mistä saisi ostaa SKP:n lipun,(punainen,vasemmassa yläreunassa on SKP:n logo)?
SKP
18
1604
Vastaukset
- liikkeistä.
Kaikki punikkien ja lahtarien liput poltetaan aina pois.
- ...
myös Suomen lippu tulisi siis polttaa?
- proletaari
Skp.n toimistosta. www.skp.fi
- CheGuevara
SKP:n lippuja ei ole myynnissä...Joskus on ollut pienempiä versioita siitä...
- toveri
eli ei ole mahdollista saada sellaista enää käsiinsä?
- Liberaali
En tiedä, mutta niitä voisi olla kiva poltella ajankuluksi!
- toveri
pyytäisin asiallisia vastauksia.olisihan sitä hauska poltella ameriikankin lippuja ajan kuluksi,eivät vaan taida palaa ku on paskasta tehty kiinassa
- Liberaali
toveri kirjoitti:
pyytäisin asiallisia vastauksia.olisihan sitä hauska poltella ameriikankin lippuja ajan kuluksi,eivät vaan taida palaa ku on paskasta tehty kiinassa
Enhän minä nyt niitä turhaan ostaisi! Olisivat varmaan oivaa takansytykettä.
- Hra Smies
Liberaali kirjoitti:
Enhän minä nyt niitä turhaan ostaisi! Olisivat varmaan oivaa takansytykettä.
Perseensähän niihin voi pyykiä. Ja ei veritahratkaan erotu. Sen jälkeen se tietenkin voi roihauttaa tuleen.
- Anonyymi
Hra Smies kirjoitti:
Perseensähän niihin voi pyykiä. Ja ei veritahratkaan erotu. Sen jälkeen se tietenkin voi roihauttaa tuleen.
Ryssälän lippu pitäisi polttaa
- Anonyymi
SKP ollutta ja mennyttä ainakin Suomesta ja muualtakin , Ei helvettti
punalippuja enään. - Anonyymi
Eipä ole SKP mennyttä.
Porvareilla sitä vastoin oli jo vuonna 2005 paskapoliittinen sivistystaso.- Anonyymi
Vasem.liittohan on SKP:n alaosasto. Tiedän komeamman lipun,nimittäin kansallissosialistien lipun.....ajatushan on lähes sama.
- Anonyymi
Punaliput on Suomesta kohta viimeisetkin kannettu työväen museoihin
kertomassa yhden aikakauden päättymisestä, riitaa ja toraa tuokin aika-
kausi oli pullollaan siitä kertoo historia. - Anonyymi
Mina tuoda sinule myös Stalini lipu isola kuvala kun käydä pietarisa skp toimistosa sitä ei myyvä pitävät se itsellä.
- Anonyymi
zz....mitä ne siellä toimistossa pitää panisivat liehumaan
- Anonyymi
SKP:n lippu hulmuaa edelleen. Persujen lippujen kaatuminen on selviö. Vuoden kuluttua pikkusatraapit ovat ihmeissään, minne jäsenistö ja äänestäjät kaikkoavat.
Kolmen pikku miehen punaliput jatkavat marxilaisen yhteiskunta-analyysin pohjalla. - Anonyymi
Skp:n lippu liehuu kommunistien päässä. Suomen sinivalkoinen lippu tulee
liehumaan puhtaana kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579