Mitä laitteita/toimintoja olisit valmis näkemään tulevaisuuden matkapuhelimessa? Itselläni välähti tänään töissä, et ALKOMETRI kännykäs vois olla aika potentiaalinen lisälaite tulevaisuuden puhelimessa.Vähentäis taatusti ns. MÄ LUULIN OLEVANI AJOKUNNOSSA-tapauksia! Mitä sinä kaipaat? Niin ja jos kuitenkin pysyttäis reaali asioissa, tarkoittaen et esim. nappia painamalla mun känny muuttuis norsuksi-tyyliset vois jättää julkaisematta.
KÄNNYYN...
12
527
Vastaukset
- prc raiskaus
ilmestyy juho
Ilmeisesti et lukenut ETTEI TUOLLAISET Juhot kännykässä oikein taida iskeä tulevaisuuden tuotantoa ajatellessa...
- kännykät
on jo tulossa markkinoille jos ei ole jo
Tulevaisuudessa televisio kännykässä voisi tappaa kiireen seuraamaan kotiin lempisarjaa! Isompi näyttö toki olisi suotavaa...
- kalenteri
kalenteri,sellainen joka ei vain vienosti piippaa,kun pitäisi jotain muistaa,vaan pirullisella äänellä KÄSKISI tekemään,menemään ja toimimaan.Äänen voisi valita itse muistuttamaan äidin/vaimon/miehen/ala-asteen opettajan/katsastusmiehen ääntä,mikä nyt kehenkin tehoaa parhaiten.
Ja jos ei ensimmäisellä kerralla tottele,ääni tiukkenee ja kovenee pari astetta.Lopulta känny raivoaa ja jos ei saa tahtoaan läpi,aloittaa mykkäkoulun ja sitä pitää lahjoa uudella kuorella.
Mulla olisi hauskaa tälläisen kännykän kanssa,on hieman ollut tuollaisia myöhästymisongelmia....oli hyvä toiminto! Itsekin oon saanu MUUTAMAN kerran selitellä etten kuullu herätyskelloa tai kalenterin piipitystä. Näin taatusti torjuisimme aamu-unisuutta sekä muistamisia.
- Turun Flikka
essää voi semmost vaatii, et huuhaal järjellissii vastauksii saisis. Mut kun sää nyk kysysit, ni mummiälest kännykkään voisis intekroira semmosen Dildon. olsis se vaan nii mukavaa, ku ei tarttis missään puutet kärssi. ;)))))))))))))))
- Turun Flikka
NW4EVER kirjoitti:
Helevetin murrehirmu! Ookko tosissas?
eksää sit mukamaste ollu?
- Turun Flikka
NW4EVER kirjoitti:
TAI oommä.... mut ei kerrota akoolle!
kuule leikinpäiten kirjoteta.
Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt? Turun Flikka kirjoitti:
kuule leikinpäiten kirjoteta.
Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt?...turusta! Muutin tänne 2kk sitten. Menee kyllä aika lailla aiheen vierestä...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131236- 2331235
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701112Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179993- 141990
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15979- 74839
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33832