Mitä laitteita/toimintoja olisit valmis näkemään tulevaisuuden matkapuhelimessa? Itselläni välähti tänään töissä, et ALKOMETRI kännykäs vois olla aika potentiaalinen lisälaite tulevaisuuden puhelimessa.Vähentäis taatusti ns. MÄ LUULIN OLEVANI AJOKUNNOSSA-tapauksia! Mitä sinä kaipaat? Niin ja jos kuitenkin pysyttäis reaali asioissa, tarkoittaen et esim. nappia painamalla mun känny muuttuis norsuksi-tyyliset vois jättää julkaisematta.
KÄNNYYN...
12
508
Vastaukset
- prc raiskaus
ilmestyy juho
Ilmeisesti et lukenut ETTEI TUOLLAISET Juhot kännykässä oikein taida iskeä tulevaisuuden tuotantoa ajatellessa...
- kännykät
on jo tulossa markkinoille jos ei ole jo
Tulevaisuudessa televisio kännykässä voisi tappaa kiireen seuraamaan kotiin lempisarjaa! Isompi näyttö toki olisi suotavaa...
- kalenteri
kalenteri,sellainen joka ei vain vienosti piippaa,kun pitäisi jotain muistaa,vaan pirullisella äänellä KÄSKISI tekemään,menemään ja toimimaan.Äänen voisi valita itse muistuttamaan äidin/vaimon/miehen/ala-asteen opettajan/katsastusmiehen ääntä,mikä nyt kehenkin tehoaa parhaiten.
Ja jos ei ensimmäisellä kerralla tottele,ääni tiukkenee ja kovenee pari astetta.Lopulta känny raivoaa ja jos ei saa tahtoaan läpi,aloittaa mykkäkoulun ja sitä pitää lahjoa uudella kuorella.
Mulla olisi hauskaa tälläisen kännykän kanssa,on hieman ollut tuollaisia myöhästymisongelmia....oli hyvä toiminto! Itsekin oon saanu MUUTAMAN kerran selitellä etten kuullu herätyskelloa tai kalenterin piipitystä. Näin taatusti torjuisimme aamu-unisuutta sekä muistamisia.
- Turun Flikka
essää voi semmost vaatii, et huuhaal järjellissii vastauksii saisis. Mut kun sää nyk kysysit, ni mummiälest kännykkään voisis intekroira semmosen Dildon. olsis se vaan nii mukavaa, ku ei tarttis missään puutet kärssi. ;)))))))))))))))
- Turun Flikka
NW4EVER kirjoitti:
Helevetin murrehirmu! Ookko tosissas?
eksää sit mukamaste ollu?
- Turun Flikka
NW4EVER kirjoitti:
TAI oommä.... mut ei kerrota akoolle!
kuule leikinpäiten kirjoteta.
Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt? Turun Flikka kirjoitti:
kuule leikinpäiten kirjoteta.
Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt?...turusta! Muutin tänne 2kk sitten. Menee kyllä aika lailla aiheen vierestä...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820