b-daman on sinä joka näet tämän voit kertoa mieli piteitäsi ohjelmasta
b-daman
7
1509
Vastaukset
- rey mysterio
b-daman on ihan hyvä mä tykkään graysta se on ihan paras
- Terry
se on hyvä ohjelma katon kaikki jaaksot jam un lepi tyypi on terry. mulla on chrome zephyr ja gammogale
- sukka123
mullapa on ving ninja dhb ja bakuso ja thermar lanse!:):):):)
- mage123
sukka123 kirjoitti:
mullapa on ving ninja dhb ja bakuso ja thermar lanse!:):):):)
mulla on bakuso, ving ninja ja krhome zepyr, gammokale, kobalt blade, mighnigt blade, helio breaker, shield giga ja rekuso että hah vaan:/:):):):):):):):):):):):):)
- arsko
se on paras ohjelma mut ku en saa b damanii ni on elämä on tylsää: vastaus
- dark carl
arsko kirjoitti:
se on paras ohjelma mut ku en saa b damanii ni on elämä on tylsää: vastaus
b-daman on pelkkä lelu se ei toimi niinku oikee b-daman esimerkiksi ei laukaise niinku oikee b-daman ja eikä siinä oo mitään erikois voimia,se ei ehkä ilahduta sua niinku kuvittelet kun saat sen ja myöhemmin se ei enää oo niin tärkee kun mitä luulit olen puhut.
- Cobalt Blade
mage123 kirjoitti:
mulla on bakuso, ving ninja ja krhome zepyr, gammokale, kobalt blade, mighnigt blade, helio breaker, shield giga ja rekuso että hah vaan:/:):):):):):):):):):):):):)
Mulla on Cobalt Blade,Bakuso,Lightning Kahn,Knight Cavalry,Helio Breaker,Cobalt Blade DHB,Knight Cavalry DHB,Proto One,Lightning Kahn DHB jne. ja jotain lisäosii:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185928Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite855542- 1253554
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin963543- 1211301
- 571247
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301172- 38979
- 45963
- 26929