KÄNNYYN...

Mitä laitteita/toimintoja olisit valmis näkemään tulevaisuuden matkapuhelimessa? Itselläni välähti tänään töissä, et ALKOMETRI kännykäs vois olla aika potentiaalinen lisälaite tulevaisuuden puhelimessa.Vähentäis taatusti ns. MÄ LUULIN OLEVANI AJOKUNNOSSA-tapauksia! Mitä sinä kaipaat? Niin ja jos kuitenkin pysyttäis reaali asioissa, tarkoittaen et esim. nappia painamalla mun känny muuttuis norsuksi-tyyliset vois jättää julkaisematta.

12

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prc raiskaus

ilmestyy juho

• Ilmeisesti et lukenut ETTEI TUOLLAISET Juhot kännykässä oikein taida iskeä tulevaisuuden tuotantoa ajatellessa...

• kännykät

on jo tulossa markkinoille jos ei ole jo

• Tulevaisuudessa televisio kännykässä voisi tappaa kiireen seuraamaan kotiin lempisarjaa! Isompi näyttö toki olisi suotavaa...

• kalenteri

kalenteri,sellainen joka ei vain vienosti piippaa,kun pitäisi jotain muistaa,vaan pirullisella äänellä KÄSKISI tekemään,menemään ja toimimaan.Äänen voisi valita itse muistuttamaan äidin/vaimon/miehen/ala-asteen opettajan/katsastusmiehen ääntä,mikä nyt kehenkin tehoaa parhaiten.
      Ja jos ei ensimmäisellä kerralla tottele,ääni tiukkenee ja kovenee pari astetta.Lopulta känny raivoaa ja jos ei saa tahtoaan läpi,aloittaa mykkäkoulun ja sitä pitää lahjoa uudella kuorella.
      Mulla olisi hauskaa tälläisen kännykän kanssa,on hieman ollut tuollaisia myöhästymisongelmia..

• ..oli hyvä toiminto! Itsekin oon saanu MUUTAMAN kerran selitellä etten kuullu herätyskelloa tai kalenterin piipitystä. Näin taatusti torjuisimme aamu-unisuutta sekä muistamisia.

• Turun Flikka

essää voi semmost vaatii, et huuhaal järjellissii vastauksii saisis. Mut kun sää nyk kysysit, ni mummiälest kännykkään voisis intekroira semmosen Dildon. olsis se vaan nii mukavaa, ku ei tarttis missään puutet kärssi. ;)))))))))))))))

• Helevetin murrehirmu! Ookko tosissas?

• Turun Flikka
        NW4EVER kirjoitti:

Helevetin murrehirmu! Ookko tosissas?

eksää sit mukamaste ollu?

• Turun Flikka kirjoitti:

eksää sit mukamaste ollu?

TAI oommä.... mut ei kerrota akoolle!

• Turun Flikka
        NW4EVER kirjoitti:

TAI oommä.... mut ei kerrota akoolle!

kuule leikinpäiten kirjoteta.
        Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
        Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt?

• Turun Flikka kirjoitti:

kuule leikinpäiten kirjoteta.
        Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
        Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt?

...turusta! Muutin tänne 2kk sitten. Menee kyllä aika lailla aiheen vierestä...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe