Oon jo kauan halunnu nähdä pillun vaikka oman äitini. Onko teillä vinkkejä miten voisin nähdä mun äitin pillun? Jos on niin vastatkaa äkkiä!
miten nähdä naisen pillu?
11
5104
Vastaukset
- Joo
...sinä sen jo ainakin kerran nähny, kun oot pääsikin sieltä ulos työntänyt. Kyllä siinä pitäs olla jo äitin tavarasta aivan tarpeeksi!
- Äiti
Kysy jo tänään.
- jaa
usko pois! sitä et halua nähdä! hommaa itelles eukko ja katto siltä.
- Kiho
Kyl mä haluun! Mä en oo nähny sitä sillei.
Mutta haluisin nähä. Onko teillä vinkkejä???
Koska se kannattas tehä? Siis nähä? Silloin kun äiskä on suihkussa vai vaihtaa vaatteita?
Jeesatkaa!!!- M
nih.. eli... saunaan vaan... yhdessä saunotte... sehän vasta mukavata olisi... kyllä siinä sen pimpsankin näkee... kuhan vaan urkkii...
- Neuvoja
silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta. - Anonyymi
Neuvoja kirjoitti:
silloin, kun äitisi pesee tukkaansa shampoolla, ja hänen silmänsä ovat kiinni. Silloin on aika hyvä tilaisuus katsella. Tai hänen nukkuessaan, ellei hän käytä pikkareita yöllä.
Kyllä äitisi voi näyttääkin, jos uskallat pyytää - tiedän ainakin yhden naisen, joka kertoi levittäneensä pojalleen. Poika taisi kyllä olla nuorempi, mutta eihän mikään estä kysymästä; äiti yleensä ymmärtää poikansa ongelmia. Onhan se tietysti ongelma, jos et ole vielä pillua nähnyt, etkä tiedä mitään sen rakenteesta.Onko sulla sen naisen numeroo? Kaverin puolesta kysyn
- janne
Ootko sie kuin vanha?
- AnonyymiUUSI
20
- AnonyymiUUSI
20
- Anonyymi
Voi jumalauta miten säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337