Haluisin tietää mitä parturia tai kampaajaa suosittelisitte.? Olen asunut Tampereella noin vuoden, enkä ole löytänyt vielä hyvää paikkaa. Saa kertoo myös jos on joku parturi/kampaamo minne ei kannata mennä.
Hyvä parturi/kampaaja??
42
12310
Vastaukset
- täällä
eikä oo muka löytynyt karvaria mistään? pure provo cow................
- ..............................
vissiin sama huomionkipee hiippari:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=684&posting=22000000011724195 - *Maria*
Tulipa ainakin selväksi miten kireellä Tamperelais neitokaisten pipot on.
En tosiaankaan ole vuoteen käynyt parturissa, kun omistan pitkät hyväkuntoiset hiukset.
Nyt vaan ajattelin vaihtaa lyhyempään malliin.
Aika vähän täällä on kommentoitu hyviä tai huonoja kampaamoja.- kampaamo
ite olen tykästynyt satakunnankadulla olevaan toptukka- parturi-kampaamoon.
siellä on mukava palvelu, ja leikkauksen olen opiskelijana jaksanut hyvin maksaa. kampaajalta löytyy hyviä ideoita jos itse ei ole aivan varma mitä päähänsä haluaa.
suosittelen.
- iida
Pyynikin ammattioppilaitosen oppilasparturi-kampaamoon olen ollut erittäin tyytyväinen. Aikaa siellä kyllä menee, mutta lopputulos on aina ylittänyt odotukseni.
- Tietopankki
En anna KOSKAAN harjoittelijan tai vastavalmistuneen koskea hiuksiini!
Tilatessani kampaajaa VARMISTAN AINA etten joudu harjoittelijoiden tai vasta-alkajien kynittäväksi.
Haluan kokeneen kampaajan ammattitaitoa hiusteni kaikkeen käsittelyyn.
Olen tämän läksyn oppinut omakohtaisen kokemuksen kautta.
- eräs vain
itse olen käynyt parturissa nimeltä salon milla magia,mukava ja ystävällinen palvelu ja tekee todella hyvän ja siistin työn eikä hintakaan ole kovin kallis suosittelen lämpimästi kylläkin .
- Hiuskarva
Itse olen käynyt vuoden sisällä aikamonta kertaa HairStoressa, olen eritt tyytyväinen. Joka kerta eri kampaaja, mutta tulos on aina mieleinen. Väri leikkaus paketit on kokeiltu, sopivasti löytyy kokeilunhalua. Suosittelen. Kallis paikka, se on ainoa miinus, mutta laatuunsa nähden kai pitää olla hintaankin tyytyväinen
- tälleesti
Hairstore on halpa kun ottaa koteihin jaetusta Kaupunki-info -oopuksesta alekupongin jolla saa monisävyvärjäyksen ja leikkauksen yht. 50 eur. Muutenkin kannattaa kytätä erilaisia kuponkitarjouksia siellä sun täällä. Ei kannata maksaa normihintoja, ne ovat kiskurimaiset!
- wilwilhelmiina434
Joo suosittelen myös tuota Top tukkaa, suht hyvä edullinen hintatasokin
http://peruutusaika.fi/tampere top-tukka- tummempitukka
Mä kävin viimeksi Lielahden Kruunukeskuksessa olleessa kampaamossa. Taisi olla tämä: http://hiusvinkki.fi/ ja olin erittäin tyytyväinen!
- Biker Man
Suosittelen GloHairin Kuninkaankadun pistettä sieltä Jenniä. Olen itse pitkätukkainen mies ja ainakin mun hiukset Jenni on osannut leikata ja hoitaa todella hyvin, lisäksi on muutenkin mukava ja supliikki tapaus.
- OK-paikat
Desila - Sammonkatu
http://www.h-b-college.com/fi/asiakaspalvelu/hinnasto_kampaamo- Anonyymi
Kaksi punatukkaista työntekijää mutta se vaalea.... Siksi moni kiertää kaukaa Desilan
- hiukseni
Pakko suositella satamakadulla sijaitsevaa Nina `S lifestyleä ja sieltä uutta tyttöä Jasminta! ! IHAN LOISTAVAA PALVELUA, ja sain ekan kerran elämässäni juuri sellaiset hiukset joita olen halunnut. Ja olen ravannut niiin monella kanpaajalla että nyt on löytynyt se ainaki minulle oikea kampaaja! :)
- Hannacca
Kehräsaaressa Rasta ja siellä Elina. Suosittelen lämmöllä.
- Paskat kampaajat
Älä mene ainakaan Duossa sijaitsevaan Hair&ink fuusioon! Juuri avattu ja toinen kampaajista pilasi hiukset käyttämällä liian vahvaa hapetetta raidoittaessa ja leikkasi aivan erilaisesti kun sanoin. Nyt olen pari päivää keräillyt irtoavia hiuksia suihkun lattialta ettei menisi lattiakaivokin hiustenlisäksi pilalle.
- OliV*ttumainenpartur
Huonolla palvelulla näyttää erottuvan, älkää menkö Carl Wilhel Akatemiaan Yliopistonkadulle, se on parturikoulu.
Paikassa oli ynseä ja tympeä parturi, jonka asenne oli EVVK, hyvä ettei se läski pihalle heittänyt, maksavia asiakkaitahan tässä vaan ollaan!
Erittäin inhottava kokemus. Ei enää ikinä tohon paikkaan, älkää vaan menkö. - Anonyymi
OliV*ttumainenpartur kirjoitti:
Huonolla palvelulla näyttää erottuvan, älkää menkö Carl Wilhel Akatemiaan Yliopistonkadulle, se on parturikoulu.
Paikassa oli ynseä ja tympeä parturi, jonka asenne oli EVVK, hyvä ettei se läski pihalle heittänyt, maksavia asiakkaitahan tässä vaan ollaan!
Erittäin inhottava kokemus. Ei enää ikinä tohon paikkaan, älkää vaan menkö.Siellä voi olla hyvä tai huono tulos ja palvelu. Hinnat alkaa olla kaukana edullisesta, leikkauksen samalla hinnalla saa kokeneelta kampaajalta kun tarjouksena siihen hintaan. Osa valvojista on SURKEITA ja omituisia. Usein jää paha maku suuhun. Siksi Tredu n helmi joka on halpa.
- adsadsaada
Kalevassa on Hius7, mistä olen saanut aina hyvää palvelua ja on aina ollut mukava käydä. Hiukset on leikattu juuri niinkuin olen halunnut :) ja on ihan edullinen paikka vieläpä, mikä on näin opiskelijalle melko tärkeä kriteeri. Luin yhdeltä nettisivulta aikanaan kuinka joku suositteli ja päätin itse kokeilla, enkä varmaan enää muualle menekään :D
- Eiookäynytaikaisemmin
..vaikka olen käynyt todella monessa eri kampaajalla niin ammattikoulusta aina huipputekijöihin.
Olen ymmärtänyt että Kenan-turkkilainen parturi/kampaamo on hyvä miesten parturi. Sielläkään ei kyllä kaikki osaa tehdä sitä ns. käsityöläisparturointia (vedetään siis välillä koneella myös). Hinta on todella kohdillaan!
Naisille tän kampaamon palveluja en suosittele, varsinkaan mallinmuutosta. Ehkä toive "tasoitetaan latvoja" onnistuu. Onhan hinta halpa, et yksinkertaisiin leikkauksiin varmasti kampaaja on hyvä.
Oma "pää" meni ihan pilalle naisen käsittelyssä. Minulla oli malli mukana, tukkaa paljon (ettei siitä ollut kyse) ja malli sellainen mitä minulla oli joskus aikaisemminkin ollut (ei siis mikään ufo, joka ei käy hiuksilleni).
Pois lähtiessä mun hiukset ei ollut mallia nähnytkään, niska vedetty niin korkealle, et olin suoraan sanottuna painijan näköinen :D :D Onneksi on huiveja keksitty, et saan niskan piiloon siks aikaa ku hiukset kasvaa takas. Hiukset oli niin lyhyet ettei seuraava kampaaja voinut muuta kuin siistiä edellisen kampaajan tekosia.
Eli siis Kenan on hyvä miesten parturointiin mutta naisille suosittelen muuta kampaamoa (paitsi ehkä simppeleissä hiusjutuissa). - Hiuksett
Beauty putiikin Meriä suosittelen! Osaa katsoa parhaiten mikä sinulle sopis ja hintakaan ei ole paha.
- ammattitaito---
Sokoksella hyvä parturi/kampaaja. Sinne ei vaan tahdo aikoja saada - vaikka tuolit huutaa tyhjyyttään. Samoin hinnoitelleet itsensä ulos markkinoilta - siis kallis.
Samoin aina ennen vakiasiakkaana sai jonkin pienen myynti näutteen, kaupantekijäisiksi. Nyt ne pienet pullot ym. näyttävät olevan MYYNNISSÄ - siis näytteet!
Sokos ajamassa itseään todella alas palvelun suhteen, harmi sillä siellä on myös ammattitaitoa - jota talon johto ei osaa käyttää hyväkseen. Vaateosastoilla ammattitaito hukattu jne, vain pelkkiä kassoja.
Ruokapuoli vielä pelaa, kauvanko - kun tuotteissa Sokos lisä - että se siitä halpuuttamisesta.- Anonyymi
Ainakin naisten liiviosastolla Sokoksella on paras palvelu mitä olen koskaan saanut! Ammattitaitoiset ja kokeneet liivimyyjät tuovat sovituskoppiin juuri minun vartalolleni ja kukkarolleni sopivat liivit😍. Suosittelen.
Enkä tosiaankaan ole ihannevartaloinen. Siellä saa kohtuuhintaan istuvimmat liivit, ainahan voi myös kysyä edullisempia malleja. Minä kysyn ja he tuovat.
- hyviäkumpikin
Kaksi hyvää, Puutarhakadun länsipäässä Kiki ja Sammonk. 16 toinen.
- täys.kymppi
Paras Hatanpäällä hius studio Rantanen 045 206 5220
- meksp
Minäkin asioin keskustassa jossa m hiusten leikkuu 15€ ja hyvä/ystävällinen palvelu.
Suosittelen. - Haastavatleikkauksetkin
Jos haluaa laatua niin Tukkateekki Näsilinnankadulla. Olen tykännyt.
- mitäsitänyttekis
Kävin aikanaan karvakolmiossa amurin suunnalla. Hintalaatu kohdallaan. Suosittelen!
- hyt
Hyvä ja halpa parturi kampaamo on keskustassa.hairstore.
- Pulitukka
Parturi Kiki. Edullinen, mukava ja kaunis parturi. Ihastuin..
- Kikionpaska
Parturi kiki hävyttömän huono. Kuittia ei saa ja vain käteinen kelpaa. Ehdotti myös, että voi siirtää hänen käyttötililleen verkkopankista.
Työn laatu huonoa, kielitaito ja ymmärrys surkea. Lopputulos todella huono.
Ei enää ikinä. - Hyväparturikiki
Kävin eilen ensimmäistä kertaa leikkaamassa tukkaa parturi-kampaamo Kikissä, oli todella hyvä asiakaspalvelu ja taitava työssään! Suosittelen
- Anonyymi
Käyn pitkät hiukseni tasauttamassa Etko kampaamossa. Hyvä työ ja edullinen hinta. Ei tarvitse varata aikaa, jonotusperiaatteella. Jono on aina mennyt nopeasti.
- Anonyymi
Säälittäviä hätähuuto mainontaa,
joka on verhoiltu kysymykseksi,
läpinäkyvää on todella,
vaikka mitä vääntää ja kääntää muka kyselyiksi,
voi voi ,
no kilpailu tekee hyvää ja on aina tervettä,
puhdistaa alaa ja bisnestä.
Kyllä hyvä leikkaaja ja toimija tunnetaan,
ja suusta suuhun mainonta on aina parasta,
täällä huutelu on ala-arvoista ja naurettavaa ,
kuvastaa ettei ymmärrä ,
kun on kuvitellut helpoksi ,
ja alalle ajautunut kun ei muuta keksinyt,
ei tuolla alalle voi vaan ryhtyä,
täytyy oikeasti olla käden taitoa,
näppärä käsistään ja tyylitajua, silmää ,,, sitä ei juurikaan ole näillä vapisevin käsin änkyttäjäjillä jotka epävarmoina kyselevät hädissään joutavia.
Miehet ovat usein tälläkin alalla parempia, sori. - Anonyymi
Mahtoikohan 15 vuodessa löytyä...
- Anonyymi
Hyvä sihteeri;jakaa,mutta ei kerro.
- Anonyymi
Onko kaikki parturit?
- Anonyymi
Napparin kulmalla palvelu pelaa.
- Anonyymi
Onko sheivattu vai klassinen ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809