielestä.

        Eikä ulkonäössäkään oo valittamista. ;) Ainoastaan se hieman ärsyttää ku joka ohjelman lopuks Sampo saa rantapallon naamaansa. Mutta annettakoon se anteeks.


      • Sampo fani

        Siis se on niin iloinen ja viikon piristys ruiske. Oikea namu pala. Ja kaiken lisäksi minua vaan huvittaa hänen vöyhyilynsä. Jatka vaan samaan malliin ;)

        ps. Hänellä on aivan uskomattoman ihana ääni.


      • kww60

        kyllähän pikkutytöt ja homot tykkää marjomaasta!


      • Minäkin pidän
        Tytsy-85 kirjoitti:

        Sampo on älyttömän hyvä juontaja. Miettikää nyt, se tekee kaikki spiikit ite eikä edes takeltele niissä yhtään. Aika hyvin mun mielestä.

        Eikä ulkonäössäkään oo valittamista. ;) Ainoastaan se hieman ärsyttää ku joka ohjelman lopuks Sampo saa rantapallon naamaansa. Mutta annettakoon se anteeks.

        Samposta! Ulosanti on aivan huippua ja arvostan sitä todella kun olen jo hiukan huonokuuloinen. Sampon sanavarasto on myös todella laaja, huomaa, että herra on tiedonjanoinen.
        Minuun, lähes 5-kymppiseen naiseen, Sampon huumori kyllä puree!


      • Kiitos!
        kww60 kirjoitti:

        kyllähän pikkutytöt ja homot tykkää marjomaasta!

        Koska en ole homo niin olen tuo pikkutyttö.
        T: 46v nainen


    • margie

      olet nokka nyrpällään :(
      minusta sampo on kiva "uutuus" juontajana, eikä mielestäni pilaa ohjelmaa millään lailla, päinvastoin :)

    • tepi88

      olen samaa mieltä suomen videoista, mielestäni mikään ei ole ollut niin hauska kuin ne ulmomaan videot... näyttäs oikeesti hauskoja suomi videoita... ja lisäks palkinnot videoista on ollut kyllä liian arvokkaita, esim. nelosen mainos paita olis riittäny kaikille tyhmille videoille...

    • urpo

      sulla taitaa olla jotain henkilökohtaista sampoa vastaan, lieneekö vienyt joskus naisesi.

    • grrrrrrrrrr

      on juontajien parhaimmistoa. Miellyttävä ääni, hauskat jutut ja se tarkoituksella typeräksi tehty palkintojen esittelykin saavat nauramaan.

    • uup

      ongelma sulla on??? sampo on justa paras ,äidin ja muksujenkin mielestä.älä katso jos et pysty katsomaan komiaa miestä=)

      • on...

        Kalju sen urpon kampauksen alla...


    • Liz

      Ei kannata suuttua teeveestä noin paljon.. Mun mielestä Sampo on yks parhaista juontajista mitä Suomessa on. Vaihda kanavaa jos et ymmärrä hyvän päälle!

    • kampaus

      Sampohan on muutoin ihan OK, mutta hiuskuontalo on kamala. Yrittääkö se peitellä alkavaa kaljuaan?

    • Jaana25

      Sampo on maailman seksikkäin mies, poikaystäväni jälkeen!Panisin.Ja ihmiset OVAT urpoja!Sä oot urpo kun sanot että Sampo on ärsyttävä.Kato peiliin, et oo yhtä hauska ja hauskannäköinen.!!

    • rahasampo

      Tässähän on usein tullut jo, että kukaan ei pakota sua katsomaan Hauskoja kotivideoita, vai? Tokaksi, jos ohjelmassa ei olisi ollenkaan juontajaa tai se vain seisoisi tekemättä tai sanomatta mitään, niin sehän se vasta typerää olisi. Kolmanneksi, Sampon jutut on oikeesti hauskoja ja se on tosi rento.

    • sephrenia

      sampohan on aivan ehana, osittain sen takia sitä kattelenkin kun on niin veikee juontaja :D

    • t-p

      Vitsin palikka. Tottakai sinne saa tehä videoita joissa tahalteen mokaillaan. Idea on että ne on hauskoja tai edes typeriä.Palkintoja pitää tottakai näyttää että tiedetään mitä on tarjolla, ja se peukku pystyssä on iha vaan osa sitä muka hauskaa esittelyä.
      Jos et kerran tykkää ohjelmasta niin MITÄS SITTEN KATOT KOKO OHJELMAA?!?!?!

    • Charolette

      MINun mielestäni on kivempaa kun sampo marjoma on juontaja :) hän puhuu hauskasti ja on tosi hauska.
      Ja olen samaa mieltä että suomalaisten videot on tahaleen tehtyjä !!!

      T: charolette duerre watson :)

      • Johannas

        Sampo on todella ärsyttävää katseltavaa, sekä kuunneltavaa hauskoissa videoissa. Elokuvien välispiikeissä menee kyl.

        En tajua miten joku kuolaa noin tyylitajuttoman ihmisen perään. Miehen hiukset on silavalla pyyhitty ja katse omituinen. Mieluummin vaikka animoitu etana juontamaan robottiäänellä.


    • perttu

      ahhahahaha tuskinpa se ite niitä idioottimaisia juttuja keksii, mutta tyhmän näköne ja älyttömän hermostunu se on :D eikä todellakaa oo hyvännäköinen tavalline pulliaine

      • ritva-liisa

        kuules nyt pertsa vai mikä olitkaaan. sampo on just niin hyvännäköinen kun mies voi suunnilleen olla. aivan mahtava ja hauskat jutut. mistäköhän sitä sais yhden kotiinsakin kun ei taida tuol nelosen nettikaupassakaan olla viel myynnissä? sampo on paras, omaa sampoa odotellessa...


      • gjhngil
        ritva-liisa kirjoitti:

        kuules nyt pertsa vai mikä olitkaaan. sampo on just niin hyvännäköinen kun mies voi suunnilleen olla. aivan mahtava ja hauskat jutut. mistäköhän sitä sais yhden kotiinsakin kun ei taida tuol nelosen nettikaupassakaan olla viel myynnissä? sampo on paras, omaa sampoa odotellessa...

        urpå


    • skitta

      Sampo on kylläkin hyvännäköinen tai ainakin tollaseks kaljuksi puppelipojaksi. Oon joskus miettinyt et mahtaakohan meikkaaja "luoda" sen "kampauksen". Taitaa meinaan joutua parin vuoden päästä kampaamaan aika takaa niitä haituvia siihen eteen nottei nahka paistais ja itsetunto rappeutuis.

    • xxxttt

      samaa mieltä alottajan kans!

      • Sampo Marjomaa on ihana<3

        Sampo on parempi kuin joku Johnny Depp, ja Sampo on älyttömän hyvännäköinen, hauska ja hyvä laulajakin. Ja hyviä juttuja ja vitsejä se keksii, mie nauran ainakin niin että kokikset menevät väärään kurkkuun. Olen yrittänyt metsästää tietoa Samposta, mutta ei löydy... Täytyy vain jatkaa, onneksi on www.thesampo.com

        Ja Sampoko kalju?
        Hahhah, taidatte itse olla vähän kaljuja ja kateellisia Sampolle, ja yleensä vasta yli 40-vuotiaanahan alkaa kaljuuntumaan...
        Sampo on 32.

        Sampolle: Olet parhain, seksikkäin ja hauskin juontaja,laulaja,näyttelijä ja mies, IKINÄ!


      • dollaritiimi
        Sampo Marjomaa on ihana<3 kirjoitti:

        Sampo on parempi kuin joku Johnny Depp, ja Sampo on älyttömän hyvännäköinen, hauska ja hyvä laulajakin. Ja hyviä juttuja ja vitsejä se keksii, mie nauran ainakin niin että kokikset menevät väärään kurkkuun. Olen yrittänyt metsästää tietoa Samposta, mutta ei löydy... Täytyy vain jatkaa, onneksi on www.thesampo.com

        Ja Sampoko kalju?
        Hahhah, taidatte itse olla vähän kaljuja ja kateellisia Sampolle, ja yleensä vasta yli 40-vuotiaanahan alkaa kaljuuntumaan...
        Sampo on 32.

        Sampolle: Olet parhain, seksikkäin ja hauskin juontaja,laulaja,näyttelijä ja mies, IKINÄ!

        Heipsan!

        Nyt mahdollisuus tulla tsekkaamaan Sampo Livenä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8986335

        Tervetuloa!


      • sampohate4ever
        Sampo Marjomaa on ihana<3 kirjoitti:

        Sampo on parempi kuin joku Johnny Depp, ja Sampo on älyttömän hyvännäköinen, hauska ja hyvä laulajakin. Ja hyviä juttuja ja vitsejä se keksii, mie nauran ainakin niin että kokikset menevät väärään kurkkuun. Olen yrittänyt metsästää tietoa Samposta, mutta ei löydy... Täytyy vain jatkaa, onneksi on www.thesampo.com

        Ja Sampoko kalju?
        Hahhah, taidatte itse olla vähän kaljuja ja kateellisia Sampolle, ja yleensä vasta yli 40-vuotiaanahan alkaa kaljuuntumaan...
        Sampo on 32.

        Sampolle: Olet parhain, seksikkäin ja hauskin juontaja,laulaja,näyttelijä ja mies, IKINÄ!

        Sä oksetat mua. Sampo narun jatkoksi. Johnny Depp on ihanin


    • Relssu

      Minusta Sampo on ihan naitavan näköinen mies.

      Miksu

    • SampoSuohon

      Tasan oot oikeessa! Maailman rasittavin kusipää!
      Mikä hitto ihmisiä vaivaa, kun tällaista teennäistä ääliötä kehutaan? Tyypissä ei ole mitään hauskaa: joutavaa huitomista, monotonista mökellystä, kuivia paskajuttuja ja teennäistä naurua. Heivatkaa tää "Urpå" niin ohjelman taso nousee selvästi.

      • Mykkäelokuvasta!

      • tytsy turusta

      • Keirakaira
        Mykkäelokuvasta! kirjoitti:

        THE JOLLY SCOUNDREL

        http://www.acidcinema.net/

        Jolly scoundrel on ihan loistopätkä!

        Ja muutenkin Sampo on ihan kiva. Onhan se hienoa, että herättää tunteita laidasta laitaan, eipähän ole harmaa kukkaseipään nuollut tyyppi, jota ei kukaan huomaa kuten suurin osa meistä ihmisistä. Minä mukaanlukien.


    • Risto Orava

      Uskomattoman tyhmää ja jopa sairasta "koko perheen viihdettä", jossa sekä lapset että aikuiset (koko perhe!) saattavat loukkantua erilaisissa "hauskoissa" tilanteissa. Ohjelmassa mässäillään toisen vahingolla - ihmisen alemman tason tunteilla. Kaikenkaikkiaan sairasta. Eniten ihmetyttää tämänkaltaisen ohjelman sponsorit, tavallisestihan he ovat hoidossa tai kalterien takana?

      • Ymmärräthän,

        ettei Sampo ole kuvannut pätkiä, joita ohjelmassa näytetään.

        Joissain videoissa varmasti sattuu, mutta kuvaaja on pätkän lähettänyt ihan vapaaehtoisesti kaiken kansan ihailtavaksi. Tuskin kukaan lähettää sellaista nauhaa, jossa esim joku kuolee... Toivottavasti ei!
        Vaikka vähän kulkusille iskeekin niin johan tuo alkaa naurattamaan kyseistä henkilöä kun kipu talttuu.


    • Sampo(pankki)

      Mun mielestä ne videot joutaisivat kokonaan pois siitä ohjelmasta. Sampoa voisi katsella ja kuunnella läpi yön :))

    • lespaulshredder

      En kyllä vois olla enempää samaa mieltä, vielä seki ku sampo juoksee tauon tultua pois ruudusta sitä aina heitätään nykyään jollakin kumilelulla/pallolla yms. ja sitte vielä se ku se luulee olevansa niin hauska -.-

    • Eijaksa katsoa

      On niitä ärsyttävämpiäkin juontajia. Ei tarvitse kun katsoa näitä typeriä 'tietokisoja' missä nuori teini vääntelehtii ja käskee soittamaan kalliita puheluita että voisi voittaa..ne vasta ärsyttäviä ovatkin.

      • Venkeli

        Sampo on IDIOOTTI ja todellakin VAIN mukahauska! Vitsit on väkisin väännettyjä ja osa suoraan käännettyjä (hauskempia alkuperäisellä kielellä) Onneksi netti on hauskoja kotivideoita pullollaan, joten sammon omahyväistä naamaa ei ole pakko katsella. Sampo sopisi vetämään jotain pissisten nypläyskerhoa sinne nuorisotalon nurkkaan. Niille voi vielä mennä läpi tollanen lipevä teeskentely.


      • f
        Venkeli kirjoitti:

        Sampo on IDIOOTTI ja todellakin VAIN mukahauska! Vitsit on väkisin väännettyjä ja osa suoraan käännettyjä (hauskempia alkuperäisellä kielellä) Onneksi netti on hauskoja kotivideoita pullollaan, joten sammon omahyväistä naamaa ei ole pakko katsella. Sampo sopisi vetämään jotain pissisten nypläyskerhoa sinne nuorisotalon nurkkaan. Niille voi vielä mennä läpi tollanen lipevä teeskentely.

        Sä oot ihan urpå.


      • ulpukka70
        f kirjoitti:

        Sä oot ihan urpå.

        Sampoa on ilo katsella ja kuunnella. Sopii loistavasti televisioon !!!


      • Da Erkka
        f kirjoitti:

        Sä oot ihan urpå.

        Ja sori en voinut olla puuttumatta... "Urpå"?
        Tarkoittanet "urpo".
        Joko et osaa kirjoittaa, olet heikkonäköinen tai kuulut niihin idioottehiin joiden mielestä "VääRINK1rjoTUS 0n K00L1A!"


    • Da Erkka

      Sampo Marjomaan huumorin taju vastaa kahdeksan vuotiaan tasoa. Toki myönnän että miehellä on pokerinaamaa ja kykyä esiintyä ja siksi se onkin niin surullista katsoa kun joku tuhlaa itsensä sillä tavalla.

    • Säälittävää.

      Veikö naaraasi?

      • Niin kerta

        Sampo taitaa kehuu ihan ite itseään tässä ketjussa.Ärsyttävä se on ihan niinkuin aloittaja sanoo.
        Ihan samalla tavalla muakin ärsyttää.Hus pois tommonen.Kiitos.


      • janne.
        Niin kerta kirjoitti:

        Sampo taitaa kehuu ihan ite itseään tässä ketjussa.Ärsyttävä se on ihan niinkuin aloittaja sanoo.
        Ihan samalla tavalla muakin ärsyttää.Hus pois tommonen.Kiitos.

        pikku pissaliisat... hyi!


    • Riittää jo

      Olen niin samaa mieltä aloittajan kanssa! Ohjelma olis muuten hyvä, mutta Sampo on ihan sairaan ärsyttävä! Ne jutut on TODELLA huonoja ja sitten vielä välillä ite videot esimerkiks kelataan takaperin, jolloin niistä ei saa mitään irti. Katon kyllä edelleenkin jokaisen jakson, mut tavallaan Samposta on tullu vaan huono vitsi.

    • VilZu21

      Saa veren kiehumaan toi sampo ! Muuten hyvä ohjelma on pilattu tolla saatanan marinalla joka videon välissä .. Jutut on paskoja ym. Menis töihin saatana !

    • hdhdtfhdrh

      Sampo on v itun ärsyttävä homonaama!! vittuuun koko paska!!!

    • ei niin paha kuitenk

      Ensi alkuun ärsytti Sampon olemus ja muka vitsikäs käsikirjoitus, nyt se jo menettelee.
      Voittaa ainakin sen America's funniest homevideosin juontajan, sen äijän huonot jutut vasta veren kiehumaan saa.

    • Oikein vai väärin?

      Sarja on hyvä, juontaja hauska ja videot ovat sitäpaitsi amerikkalaisia. En ole nähnyt yhdessäkään videossa suomalaisia, joten kyllä ne amerikkalaiset siellä tekevät tahallaan tyhmyyksiä (osittain), eivätkä yleensä osoita fiksuuttaan.

    • 1854945

      Olen samaa mieltä. ei ole yhtään hauska tuo Sampo. Pistän äänettömälle, kun hän puhuu. Eikö Suomessa ole yhtään parempaa juontajaa. Amerikkalaisissa hauskoissa videoissa juontajakin kommentoi osuvasti videoita mutta nuo Sampon kommentit vain ärsyttää. Amatööri!

    • Sampo fani

      hei tyyppi! nyt sä puhut täyttä potaskaa! Hauskat kotivideot on paras ohjelma ja Sampo on paras juontaja piste.

    • UrpoURpOURP0Ursp1SKA

      No meelko ärsyttävä heppu on, mutta kai sitä katselee jos ei parempaa löydy. Ne hänen vitsinsä ovat kyllä niin vihon viimeisiä. Kyllä aina välillä tahtoo joutua kokemaan myötähäpeää hänenkin puolestaan.

    • Jukkisss.

      Onko Sampo tullut kaapista?

      Homohan se on.

    • seuraan1

      Tämä sAMPO mARJOMAA on todella suorastaan säälittävän surkea, mutta...ihan varmasti, ainakin omasta ja varsinkin, mitä ilmeisimmin jonkun TV uralle hänet aikanaan hommaaman sukulaisen mielestä tooodella "hauska" tähän hommaan. Mutta... tämä surkeaakin surkeampi juontaja, suorastaan kaikkien aikojen suomalaisten juontajien pohjanoteeraus...naamallaan ja varsinkin äänellään on aiheuttanut minulle sen ja lukemieni lukuisten palautteiden, ym mukaan sen, että oksettaa aivan valtavasti jo pelkästään ajatus ja varsinkin marjomaan ääni, tai ei ihan totta puhuen se, vaan myöskin aivan SURKEAT juonnot ja myös "hauskan" naaman näkeminen, oksettaa, joten katselen nyt vain ja ainoastaan sen USA:n version. Kun hauskat kotideot ohjelman juontaja vaihtuu ja kun tämä surkeaakin surkeampi sAMPO mARJOMAA lempataan pois "suojatyöstänsä", niin ehkä sitten katson monien suomalaisten kanssa löydän hauskat kotivideot uudelleen !
      minä suorastaan toivon että tähän kommentoitaisiin asian vaatimalla vakavuudella: SAMPO POIS TV:sta..ja mieluiten heti !!!

      • Huolestunut32

        Olisikohan teidän syytä kääntyä terveydenhoitajan puoleen, kun teitä noin helposti oksettaa?
        Se ei voi olla normaalia.


    • einäinsampo

      Ei hän nyt mikään idiootti ole, mutta aika kuivia niistä jutuista on tullut... Kyllä ne sillon 5 vuotta sitten oli hauskoja mutta ei enää//: Jutut on ollut samanlaisia hauskoissa kotivideoissa iät ja ajat. Ja se vesilelun heitto lopussa.... EI NÄIN!! Se oli joskus hauska mutta koittaisi keksiä jotain uuttakin... /:

    • SamaaMieltäVielä2013

      Jos pidätte Sampoa hauskana niin sitten jersy shore on laatu dokumentti-sarja. Katsokaa bob sagetin jaksoja kun se juontaa jenkki versiota ja sit katsokaa sampoa. Bobin vitseille nauraa ja hänellä on sopiva ääni siihen sarjaan, sampon kommentit ovat kaikkea muuta kun hauskoja ja sen ääni tekee siitä vielä ärsyttävämpää joka tuntuu mahdottomalta teolta. Hauksat kotivideot olisi parmepi ohjelma jos äänet otettaisiin täysin pois ja näytettäis vaa niitä videoita. Miten on mahdollista et tää on ollu tvssä 2005'st lähtien. Hyi helvetti!
      Mitä mul on jota sampolla ei ole? vastaus: Huumorintaju!

    • fani4ever

      Sampo Marjomaa vaan on niiiiin h o t. Ne siniset housut, joissa etumus pullottaa... LISÄÄ Sampoa ruutuun ja Hyvää Joulua Sampo! Jatka samaan malliin.

    • Hauskat kotivideot

      Marjomaan vitsit on senverran typeriä, että thanks god, että kaukosäätimessä on mute näppäin. Toimii muuten hyvin. Kun jotenkin vielä sais pois näkyvistä, housuntaskujen venyttely ja ne lainausmerkit ilmaan ja lisäksi vielä se alituinen varpistelu.

    • Vitiistä jäljet jää

      Ihan vois katsoa, vaan eipä naurata sellainen, että jollain pää melkein halkee juostessaan tiiliseinään.
      Vaan voihan se nauratttaa, jos sellainen huumorintaju.. ;-)

    • GayTimo

      PANISIN TAI ANTAUTUISIN!

    • Sai Pa

      Kyllä. Sampon partalook on liian sheksy. Koko ohjelma menee sivu, kun odotan vain sitä, että Sampo ilmestyy ruutuun. Panisin (ja mieluusti myös saisin) ja antautuisin, jos se olisi mahdollista. Tekisin kaikkeni.

      Lisää Sampoa.

    • Jatka vaan!

      PUOLUSTAN Sampoa sen vuoksi, että hänen heittonsa, juttunsa ja repliikkinsä ovat olleet vuosien ajan sitä tasoa, että niiden ymmärtäminen edellyttää jonkinlaista yleissivistystä.

      Jos Sampo replikoi jotain sinulle käsittämätöntä viitaten esimerkiksi kulttifilmeihin, julkisuuden henkilöihin, ruokiin, eläinten käyttäytymiseen tai muuhun sinulle arkielämästä tuntemattomiin asioihin, niin ei hän ole seinähullu.

      Me monet muut katsojat ymmärrämme hänen puheensa ja tiedämme, mistä hän puhuu ja mihin hän viittaa..

    • HÄvettääSuomi

      Mailman paskin, syy miksi lopetin tv katsomisen.. Jos tollanen paska saa tv-ohjelman niin suomella ei ole mitään tasoa. Bob saget on 500 kertaa parempi, vittu ei tossa tarvi tehä mitään, voi vaan seistä hiljaa ja on parempi ku sampo... Sampo sä teet mailmasta paskemman piste.

      Ei varmaan kato oma ohjelmia ikinä-

    • Greenape

      Luulen, että Sampon vihaajat ovat usein niitä katsojia, joille välispiikit yksinkertaisesti menevät ns. yli hilseen. He eivät tajua Sampon puhetta.

      Toinen puoli ohjelman viihdyttävyyttähän ovat Sampon kommentit. Ne perustuvat yleistietoon, ajankohtaisuuteen, historian ilmiöihin ja monesti myös satiirisiin yhteyksiin tapahtuman ja joidenkin ihmisten ajattelumaailman välillä.

      Tosikot eivät tietty ymmärrä. Samponkin pitäisi heidän mielestään nauraa sille, jos äijä törmää pää edellä puuhun. Sata vuotta se riitti huumoriksi, kun ihmisten onnettomuuksille vahingonilosta naurettiin, mutta ei enää tänään.

    • keha

      Lopeta se typerä URPOILU ! Jos joku on tyhmä tai muuten idiootti luulisi, että joku adjektiivi kuten TYHMÄ sopisi nimittelyksi paremmin kuin allakassa oleva normaali etunimi. Minulla on aivan ihana veli nimeltään URPO ja saan raivarin aina kun kuulen typerän "urpottelusi". Yritä ymmärtää kuinka se loukkaa kunnon kansalaista ja kavereita !!!

    • Anonyymi

      sen puheesta ei saa selvää

    • Anonyymi

      Paljon parempi kuin se tubettaja.

    • Anonyymi

      Puhuu epäselvästi, kertoo muka-hauskoja juttuja, haukkuu kaikki videoiden ihmiset urpoiksi tai vetoaa älyllisiin kykyihin, ryntää aina ennen mainoskatkoa pois ruudusta... tarvitseeko edes jatkaa? Mutta osa annttakoon anteeksi ottaen huomioon, miten hyvin muistaa aina, mitä pitää sanoa. Taitava mutta ärsyttävä😶

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe