Kadun sitä, että olin niin julma eläimille lapsena.
Mitä sinä kadut?
Mitä kadun?
4
326
Vastaukset
On sitä kyllä myös ihmisillekin, niille joita voi alistaa.
Tämähän on selviö psykologiassa. Jos itsetunto on lähellä nollaa,
jossakin on pädettävä. Vuosikymmenien työllä vaivaan voi saada lievitystä.
Omakokemusta aiheesta on.- Pääsky64
puhetta että tunnistaa oman tilansa, jos kaiki tekisi niin paljolta karkeruudelta sääsyisi.
Ennen oli ilmapiiri minunkin kyläyhteisössä erilainen kun nyt.
Onneksi on kehittynyt sekin inhimilliseksi.Jossanpäin mailmaa kohdellaan vielä naisiakin sanlailla ja lapsiakin.
Jos tietäisit miten huonoa kohtelua minunkin ympärillä oli,eläimiä ei pidetty tuntevina.
Kissanpenikatkin vain nakkasivat tunkion päälle eiväe edes tppaneet.
Eräskin isäntä loi sontaa navetasta ja kissa pyöri ympärillä pisti taikolla ja nakkasi menemän,suoli pursusi ei kukaan lopettnu sitä.
Ja koko ajan hevosia hakkasivat, emäntä naureskeli naapurissa ettivät saaneet hevosta vetämään kun niin iso kuorma oli, niin laittoivat tulet mahan alle.
Se elämä oli niin julmaa,että suo itsellesi sielin rauha sille ei muuta voi.Huonon hetken tullen ammuin kaikkea liikkuvaa.
Saloseudulla tarvitsi vain varoa satuttamasta
ihmisiä.
Rötöslista on pitkä. Nykyään pihalintujen ruokkijana
joudun kyllä koko ruokinta-ajan pyydystämään
hiiret ja rotat pois kuleksimasta.
City oravaa en raatsi häätää. Monet sen lajikumppanit
ovat jääneet liikenteen liiskaamaksi... pässit, vaikka
vien safkaa niille puistometsään korkealle syöttötörppöön
vahinkoeläimien ulottumattomiin.
- ii-li
Lapsena leikin erään uuden naapurin tytön kanssa. Kallion kolosta tuli esiin pitkäjalkainen hämähäkki. Tyttö otti sen kiinni ja repi siltä jalat pois. Olin tyrmistynyt. Olen kyllä sitten myöhemmin kuullut, että se on yleistä, mutta minun ja muiden tuntemieni lasten leikkeihin sellainen ei kuulunut.
Minä kadun sitä, että en ole osannut ottaa tilaisuudesta vaarin. Olen menettänyt sen vuoksi hyvän työpaikan, tyttöystävän ja rahaa. Kaipa olen nynny, kun pelaan liian varman päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011561
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58971Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10740Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338691Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74676Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674