b-daman on sinä joka näet tämän voit kertoa mieli piteitäsi ohjelmasta
b-daman
7
1471
Vastaukset
- rey mysterio
b-daman on ihan hyvä mä tykkään graysta se on ihan paras
- Terry
se on hyvä ohjelma katon kaikki jaaksot jam un lepi tyypi on terry. mulla on chrome zephyr ja gammogale
- sukka123
mullapa on ving ninja dhb ja bakuso ja thermar lanse!:):):):)
- mage123
sukka123 kirjoitti:
mullapa on ving ninja dhb ja bakuso ja thermar lanse!:):):):)
mulla on bakuso, ving ninja ja krhome zepyr, gammokale, kobalt blade, mighnigt blade, helio breaker, shield giga ja rekuso että hah vaan:/:):):):):):):):):):):):):)
- arsko
se on paras ohjelma mut ku en saa b damanii ni on elämä on tylsää: vastaus
- dark carl
arsko kirjoitti:
se on paras ohjelma mut ku en saa b damanii ni on elämä on tylsää: vastaus
b-daman on pelkkä lelu se ei toimi niinku oikee b-daman esimerkiksi ei laukaise niinku oikee b-daman ja eikä siinä oo mitään erikois voimia,se ei ehkä ilahduta sua niinku kuvittelet kun saat sen ja myöhemmin se ei enää oo niin tärkee kun mitä luulit olen puhut.
- Cobalt Blade
mage123 kirjoitti:
mulla on bakuso, ving ninja ja krhome zepyr, gammokale, kobalt blade, mighnigt blade, helio breaker, shield giga ja rekuso että hah vaan:/:):):):):):):):):):):):):)
Mulla on Cobalt Blade,Bakuso,Lightning Kahn,Knight Cavalry,Helio Breaker,Cobalt Blade DHB,Knight Cavalry DHB,Proto One,Lightning Kahn DHB jne. ja jotain lisäosii:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976