miten nähdä naisen pillu?

Kiho

Oon jo kauan halunnu nähdä pillun vaikka oman äitini. Onko teillä vinkkejä miten voisin nähdä mun äitin pillun? Jos on niin vastatkaa äkkiä!

20

5840

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

...sinä sen jo ainakin kerran nähny, kun oot pääsikin sieltä ulos työntänyt. Kyllä siinä pitäs olla jo äitin tavarasta aivan tarpeeksi!

• Äiti

Kysy jo tänään.

• jaa

usko pois! sitä et halua nähdä! hommaa itelles eukko ja katto siltä.

• Kiho

Kyl mä haluun! Mä en oo nähny sitä sillei.
      Mutta haluisin nähä. Onko teillä vinkkejä???
      Koska se kannattas tehä? Siis nähä? Silloin kun äiskä on suihkussa vai vaihtaa vaatteita?
      Jeesatkaa!!!

• M

nih.. eli... saunaan vaan... yhdessä saunotte... sehän vasta mukavata olisi... kyllä siinä sen pimpsankin näkee... kuhan vaan urkkii...

• Neuvoja

silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.

Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.

• Anonyymi
        Neuvoja kirjoitti:

silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.

Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.

Onko sulla sen naisen numeroo? Kaverin puolesta kysyn

• Anonyymi
        Neuvoja kirjoitti:

Ihan eri asia jos on metrin päässä kuin se, että pääsee jalkojen väliin 20cm päähän. Itsekkään en ole päässyt pillulle pitkään aikaan, mutta on ollut tilanteita joissa olen saanut naisilta kuvia heidän pilluistaan heidän onista aloitteistaan tai keskustelun jälkeen pyytämällä. On jopa naisen alotteista käyttämättä jääneitä mahdollisuuksia.

• janne

Ootko sie kuin vanha?

• Anonyymi

20

• Anonyymi

20

• Anonyymi

Voi jumalauta miten säälittävää.

• Anonyymi

Jos aloittajan kaltainen hminen on 15v niin aloituksen ymmärtää vaikka sen ikäiset on olleet jo oikeasti naisen kanssa. Jos 20 v höpisee tällein, niin voi voi.

• Anonyymi

miten voisin saada mun poikaystävän suostumaa kielarointii ta seksiin

• Anonyymi

autaakaaa ku haluun alkaa harrastaa seksii🍑🍒🍒🍒🍆🍆🍆

• Anonyymi

miten voisin harjotella sitä yksin siis seksiä

• Anonyymi

Miinä sain äitini sänkyyn vasta vajaa viiskymppisenä ja äitini oli yli 70.

• Anonyymi

Minä voisin näyttää pilluni 18v pojille. 54v n.

• Anonyymi

Sais pojat tutkia kunnolla. 54v n

• Anonyymi

Entä vanhemmille kuin 18v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7108
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4672
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4494
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3302
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1965
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1717
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1690
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe