On niin ihmeellisiä

ymmällä...

asioita maailmassa. Ihmissuhteet kaikista vaikeimpia. Ei aina voi pieni ihminen ymmärtää.. Jos toinen ei välitä ja on itsekäs, niin ei varmaan tee kuten toinen haluaa. Silloin ei ole muuta keinoa kuin se, että lähteä eri teille. Jos toinen ei kerran halua olla hyvä toiselle.

13

4681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariina

      Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt. Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt.

      • eliksiiri.

        Niin ihminen, olet pahimpia lauma eläimiä ihmis kunnassa, siteraat toisten viisauksia ja luulet olevasi itse viisas--jotenkin tulee mieleen hikinen paksu nainen,joka ei ole vähään aikaan käynyt pesulla.


      • Mariina
        eliksiiri. kirjoitti:

        Niin ihminen, olet pahimpia lauma eläimiä ihmis kunnassa, siteraat toisten viisauksia ja luulet olevasi itse viisas--jotenkin tulee mieleen hikinen paksu nainen,joka ei ole vähään aikaan käynyt pesulla.

        Niin, eihän ketään ole kielletty luomasta omia mielikuvia, se onko ne oikeita, on eri asia.


      • lihava ja paksu hikinen lady
        eliksiiri. kirjoitti:

        Niin ihminen, olet pahimpia lauma eläimiä ihmis kunnassa, siteraat toisten viisauksia ja luulet olevasi itse viisas--jotenkin tulee mieleen hikinen paksu nainen,joka ei ole vähään aikaan käynyt pesulla.

        Jaa että mitäs meikäläisessä on sulla moittimista häh? Kukas siellä oikein taas käyttää anonyymiutta hyväkseen eikä astu eteen kertomaan, mitä on mieltä kenestäkin, kun oma sisuskalu on täynnä kyynistä turpeaa paskaa? Kaikki tuollaiset on kelvottomia pelkureita ja niitä nykysuomessa on jo enemmän kuin tarpeeksi. Rintaansa röyhisteleviä mitättömyyksiä ja rivikansalaisia, jotka luulevat olevansa maailman keskipisteessä.


    • poika

      ovat kuin metallimies vappuaattona

      1. ekaksi kaikki tai ei mitään
      2. morkkis...pakosti iskee nemoset ?
      3. sovinto, väliaikainenrauha
      4.palkanmaksu/lopputili

      yrittäkää ottaa selvää kun viime kuun palkka oli 10 tuntia myöhässä, mutta antakaamme anteeksi, saattoi puhtaasti johtua Suomen - Postista, mutta ?

      ja, on varmaan aivan turha sanoa kuka oli palkanmaksaja

      no, eiköhän se selviä ensi viikon seiskasta, ja mitä muuta tulee seitsemänpäivää lehteen, niin antaa olla ?

    • kokemuksella

      Ihmessuhteiden vaikeat tilanteet ovat usein lähtöisin erimielisyyksistä.mielestäni ei pitäisi heti lähtee eriteille vaan oppia keskustelemaan mistä nämä itsekkyydet ja muut erimielisyydet ovat lähtöisin.Puhuminen voi olla vaikeaa mutta se on ainoa ratkaisu jos haluaa ettei ole ihmistuhdeongelmia niin paljon. Ja kun antaa oikeasti anteeksi toiselle kaikki erimielisyydet, väärin ymmärtämiset, haukut ja ihan kaikki niin luulen ja tiedän kokemuksella että on paljon helpompi jatkaa suhdetta kuin suhdetta. Usein se lähentää suhdetta mutta jos ei nii sitten on hyvä lopettaa suhde kun asiat on puhuttu puhki!

      • pieni ihminen

        Vuosi puhuttiin omalta osaltani olen anteeksi antanut en halunnut erota vihassa,mutta kun ei niin ei


    • tyty

      Kyllä...suhteet luokkaa,repii ja rastaa rintaa.On vain vaikea kuvitella miten toinen,jota rakastaa,ei enää rakasta eikä välitä.Kasvoimme yhteen-toinen vain päätti kasvaa erilleen.

      Miksi ihmisen pitää rakastua?rakastaa,pettyä ja satuttaa,ennen luulin,että rakkaus on hyvä tunne,enää se ei ole sillä listalla.
      Lähelleni ei pääse enää kukaan ikinä,yhtään"potkua"en enää ota itselleni...

    • kuljen vain

      täällä näin.., sut unissani nään ja jään ikävään.. menetetty ikuisuus kanssasi unissani vain kummittelee eikä kukaan koskaan saa.. olla täällä vaan, ja rakastaa....

      ihan totta.. ja jos toisella ei ole halua edes ymmärtää asoita muidenkin kuin vain omasta näkökulmasta niin sehän on sitten niin että ei sitä voi yksinkään asioita sopia vaan kyllä siihen kaksi tarvitaaaaaaaaannn

    • joustava.

      Kumpi se itsekäs on, sekö joka päättää lähteä, vai se joka ei taivu toisen tahtoon?

      Naisissa on sellainen piirre, että miehen täytyy taipua naisen vaatimuksiin.
      Jos mies ei taivu, niin mies on naisen mielestä itsekäs ja nainen ottaa eron.

      Eron ottava nainen tekee rohkean ratkaisun, mutta eron ottava mies on luuseri, ainakin naisnäkökulmasta:)

      • pohdiskelija

        Nää on näitä ikuisuuskysymyksiä; miten paljon MINUN on annettava periksi ollakseni kohtuullinen ja miten paljon minä voin olettaa, että toinen antaa periksi ollakseni kohtuullinen?

        Ei toinen "päätä" kasvaa erilleen. Kyllä siihen tarvitaan kaksi, jotka kumpikin kasvavat eri suuntiin.

        Eikä pelkästään miehen tarvitse taipua naisen vaatimuksiin; mutta olisiko kohtuullista, että kumpikin taipuu toistensa vaatimuksiin? Eikä mennä vain toisen ehdoilla?


      • sydämeen sattuu
        pohdiskelija kirjoitti:

        Nää on näitä ikuisuuskysymyksiä; miten paljon MINUN on annettava periksi ollakseni kohtuullinen ja miten paljon minä voin olettaa, että toinen antaa periksi ollakseni kohtuullinen?

        Ei toinen "päätä" kasvaa erilleen. Kyllä siihen tarvitaan kaksi, jotka kumpikin kasvavat eri suuntiin.

        Eikä pelkästään miehen tarvitse taipua naisen vaatimuksiin; mutta olisiko kohtuullista, että kumpikin taipuu toistensa vaatimuksiin? Eikä mennä vain toisen ehdoilla?

        ....mies on puhumaton ja välttelee asioiden selvittelyä jopa yli 25v. yhdessä olon jälkeen.Puhuu enemmän vieraan naisen kanssa ja huomioi vierasta enemmän esim.tekstailemalla. Sanoo kyllä minua rakastavansa mutta silti hänellä on rakas ystävä.


    • pieni ihminen

      Ei todella voi pieni ihminen ymmärtää.
      Oltiin 30v yhdessä toinen sanoo rupee kerään kamppees.Syytä ei sano itse en tiedä ???????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe