miten nähdä naisen pillu?

Kiho

Oon jo kauan halunnu nähdä pillun vaikka oman äitini. Onko teillä vinkkejä miten voisin nähdä mun äitin pillun? Jos on niin vastatkaa äkkiä!

26

6399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

...sinä sen jo ainakin kerran nähny, kun oot pääsikin sieltä ulos työntänyt. Kyllä siinä pitäs olla jo äitin tavarasta aivan tarpeeksi!

• Äiti

Kysy jo tänään.

• jaa

usko pois! sitä et halua nähdä! hommaa itelles eukko ja katto siltä.

• Kiho

Kyl mä haluun! Mä en oo nähny sitä sillei.
      Mutta haluisin nähä. Onko teillä vinkkejä???
      Koska se kannattas tehä? Siis nähä? Silloin kun äiskä on suihkussa vai vaihtaa vaatteita?
      Jeesatkaa!!!

• M

nih.. eli... saunaan vaan... yhdessä saunotte... sehän vasta mukavata olisi... kyllä siinä sen pimpsankin näkee... kuhan vaan urkkii...

• Neuvoja

silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.

Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.

• Anonyymi
        Neuvoja kirjoitti:

silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.

Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.

Onko sulla sen naisen numeroo? Kaverin puolesta kysyn

• Anonyymi
        Neuvoja kirjoitti:

Ihan eri asia jos on metrin päässä kuin se, että pääsee jalkojen väliin 20cm päähän. Itsekkään en ole päässyt pillulle pitkään aikaan, mutta on ollut tilanteita joissa olen saanut naisilta kuvia heidän pilluistaan heidän onista aloitteistaan tai keskustelun jälkeen pyytämällä. On jopa naisen alotteista käyttämättä jääneitä mahdollisuuksia.

• Anonyymi

Kannattaa kiristää sitä että uhkailet sitä jotenkin
        Esim . Hei näytä sun pillu tai muuten mä tapan sut

• janne

Ootko sie kuin vanha?

• Anonyymi

20

• Anonyymi

20

• Anonyymi

Voi jumalauta miten säälittävää.

• Anonyymi

Jos aloittajan kaltainen hminen on 15v niin aloituksen ymmärtää vaikka sen ikäiset on olleet jo oikeasti naisen kanssa. Jos 20 v höpisee tällein, niin voi voi.

• Anonyymi

miten voisin saada mun poikaystävän suostumaa kielarointii ta seksiin

• Anonyymi

autaakaaa ku haluun alkaa harrastaa seksii🍑🍒🍒🍒🍆🍆🍆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

autaakaaa ku haluun alkaa harrastaa seksii🍑🍒🍒🍒🍆🍆🍆

No kannattaa vaan lähestyy hieno varaiisesti
        Ja kysyä haluukko harrastaa seksiä

• Anonyymi

miten voisin harjotella sitä yksin siis seksiä

• Anonyymi

Nuole omia tissejä ja kaiva pillua ja sit nuole

• Anonyymi

Miinä sain äitini sänkyyn vasta vajaa viiskymppisenä ja äitini oli yli 70.

• Anonyymi

Minä voisin näyttää pilluni 18v pojille. 54v n.

• Anonyymi

Sais pojat tutkia kunnolla. 54v n

• Anonyymi

Entä vanhemmille kuin 18v

• Anonyymi

Joo mul on sama

• Anonyymi

Pilkut on niin ihanii....naiseni pillu on ihana ja sitä on ihana sormettaa...

• Anonyymi

No kun äitis nukkuu, raota varovasti pikkarin lahjetta...edllyttäen että hänellä sellaiset on. Minun vaimolla ei ole , ihailen aina öisin hänen makeaa peräpäätä. Hän tykkää nukkua vatsallaan ,pylly vähän pystyssä ja toinen jalka koukussa. Useinhan sitä on siinä myös pantava, eipä tuo ole sitäkää pahakseen pannut😜🤪😜

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7775
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5871
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5370
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5263
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4602
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      107
      2303
    7. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1155
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      2
      1145
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1006
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      954
    Aihe