Luin tuossa yhden vietiketjun ja näin se meni:
Ajatuksen voima
kyllä
mitä mies...todella
ehkä
eipäs
saa kun kovasti tahtoo
ehkäisin kerran
tulihan se
kyllä
sama täällä
mulla rupee seisoon
naapuri
en vaan :=)))))
Moppiliisan aloittamasta viestiketjusta :=)))))
Tämähän on seksipalsta
26
1388
Vastaukset
- AMR-52
...sexylinssilöi läpi sie lueskelet ...)))) ei sen puolee,ei tarvi kovi kummosestvihjasta siihe suuntaa,jo töklöttääääää....))))))))
- yksitypy evk
sefun tulla heti poistaan tää aloitus, että antzan töklötykset saadaan loppumaan :=))))
- AMR-52
yksitypy evk kirjoitti:
sefun tulla heti poistaan tää aloitus, että antzan töklötykset saadaan loppumaan :=))))
.....dvd pyörimäää....heh...tuu tän..)))))
- yksitypy evk
AMR-52 kirjoitti:
.....dvd pyörimäää....heh...tuu tän..)))))
dvd:tä ei panna pyörimään, vaan lähtään sänkyyn pyöriskelemään :=)))
Se on nimittäin huomenna taas arki, ja aherrus alkaa.
Typy lähtee taas dekkarin pariin lukemaan murhamysteerin ratkaisua. Kumpi kahdesta miehestä.
Thor vai Gösta hukutti Maryn :=))))))
Hyvät yöt sulle tököttäjä :=))))))) - AMR-52
yksitypy evk kirjoitti:
dvd:tä ei panna pyörimään, vaan lähtään sänkyyn pyöriskelemään :=)))
Se on nimittäin huomenna taas arki, ja aherrus alkaa.
Typy lähtee taas dekkarin pariin lukemaan murhamysteerin ratkaisua. Kumpi kahdesta miehestä.
Thor vai Gösta hukutti Maryn :=))))))
Hyvät yöt sulle tököttäjä :=)))))))...kuitekii Lars,mikä Maryn upotti...))))) Hyvää Yötä, miun.....mmmmmmm....))))))
ees tää seksipalsta kun joku vaan nukkuu eikä vastaa vaikka kuinka huudan sen sivuille:(((
- yksitypy evk
otetaan huomenna siitä selvää, miks ei vastaa sulle.
Kukahan se mahtaa olla???? Ei sillä että utelias oisin, mutta olishan se kiva tietää. :=)))
Olen nyt jäänyt kokonaan kelkasta :=(((
Hyvät yöt sullekin :=)))))
- Tanevaan
Lukee taas kuin piru raamattua.Eihän esimerkiksi minulla ole juurikaan ollut negatiivisiä kirjoituksia.Se,että saan tahdonvoimalla jotain on ihan oma juttuni:=)))))
- Moppiliisa
Ettei kellekää tuu mitää muuta ku just kaksmielistä mielee... :( No, se siitä!
- mies..
Kun mä ajattelen sitä, se nousee ja on sitten kovana.
Semmoista meillä miehillä on.- taas nähtiin
mitä miesotukselle tarkoittaa sana: ajatteleminen.
- mies...
taas nähtiin kirjoitti:
mitä miesotukselle tarkoittaa sana: ajatteleminen.
kun näen ihanaisen sen syvimmän silloin se väistämättä nousee, jos en halua käsken ajatuksillani seis!
- TrueLady
kieltämättä.. noin lukien... *tirsk* se ehkä on hiukan noin niinku ... harhaanjohtava =DDDD
- Tanevaan
Erehdyskin voi johtaa epärealistisiin haaveisiin.
- TrueLady
Tanevaan kirjoitti:
Erehdyskin voi johtaa epärealistisiin haaveisiin.
"haaveet kaikki nuo haaveet"
=D Mutta kannattaa olla varovainen haaveissaan ja toiveissaan... ne voi toteutua... *tirsk* - Tanevaan
TrueLady kirjoitti:
"haaveet kaikki nuo haaveet"
=D Mutta kannattaa olla varovainen haaveissaan ja toiveissaan... ne voi toteutua... *tirsk*Vaihtoehto on se.
- TrueLady
Tanevaan kirjoitti:
Vaihtoehto on se.
pelota ku oikeesti tiiän ettei mun haaveesta mittää tuu... =DD
Mä toivoisin pääseväni ees kerran Maailmanlopun ravintolaan =DD - Tanevaan
TrueLady kirjoitti:
pelota ku oikeesti tiiän ettei mun haaveesta mittää tuu... =DD
Mä toivoisin pääseväni ees kerran Maailmanlopun ravintolaan =DDse on ehkä paras paikka maailmassa.
- TrueLady
Tanevaan kirjoitti:
se on ehkä paras paikka maailmassa.
riippuu seurasta ja kulkuvälineestä =DDD
Mutta vegaaniks en ees sen takia alkais =D - Tanevaan
TrueLady kirjoitti:
riippuu seurasta ja kulkuvälineestä =DDD
Mutta vegaaniks en ees sen takia alkais =DEi muistaakseni ollut yhtään vegaanin oloistakaan:=))
- TrueLady
Tanevaan kirjoitti:
Ei muistaakseni ollut yhtään vegaanin oloistakaan:=))
tai ainakii yritti.
Artulla ny o nii herkkä vatsa... mut kyl hänkii tottu sit =DD - Tanevaan
TrueLady kirjoitti:
tai ainakii yritti.
Artulla ny o nii herkkä vatsa... mut kyl hänkii tottu sit =DDEihän se arttukaan muistaakseni sentään vegaani ollu.Toki sillä oli vähän pallo hukassa kun ne sen talon purki.Toisaalta vogoonit sitte kuittas sen hyvin kun se kuunteli niiden runoja:=))))
- TrueLady
Tanevaan kirjoitti:
Eihän se arttukaan muistaakseni sentään vegaani ollu.Toki sillä oli vähän pallo hukassa kun ne sen talon purki.Toisaalta vogoonit sitte kuittas sen hyvin kun se kuunteli niiden runoja:=))))
toisaalta ehkä liian snobi paikka tarkemmin ajatellen ... kyl ikuiset bileet lentäväs talos vois olla aikas vinkee kokemus kans =))))
- Tanevaan
TrueLady kirjoitti:
toisaalta ehkä liian snobi paikka tarkemmin ajatellen ... kyl ikuiset bileet lentäväs talos vois olla aikas vinkee kokemus kans =))))
Nähdä päästäänkö kokeilemaan koskaan moista iloa?:=))
- TrueLady
Tanevaan kirjoitti:
Nähdä päästäänkö kokeilemaan koskaan moista iloa?:=))
Olipas iso talo. Ja joka huoneessa eri tyylistä musiikkia. Boolit oli tosi hyviä. Varsinkin se mansikka-shampanja-hässäkkä. Ja ihmeellisiä maisemia vilahteli ikkunan viereen jos viitti hetkekski pysähtyä. Ei tosin paljo ehtiny pysähdellä ku koko ajan joku haki tanssiin. Mutta mutta. Sit se koko höskä heitti kuperkeikan ja heräsin.
Aina Sinulla samat mielessä.....*en tosin ihmettele paljoakaan, enää*
Työn iloa alkaneelle viikolle, t. MM.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3822101Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1371198
- 871119
- 96999
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133924- 48880
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770