ILKKA POIS

KISOISTA

Nehän on kuitenkin pääsääntöisesti laulukilpailut. Sirkus yms. temppukisat (pellefinaali!) on jossain muualla. Ja äänikin on aivan kauhea, musikaalisuudesta puhumattakaan...

18

1422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon täysin samaa mieltä! Pelle mikä pelle!

• tuulenpesä

ilkka on paras. riemua ja rentoutta

• tytsi
        tuulenpesä kirjoitti:

ilkka on paras. riemua ja rentoutta

Kyllä vaan, mutta ei osaa poika laulaa.

• KellyOZ.

Oivoi... Et taida edes hölmö tietää, miten paljon Ilkka on säveltänyt eri biisejä. Etkä varmaan teidä kuinka monta soitinta hän osaa soittaa. Musikaalisuus ei välttämättä tarkoita ain laulutaitoa. Ja turha on väittää, ettei Ilkka osaisi laulaa. Miksi hän sitten olisi kuuden parhaan joukossa? Ja Ilkka ei ole pelle. Idiootti.

• minä

kyllä sen nyt tyhmäkin kuulee että ilkka laulaa ihan nuotin vierestä!! syy miksi se on vielä mukana kisassa on se, että suurin äänestäjä joukko koko kilpailussa on näitä teinityttöjä jotka haluu antti tuiskuja lisää hoilottamaan jotain ihanaa teini skeidaa. Se on niiiiin ihana ja söpö ja kaikkee ettei sitä voi äänestää ulos niinkö?? samoin se roni. laulo ihan nuotin vierest tos live esiintymisessä mut siellä se poika vielä on jatkossa. ulkonäkö kenties? mielestäni roni on vielä kauhean itsekäs ja omahyväinen. puhuu koko ajan hänen suuresta "fanijoukostaan" ja eniten potuttaa että hänelle on selvästi noussut tämä idols homma hattuun. Miksi suomalaiset ovat niin tyhmiä että äänestävät ulkonäön perusteella ihmisiä ulos? amerikassakaan ei sitä ulkonäköä katottu. siellähän oli vaik mitä läskejä voittanu. Milloin suomalaiset tajuavat että tuossa kisassa on kyse laulu äänestä ja esiintymisestä. jos jompikumpi puuttuu esitys on huono. Mielestäni Agnes lauloi viime karsinnassa täysin puhtaasti ja oikein ja oli valinnut itselleen loistavan biisin! Hän on mahtava persoona!! toivottavasti mun ei tarvii enää kattella niitä ihQ teini poikia siellä telkkarissa!! kiitos!

• laulaa

mutta soittotaidoista en tiedä. Äläkä nyt pillastu ja innostu nimitteleen. Jos Ilkka ei mun tai jonkun muun mielestä osaa laulaa, et voi sille mitään. Olkoon sun mielestä vaikka kuinka mahtava niin mun mielipidettä et voi muuttaa.

• Neito

Ilkka tosiaankin on pelle ja niin lapsellinen. Vois mennä kotiin kasvamaan. Sen puhetyylikin on sellainen ettei koskaan tiedä puhuuko se totta vai pelleileekö koko ajan. Viime kertainen esitys oli kyllä pohjanoteeraus, ihan täys fiasko!

• oli kaikessa

lyhykäisyydessään. Pelle pois näistä kisoista.

• jontza

Siis ei hän se ilkka enää edes ole Pelle. hänellä ei ole edes enää hyviä juttuja, tosikoksi on äjjä muttunu.... ja se siitä....harmi että sinä men hauska olento....tai toivottavasti hän vois vielä rentoutua ja heittä vähän juttuja.....

toivottavasi joku noista voittaa....

• RATKAISEE

ainakin OMAN MIELIPITEENI.Ei mikään yksittäinen esitys...Tällä ILKALLA,niinkuin veljelläänkin oli ja on homma hanskassa,mieluusti heitä,-iloisia velikultia,jos esiintyisivät yhdessä,menisin katsomaan KOKORAHAN EESTÄ,huumorin kera,eikä mitään laulavaa pökkelöä(?) jolta taittuu joku hyväkin esitys.Tämä vaalea tyttönen, jota kovasti kehutaan, kuulosti aluksi ensin tosi herttaiselta,mutta pyhäiltana alko jo tökkiä sen kuunteli,nousi ääni" metalliin".(Lipasi kieltään kuin vanha juoppo,oon sillee kuullut jonkun vanhan sanovan)
      Vasta kun kuulin Hennan "halleluujaan",terästäydyin että heerraajuumalaa...tällä tytöllä se vasta mahtava ääni onkin ja viluväreilin ja nielin itkua,ei teeskentelyä eikä kikkailua.Moista tunnetta en ole kokonut kenenkään muun esityksen aikana!
      Onnea vaan kaikille kisailijoille!

• peelo

Kieltämättä tuo esitys muistutti erään entisen mäkihyppääjän lavaesiintymistä.

• jontza

Niin siis hän oli hauska alussa sai mut nauramaan ihan itkuun,,,no jo olihan sen veli auttamassa silloin...mut nytt hän on kuin joku satanan kansanedustaja.....öööö mmmm sanotan Mika Häkkinen.... mikä juttu se oli???????ois edes sanonnu Rosberg!!!!!

• tytsy

olen aivan samaa mieltä. Ilkka ei osaa laulaa. Mua ärsytää se että se päästettiin näinkin pitkälle vaan sen takia että se on "hassu".

• Venla

Kuule Ilkka on niistä kaikista paras ja hauskin...ja sillä on sellane luonne...ja sillä on hyvä laulu ääni joten pidä se pääs kii!

• laulaa

nii.. huomaatteko ite että haluatte tiputtaa ilkan kisasta vain koska se on nii pelle? eikö se ollu sillee et on kyseessä laulukisa? ilkallahan on aivan upee ääni ja poika laulaa tosi hyvin! on se hyvinki ansainnu sen finaalipaikan ja ansaitsis voitonki! kyl mä meiluiten maksaisin jos saisin kattoo ilkan esiintymisiä... ilkalla nyt vaan sattuu olemeen sellanen luonne ja ei kai kenenkään tartte alkaa omaa luonnetta muuttamaan? onihan yhtä paha jos haukkuu pelleksi ko että jos haukkuu lihavaksi... pauliina tippu koska se on lihava? tippuuko ilkka siksi että on niin pelle? eiköhän pojat ja tytöt arvostella vaan sitä laulutaitoa!:)

• JOAZANNA

ei todellakaan ilkkaa pois!
      SE ON SYNNYNNÄINEN PELLE SE PELLEILEE JOKA PAIKASSA JOPA MEIJÄN KOULUSSA MISSÄ SE ON APUOPENA
      KERRAN KOULUN RUOKALASSA SE TULÖI JA SILLÄ OLI RADIO MUKANA SE LAITTO TÖPSELIN SEINÄÄ JA ME KUUNNELTII SE JA HEIKIN ÄÄNITTÄMIÄ LAULUJA HUOM RUOKALASSA!!!!!!!

• Kelso

Ilkka on ihana

• fonziee

Kiitos, kun puhut asiaa!! Todella, nää on laulukisat, eikä etsitä temppuilijaa tai pelleä sirkukseen. Eíkö kisoissa ollutkin aikaisemmin joku sirkuksessa eläjä?? Ilkka voisi ottaa häneen yhteyttä ja pestautua loppuelämäks sirkukseen toisten naurattajaksi ja kuolattavaksi, sitähän se haluaa ja veljensä myös. On niin täynnä itseään, että inhottaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2000
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1829
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1358
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      989
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      950
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      918
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      739
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe