Työväen puolesta

Työläinen__

lukekaapa Sauli ja Saulin kannattajat nämä sanat jotka ovat lainattu erään yhtyeen laulusta:

"Yeh, this one's for the workers who toil night and day
By hand and by brain to earn your pay
Who for centuries long past for no more than your bread
Have bled for your countries and counted your dead

In the factories and mills, in the shipyards and mines
We've often been told to keep up with the times
For our skills are not needed, they've streamlined the job
And with sliderule and stopwatch our pride they have robbed "

Jos Sauli tai joku teistä kokoomuslaisista on oikeasti tehnyt töitä tehtaalla, telakoilla, kaivoksilla tai maatilalla, voitte kutsua itseänne TYÖVÄEKSI. Ilman meitä työläisiä teillä porvareilla ei olisi niitä hienoja plasmateeveitä ja muuta elektronista hömpötystä.

Terveisin oikea työläinen

6

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäjä***

Minulla on yhden henkilön yritys ja se yksi henkilö olen minä itse. Kyllä minäkin työtä teen ja tiedän samalla mitä on kilpailu.
      Tiedän, että meitä on paljon Suomessa. Olemme suomalaista väkeä ja samalla suomalaista työväkeä. Teemme työmme rivakasti ja toisinaan pitkääkin päivää. Emme kuitenkaan marise, emmekä ole kateellisia - yrittäminen on mahdollisuus.

• allekirjoitan

Minä olen juuri samanlainen yrittäjä, eli työtä osaan ja onneksi saan tehdä.

Lomittajaa ei ole ja jos nimi on sopimuspaperissa, niin hoida pois. Niin sanotut aidot työläiset eivät sääli yhtään vaikka sairastuisit. Kyllä paineita riittää ja plastmateeveet hankitaan varmaa viimeksi, sitten kuin jo työttömilläkin on omansa.

• demarien vihollinen no1

Halosen kannattajat päästivät keskelle suomenlahteä aikamoisen määrän sitäihteään.

Jos ajattelemme, että laivalla oli 2000 demaria, jokainen heistä jätti suomenlahteen nestettä ja kiinteämpää ainetta keskimäärin 3litraa meno matkalla ja paluumatkalla...
      se tekee 12 000 litraa eli 12 kuutiota skeidaa!
      takaisin tullessa vielä muutakin suustatullutta ainetta.
      jos ajattelemme, että lautan paksuus olisi 6cm ja pituus 2000 metriä , leveys 100m niin:

demari paskaa lilluu parhailla kalavesillämme kahdenkilometrin lautta!!

Älkää, jumalan tähden , lähtekö uimaan saunasta rannikollamme, seuraukset ovat arvaamattomat....
      Hirvittävää!

• mooses

Se risteily on vasta viikonloppuna
        Kai muistat että siellä oli ensin kokoomus

• Ääliö-Bush

Halos-risteily on vasta tulossa: 19.-20.11.

Itämeressä lilluvat pökäleet taitavat siis olla omiasi ja lattaotsaisten sukulaistesi paraita tuotoksia.

• ohial

oon vääntänyt duunia varastoissa, tehtaissa, tarhoissa, kassalla, pellolla, lavalla ja kynänpyörityshommaa en ole tehnyt kuin koulussa.

silti äänestän saulia. että painu v***n trollaamasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5475
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2356
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1880
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1771
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1595
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1543
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1388
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      223
      1021
    Aihe