KÄNNYYN...

Mitä laitteita/toimintoja olisit valmis näkemään tulevaisuuden matkapuhelimessa? Itselläni välähti tänään töissä, et ALKOMETRI kännykäs vois olla aika potentiaalinen lisälaite tulevaisuuden puhelimessa.Vähentäis taatusti ns. MÄ LUULIN OLEVANI AJOKUNNOSSA-tapauksia! Mitä sinä kaipaat? Niin ja jos kuitenkin pysyttäis reaali asioissa, tarkoittaen et esim. nappia painamalla mun känny muuttuis norsuksi-tyyliset vois jättää julkaisematta.

12

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prc raiskaus

ilmestyy juho

• Ilmeisesti et lukenut ETTEI TUOLLAISET Juhot kännykässä oikein taida iskeä tulevaisuuden tuotantoa ajatellessa...

• kännykät

on jo tulossa markkinoille jos ei ole jo

• Tulevaisuudessa televisio kännykässä voisi tappaa kiireen seuraamaan kotiin lempisarjaa! Isompi näyttö toki olisi suotavaa...

• kalenteri

kalenteri,sellainen joka ei vain vienosti piippaa,kun pitäisi jotain muistaa,vaan pirullisella äänellä KÄSKISI tekemään,menemään ja toimimaan.Äänen voisi valita itse muistuttamaan äidin/vaimon/miehen/ala-asteen opettajan/katsastusmiehen ääntä,mikä nyt kehenkin tehoaa parhaiten.
      Ja jos ei ensimmäisellä kerralla tottele,ääni tiukkenee ja kovenee pari astetta.Lopulta känny raivoaa ja jos ei saa tahtoaan läpi,aloittaa mykkäkoulun ja sitä pitää lahjoa uudella kuorella.
      Mulla olisi hauskaa tälläisen kännykän kanssa,on hieman ollut tuollaisia myöhästymisongelmia..

• ..oli hyvä toiminto! Itsekin oon saanu MUUTAMAN kerran selitellä etten kuullu herätyskelloa tai kalenterin piipitystä. Näin taatusti torjuisimme aamu-unisuutta sekä muistamisia.

• Turun Flikka

essää voi semmost vaatii, et huuhaal järjellissii vastauksii saisis. Mut kun sää nyk kysysit, ni mummiälest kännykkään voisis intekroira semmosen Dildon. olsis se vaan nii mukavaa, ku ei tarttis missään puutet kärssi. ;)))))))))))))))

• Helevetin murrehirmu! Ookko tosissas?

• Turun Flikka
        NW4EVER kirjoitti:

Helevetin murrehirmu! Ookko tosissas?

eksää sit mukamaste ollu?

• Turun Flikka kirjoitti:

eksää sit mukamaste ollu?

TAI oommä.... mut ei kerrota akoolle!

• Turun Flikka
        NW4EVER kirjoitti:

TAI oommä.... mut ei kerrota akoolle!

kuule leikinpäiten kirjoteta.
        Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
        Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt?

• Turun Flikka kirjoitti:

kuule leikinpäiten kirjoteta.
        Tosi ku vesi ja pittää ku seula. :))
        Ekkai sää vaa ol Pohjammaalt?

...turusta! Muutin tänne 2kk sitten. Menee kyllä aika lailla aiheen vierestä...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1738
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      140
      1454
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      11
      855
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      701
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      541
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      504
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      46