Kun kattoo ikkunasta niin vettä sataa ja syksy on..
No kunhan jouluna oli lunta.
Koska talvi tulee?
6
517
Vastaukset
- varatartsan
sulkkis ja muut. :o) Kun oikein toivotaan, niin kyllä me valkea joulu saadaan. :o)))
- Tanevaan
Kesällä kello viisi:=))
- takkunen
se on sit tiistai ja maa valkosena,yäk,en dikkaa yhtään,ku oon katkonu molemmat koipeni liukkaan kelin vuoks,niin ei oo mun lemppari keli ny menos.Älä sit mee nurin ku tulee sitä lunta,se kun ei aina ookkaan narskuvaa pkkaslunta,vaan saattaa olla siel alla se jäätikkö,mihin luistimet ois paras liikkumisväline.
- Vieraileva *
Sulla on ihan selkeästi siellä väärän mallinen ikkuna. Mun ikkunan takana näyttäisi olevan jo 5 senttiä valkoista hötöä. Nyt äkkiä ikkunakauppaan ostamaan kunnon talvi-ikkunat!
- luke67
On. Milläs pukki sit.
Tänään on satanu koko päivän lunta. Kun maassa ei ole pakkasta, ei se kauaa kestä! Tunne kuitenkin on ihan kiva... vaihteeksi!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492534Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522505- 1102225
- 241893
- 231662
- 301626
- 1681524
- 361265