koytetty ukko

fem48

Umpikujassa? Olen turhautumassa mieheni kyvyttomyyteen aktivoitua muuten kuin koytettyna!
Viime aikoina ukon stondis on loytynyt ainoastaan ranteet selan taakse koytettyna ja valilla koko aija paketissa.
Itse en innostu koko prosessista mutta ei tunnu muukaan auttavan. Sita pitais viela raipallakin vihmoa, en pida!
Paketissa ollessaan ukko on toimintakykyinen ja tuntuu viela pitavan reisien valissa nuolemisesta.
Olen ajatellut, etta joskus tekisi mieleni hommata joku ammatti-ihminen koyttamaan ja pieksamaan se niin etta vieressa innostaisin, etta koydet tiukemmalle ja kovempaa raippaa perseelle! Ons kivaa, ha? En ole vaan kaakkois-suomesta nettisivuilta moista loytanyt.
Vai pitaisiko ukko jattaa koysiin, ei kelpaa symboolinen sidonta vaan tarttee olla todella kiinni, pitaa sita siina muutaman tunnin ja kayda vartin valein pieksamassa? Saiskohan tarpeekseen.
Avioeroa en ole mokoman takia harkinnut.
Ainoa keino jonka olen keksinyt on se, etta ilmoitan sille mattojen kaipaavan tomutusta ja lattian moppausta. Jos minun taytyy ne hommat hoitaa niin puhti loppuu. Pysyy kylla matot ja lattiat puhtaana.
Olen kylla maukautumassa ajatukseen, ettei tahan laaketta loydy ennen kuin ukon testotuotanto loppuu kokonaan. Se on 62v.
On toisaalta kiva olla ukon mieliksi koska takana on kuitenkin suhteellisen tasapainoinen avioliitto mutta valilla ottaa paahan.
Ilmeisen outo tilanne enka odotakkaan mitaan nerokasta neuvoa.

9

2216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sää

ihan tollo? Mee seksipalstalle ukkos ja ongelmies kans.

• minäkin-

seksipalstalle vaan!

• muutamaks päiväks köysiin,nii mahtaa tuo kyllästyä..:))
      tai noin vakavasti,oletko keskustellut hänen kanssaan tuosta? oli kai toi tosi juttu?noita provoja ku on ollu niin paljon...

• Minusta tarinasi kuulosti arkipäivän rakkauden osoitukselta. Sinä olet vastentahtoisestikin valmis jakamaan miehesi "harrastuksen" ja hän on uskaltanut kertoa sinulle toiveistaan. Surullisempaa taitaa olla se, että erityisesti monet miehet joutuvat tyytymään uneksimiseen eivätkä uskalla edes kertoa vaimoilleen toiveistaan.

Ihailen sinua. Toivottavasti miehesi osaa arvostaa sinua ansaitsemallasi tavalla - muutenkin kuin mattoja tamppaamalla. Mielestäni ketään ei kuitenkaan saisi pakottaa tekemään sellaista, mikä tuntuu itsestä pahalta. Toivottavasti niin ei käy sinunkaan kohdallasi.

• tuossa jutussa jo vähän mainittu siihen suuntaan,ettei vaimo välttämättä enää jaksaisi tuollaista tai halua?

• fem48

En tarkoittanut, etta olisin tyytymaton tilanteeseen. Ei minua tahan voi pakottaa.
        Enka toimisi nain jos en todella tuntisi ukkoni arvostavan tata.
        Ajattelin vain, etta kun tama on viime vuosien ilmio niin mahtaako tama ennakoida ukon hormoonituotannon perusteellisempaa hiipumista?
        Silla on eturauhaslaakitys paalla joten mitaan testohoitoa ei voi harkitakkaa.
        Ja onhan minullakin omat tarpeeni! Mistaan ei ole ukko tahan mennessa kieltaytynyt.
        Kiitos asiallisesta kommentista.
        Olen kaynyt sexipalstoilla mutta siella on aijia jotka haluaa tulla litutuiksi tai haluavat nuoren, hyvannakoisen naisen joka viela nauttisi pieksetyksi tulemisesta.

• niin, että

..ukkosi nauttii alistumisesta. Kun lueskelet täällä näitä juttuja ja vaikka seksinovellit-palstalta kinky-juttuja, niin löydät paljon vastaavia tapauksia, alistumisesta tykkääviä miehiä ja naisia.

Nyt miehesi on keksinyt sitomisen ja piiskaamisen, mutta voit kokeilla josko hän tekisi muitakin töitä raipan voimalla kuin maton tamppausta. Aloita aamusta ja piiskaa ukko ylös sängystä keittämään sinulle kahvit, sitten teetät piiskaten päivän ruoan ja tiskit jne. Jos ei tottele, sido kiinni tunniksi alastomana ja piiskaa, niin johan tottelee.

Voit myös kokeilla komentaa hänet nuolemaan sinua mista ja miten haluatkin, tai tyydyttämään tarpeesi miten vain tykkäät. Risua, raippaa, ruoskaa tai sähköjohtoa persuksille, jos ei tottele tai jos ei tee hyvää työtä.

Näin ukko nauttii ja sinä nautit.

• fem48

Ukko hoitaa jo suurin piirtein kaikki tyot. Pesukoneisiin en anna sen koskea.
        Hoitaa ostokset, kantaa kassit, tekee ruuat ja suorittaa kaikki haluamani sexipalvelut.
        Ainoa asia jota hieman aristelen on sen raajojen ja siittimen verenkierto koysissa.
        En sentaan halua vahingoittaa sita.

• onon

Olen 35 vee ukko ja nautin sidottuna olemisesta. Vaimon kanssa sitä on harrastettu yli 10 v. Ei hän sitä mielellään tee, mutta tekee kuitenkin, kun tietää mun nauttivan siitä. Sidonta on aina niin tiukka, etti siitä pääse millään omin avuin irti. Välillä köysillä ja välillä käsiraudoin. Sessiot on pitkiä - tunnista jopa kymmeneen. Parasta on, kun koskaan ei tiedä milloin vapaus koittaa - vai koittaako se edes.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe