HENNA ON LIIAN PIENI/NUORI OLEMAAN KISASSA ÄITIEN JA JOIDENKIN TYHMIEN MIELESTÄ HENNA ON SULOINEN JA SÖPÖN UJO MUT VITTU EI SE OO NIIN.SE EI OSAA LAULAA JA SE ON JOKU USKON HÖRHÖ KU LAULAA AINA JOSTAIN ESIM.ENKELIST JA TOLLASEST SIIS SE ÄRSYTÄÄ IHAN HIRVEEST SE PIKKU ÄLLÖPALLERO RRRRRR... YRITÄÄ NÄYTÄÄ SÖPÖLT ET PÄÄSIS JATKOON ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ HENNAA RRRRRRRRRRR!!!!!!
VI.TUN HENNA ÄITIEN SUOSIMA
15
1442
Vastaukset
- ..OO::
Mikä sulla on kun pitää noin huutaa. Pura kiukkus lyömällä päätäsi seinään äläkä tänne tule mesuamaan. Omitusta käyttäytymistä!
- mäs
en oo äänestämässäkään hennaa! vaan Ronia! äänestäsäkin sitä jos et haluu et henna voittaa!!!!
- hoahai
RONI on perseestä. kusi nousee päähän. ja muutenki koittaa olla antti tuisku 2 :D hahaha.
- ja peliä uskonnolla
Ensin väitettiin ettei henna oo uskossa ja sitten se oliskin ja vielä helluntalainen. Vot!
Valheella on lyhkäset jäljet sanotaan.- Se vaan
Antakaa jo toisten olla. Oletteko miettinyt että vaikka Henna on helluntalainen, niin mikä Roni on? Roni on varmasti joku jehovantodistaja. Ja oletteko miettinyt että miksi Idolssissa alaikäraja on vain 15! Ja Henna on jo 17. Joten hän ei ole mitenkään pois suljettu. Ja Roni sellanen kamala ja sellanen Tuisku2 esittää niin vitusti jotain kovaa. Mutta ei oo ees mikään sellanen, pelkkä tavis. Mielestäni Roni sieltä pois, mielistelee vaan kansalaisia ja tuomaristoa.
- nini
Se vaan kirjoitti:
Antakaa jo toisten olla. Oletteko miettinyt että vaikka Henna on helluntalainen, niin mikä Roni on? Roni on varmasti joku jehovantodistaja. Ja oletteko miettinyt että miksi Idolssissa alaikäraja on vain 15! Ja Henna on jo 17. Joten hän ei ole mitenkään pois suljettu. Ja Roni sellanen kamala ja sellanen Tuisku2 esittää niin vitusti jotain kovaa. Mutta ei oo ees mikään sellanen, pelkkä tavis. Mielestäni Roni sieltä pois, mielistelee vaan kansalaisia ja tuomaristoa.
tähänkin väliin: henna ei ole helluntalainen :D. ette voi sanoa tuollaista, kun ette tiedä onko se edes totta.
- dssktsty
No älä sit äänestä sitä.
- bbaahh
onko tää kirjoitti:
tervettä? KUunnelkaa.
http://wwnet.fi/users/veijone/kieli.htmno siis ei se nyt mustakaa terveeltä tunnu, mut miten se tähän hennaa liittyy??
- Annukka
Kyllä Roni voittaa!!!!!!! Se on paras!:):):)
- ottaisit
lääkettä vaivoihisi.. käy lääkärillä.. se auttaa...
- kuin vain
lääkitys ja jeesus ja saatana välillä asioita?
Kukahan on hieman mustavalkoinen ja lääkettä kaipaa? Koettakaa tajuta ettei kaikille maailma ole mustavalko taistelukenttä. - ja voin sanoa
että olen kyllä sillälääkettä määräävällä puolella pikemminkin. Teidän mustavalkoisuutenne on uskomatonta sallittua mielisairautta.
- aaaaaaaa
Menehän takaisin kouluun. Taidat olla vajaa älyinen, kun et osaa oikein kirjoittaa. Älykkyysosamääräsi vaikuttaa näin nopeasti arvioituna olevan kuudenkymmenen luokkaa. Voi voi.
On ihanaa, että Hennan kaltaisia suloisia ja kypsiäkin nuoria on vielä olemassa. Kypsyyttä on nimenomaan se, että osaa käyttäytyä ja puhua hillitysti. Kaltaisesi teini uhoamiset kuuluvat lapsuuteen ja varhaisnuoruuteen ja useammat toki tuon vaiheen läpi käyvät, jotkut onnelliset(joihin en itse kuulu) eivät käy läpi moista uhoa. - Anonyymi00015
RRRRRRRRR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972