Oon jo kauan halunnu nähdä pillun vaikka oman äitini. Onko teillä vinkkejä miten voisin nähdä mun äitin pillun? Jos on niin vastatkaa äkkiä!
miten nähdä naisen pillu?
16
5448
Vastaukset
- Joo
...sinä sen jo ainakin kerran nähny, kun oot pääsikin sieltä ulos työntänyt. Kyllä siinä pitäs olla jo äitin tavarasta aivan tarpeeksi!
- Äiti
Kysy jo tänään.
- jaa
usko pois! sitä et halua nähdä! hommaa itelles eukko ja katto siltä.
- Kiho
Kyl mä haluun! Mä en oo nähny sitä sillei.
Mutta haluisin nähä. Onko teillä vinkkejä???
Koska se kannattas tehä? Siis nähä? Silloin kun äiskä on suihkussa vai vaihtaa vaatteita?
Jeesatkaa!!!- M
nih.. eli... saunaan vaan... yhdessä saunotte... sehän vasta mukavata olisi... kyllä siinä sen pimpsankin näkee... kuhan vaan urkkii...
- Neuvoja
silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta. - Anonyymi
Neuvoja kirjoitti:
silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.Onko sulla sen naisen numeroo? Kaverin puolesta kysyn
- AnonyymiUUSI
Neuvoja kirjoitti:
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.Ihan eri asia jos on metrin päässä kuin se, että pääsee jalkojen väliin 20cm päähän. Itsekkään en ole päässyt pillulle pitkään aikaan, mutta on ollut tilanteita joissa olen saanut naisilta kuvia heidän pilluistaan heidän onista aloitteistaan tai keskustelun jälkeen pyytämällä. On jopa naisen alotteista käyttämättä jääneitä mahdollisuuksia.
- janne
Ootko sie kuin vanha?
- Anonyymi
20
- Anonyymi
20
- Anonyymi
Voi jumalauta miten säälittävää.
- AnonyymiUUSI
Jos aloittajan kaltainen hminen on 15v niin aloituksen ymmärtää vaikka sen ikäiset on olleet jo oikeasti naisen kanssa. Jos 20 v höpisee tällein, niin voi voi.
- AnonyymiUUSI
miten voisin saada mun poikaystävän suostumaa kielarointii ta seksiin
- AnonyymiUUSI
autaakaaa ku haluun alkaa harrastaa seksii🍑🍒🍒🍒🍆🍆🍆
- AnonyymiUUSI
miten voisin harjotella sitä yksin siis seksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505926- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464659Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252872- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323