Oon jo kauan halunnu nähdä pillun vaikka oman äitini. Onko teillä vinkkejä miten voisin nähdä mun äitin pillun? Jos on niin vastatkaa äkkiä!
miten nähdä naisen pillu?
26
6399
Vastaukset
- Joo
...sinä sen jo ainakin kerran nähny, kun oot pääsikin sieltä ulos työntänyt. Kyllä siinä pitäs olla jo äitin tavarasta aivan tarpeeksi!
- Äiti
Kysy jo tänään.
- jaa
usko pois! sitä et halua nähdä! hommaa itelles eukko ja katto siltä.
- Kiho
Kyl mä haluun! Mä en oo nähny sitä sillei.
Mutta haluisin nähä. Onko teillä vinkkejä???
Koska se kannattas tehä? Siis nähä? Silloin kun äiskä on suihkussa vai vaihtaa vaatteita?
Jeesatkaa!!!- M
nih.. eli... saunaan vaan... yhdessä saunotte... sehän vasta mukavata olisi... kyllä siinä sen pimpsankin näkee... kuhan vaan urkkii...
- Neuvoja
silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta. - Anonyymi
Neuvoja kirjoitti:
silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.Onko sulla sen naisen numeroo? Kaverin puolesta kysyn
- Anonyymi
Neuvoja kirjoitti:
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.Ihan eri asia jos on metrin päässä kuin se, että pääsee jalkojen väliin 20cm päähän. Itsekkään en ole päässyt pillulle pitkään aikaan, mutta on ollut tilanteita joissa olen saanut naisilta kuvia heidän pilluistaan heidän onista aloitteistaan tai keskustelun jälkeen pyytämällä. On jopa naisen alotteista käyttämättä jääneitä mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Kannattaa kiristää sitä että uhkailet sitä jotenkin
Esim . Hei näytä sun pillu tai muuten mä tapan sut
- janne
Ootko sie kuin vanha?
- Anonyymi
20
- Anonyymi
20
- Anonyymi
Voi jumalauta miten säälittävää.
- Anonyymi
Jos aloittajan kaltainen hminen on 15v niin aloituksen ymmärtää vaikka sen ikäiset on olleet jo oikeasti naisen kanssa. Jos 20 v höpisee tällein, niin voi voi.
- Anonyymi
miten voisin saada mun poikaystävän suostumaa kielarointii ta seksiin
- Anonyymi
autaakaaa ku haluun alkaa harrastaa seksii🍑🍒🍒🍒🍆🍆🍆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
autaakaaa ku haluun alkaa harrastaa seksii🍑🍒🍒🍒🍆🍆🍆
No kannattaa vaan lähestyy hieno varaiisesti
Ja kysyä haluukko harrastaa seksiä
- Anonyymi
miten voisin harjotella sitä yksin siis seksiä
- Anonyymi
Nuole omia tissejä ja kaiva pillua ja sit nuole
- Anonyymi
Miinä sain äitini sänkyyn vasta vajaa viiskymppisenä ja äitini oli yli 70.
- Anonyymi
Minä voisin näyttää pilluni 18v pojille. 54v n.
- Anonyymi
Sais pojat tutkia kunnolla. 54v n
- Anonyymi
Entä vanhemmille kuin 18v
- Anonyymi
Joo mul on sama
- Anonyymi
Pilkut on niin ihanii....naiseni pillu on ihana ja sitä on ihana sormettaa...
- Anonyymi
No kun äitis nukkuu, raota varovasti pikkarin lahjetta...edllyttäen että hänellä sellaiset on. Minun vaimolla ei ole , ihailen aina öisin hänen makeaa peräpäätä. Hän tykkää nukkua vatsallaan ,pylly vähän pystyssä ja toinen jalka koukussa. Useinhan sitä on siinä myös pantava, eipä tuo ole sitäkää pahakseen pannut😜🤪😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567775Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675871Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615370Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515263Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084602Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072303Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41155Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e21145Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371006Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43954