SKP

toveri

mistä saisi ostaa SKP:n lipun,(punainen,vasemmassa yläreunassa on SKP:n logo)?

18

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkeistä.

Kaikki punikkien ja lahtarien liput poltetaan aina pois.

• ...

myös Suomen lippu tulisi siis polttaa?

• proletaari

Skp.n toimistosta. www.skp.fi

• CheGuevara

SKP:n lippuja ei ole myynnissä...Joskus on ollut pienempiä versioita siitä...

• toveri

eli ei ole mahdollista saada sellaista enää käsiinsä?

• Liberaali

En tiedä, mutta niitä voisi olla kiva poltella ajankuluksi!

• toveri

pyytäisin asiallisia vastauksia.olisihan sitä hauska poltella ameriikankin lippuja ajan kuluksi,eivät vaan taida palaa ku on paskasta tehty kiinassa

• Liberaali
        toveri kirjoitti:

pyytäisin asiallisia vastauksia.olisihan sitä hauska poltella ameriikankin lippuja ajan kuluksi,eivät vaan taida palaa ku on paskasta tehty kiinassa

Enhän minä nyt niitä turhaan ostaisi! Olisivat varmaan oivaa takansytykettä.

• Hra Smies
        Liberaali kirjoitti:

Enhän minä nyt niitä turhaan ostaisi! Olisivat varmaan oivaa takansytykettä.

Perseensähän niihin voi pyykiä. Ja ei veritahratkaan erotu. Sen jälkeen se tietenkin voi roihauttaa tuleen.

• Anonyymi
        Hra Smies kirjoitti:

Perseensähän niihin voi pyykiä. Ja ei veritahratkaan erotu. Sen jälkeen se tietenkin voi roihauttaa tuleen.

Ryssälän lippu pitäisi polttaa

• Anonyymi

SKP ollutta ja mennyttä ainakin Suomesta ja muualtakin , Ei helvettti
      punalippuja enään.

• Anonyymi

Eipä ole SKP mennyttä.
      Porvareilla sitä vastoin oli jo vuonna 2005 paskapoliittinen sivistystaso.

• Anonyymi

Vasem.liittohan on SKP:n alaosasto. Tiedän komeamman lipun,nimittäin kansallissosialistien lipun.....ajatushan on lähes sama.

• Anonyymi

Punaliput on Suomesta kohta viimeisetkin kannettu työväen museoihin
      kertomassa yhden aikakauden päättymisestä, riitaa ja toraa tuokin aika-
      kausi oli pullollaan siitä kertoo historia.

• Anonyymi

Mina tuoda sinule myös Stalini lipu isola kuvala kun käydä pietarisa skp toimistosa sitä ei myyvä pitävät se itsellä.

• Anonyymi

zz....mitä ne siellä toimistossa pitää panisivat liehumaan

• Anonyymi

SKP:n lippu hulmuaa edelleen. Persujen lippujen kaatuminen on selviö. Vuoden kuluttua pikkusatraapit ovat ihmeissään, minne jäsenistö ja äänestäjät kaikkoavat.
      Kolmen pikku miehen punaliput jatkavat marxilaisen yhteiskunta-analyysin pohjalla.

• Anonyymi

Skp:n lippu liehuu kommunistien päässä. Suomen sinivalkoinen lippu tulee
      liehumaan puhtaana kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe