kissan pöydälle ILKKA-lehden haastattelussa liian
pitkästä presitentin toimikaudesta,sillä 12 vuotta on hänen mielestään liian pitkä,joten minun oma mielipiteeni korkeintaan kaksi neljän
vuoden kautta ja se ei ole mitään demokratian halventamista.
pitkästä presitentin toimikaudesta,sillä 12 vuotta on hänen mielestään liian pitkä,joten minun oma mielipiteeni korkeintaan kaksi neljän
vuoden kautta ja se ei ole mitään demokratian halventamista.
Vastaukset 88
Vanhimmat
vai kuinka pääsi karkaamaan?
horiset?
Tarja pressaks
Jo riittää muumimamma.
kyllä hävettää kun näkee sen susiparin ulkomaamvierailuilla. Hyi sa...
Että eläkeikäinen mamma edustaisi Suomea VIELÄ toisen pitkän kauden ???
Sauli ja Matti sopivimmat, jos pakko olla nainen, kokeillaan viherpiipertäjä Heidiä, sekin sopii mulle! Mutta että sössöttäjä "Tarzza" - EI KIITOS !
on tarjan takana, sä yks niistä!!!!!!!
kuka muu tahansa, ei enää tarjaa!!!!!!
joku muu kuin tämä muumi mamma. Eiköhän sen naaman kattelu jo riitä
Tarja on häirikkö- nipisteli miehiä takapuolesta aikaisemmissa työpaikoissaan. Tästä on todisteita vaikka kuinka paljon. Seksuaalinen ahdistelu on yhtä kiellettyä sekä miehiltä että naisilta. Tarja antaa huonon kuvan fenismistä. Feminismi on naisten ja miesten tasa-arvoa, jossa kunnioitetaan molempia sukupuolia, ei toimita niin kuin Halonen toimii. Halonen sai lisäksi huonoimmat arvosanat johtamistestissä. Se nyt oli tiedossakin, että hän on nolla johtajana. Känkkäinen akka hän on, joka valehtelee niin paljon kuin ehtii.
Presidentin arvostus ylös ja Halonen pois presidentin virasta. Suomelle edustava presidentti, joka osaa etiketit.
Tarja on paras!
jaahas
mielellään tarja pressaks enkä ole saulin kanssa samaa mieltä toimikauden pituusasiassa!
hyvä puoli Tarjasta,koska minä en näe muuta kuin
huonoja puolia koko EMÄNNÄSSÄ,joten silloin hän joutaa vaihtoon.
Sauli ei saa tulla pressaks...olen aivan samaa mieltä kanssasi....
joutaa vaihtoon.
Eikä
presitentti mitä koskaan Suomessa on ollut,joten emme tarvitse tuollaista LOPPASUUTA enään.
Oo kuule vaan hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olen parempi kuintämä MUUMIMAMMA.
Usko jo oo HILJAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinä lopetat ensin.
Okei sitte
ei muuta, vaalit lähestyy, siitä kyse.
esitys on parempi kuin arvaatkaan.
Työkansan pressaehdokas Niinistöllä on nyt totuuden hetket edessä.
1. Menneisyys. Periaatteessa ei edeltäjiensä munauksille voi mitään, mutta pehmeämmän linjan talouspolitiikkaa olisit ilman muuta voinut ajaa. Liian kovat piipussa. Jos olisi miestä tunnustamaan tämä ehdottoman tärkeä seikka, sitten voidaan ruveta puhumaan mahdollisuuksista.
2. Selvä ero patamustan kokoomuksen patamustaan, pöhöttyneeseen pohattalaumaan ja Zyssen tapaisiin jokapaikan nuolijoihin.
Eikä sitä presidentiksi nykyajan Suomessa ryhdytä ilman selvää pesäeron tekoa esimerkiksi EK:n aina ärsyttävään ja riitaa haastavaan Seppo Riskin itsetyytyväiseen pallinaamaan.
Toisaalta, Ihalainen alkaa olla samaa kaartia.
Samoin koko homehtunut kolmikantasysteemi.
Koko remppa ja systeemi suojatyöpaikkoineen ja kurjine tutkijoineen (molemmin puolin) sietäisi kilometritehtaalle, tai hyvin järkätyille eläkepäivilleen... Sekin tulisi halvemmaksi kuin ainaisen lässytyksen kuuntelu centeistä sinne sun tänne.
Perustuslakiin selvät pykälät minimipalkoista - ja sitä kautta suoraan face to face duunipaikkakohtaisiin sopimuksiin. Voisi tässäkin asiassa alkaa tapahtua.
Mitä perkeleen järkeä on siinä, että työvoimakeskukset pakottavat porukkaa puolivillaisten, suoranaisten huijarilafkojen mukamas "työhönhakemisvalmentautumis sessioihin?
Naurettavinta touhua mitä kauppias-suvun edustaja on kuullut.
Perkele sentään, ennenvanhaan jokainen haki duuninsa itse, yleensä sai mihin kyvyt riittivät,
eikä tarvittu avustavien valkkarilafkojen paskoja neuvoja. Näihin aikoihin kunnon työntekijä oli yrittäjälle korvaamaton pääoma, josta kannatti pitää huolta - ja antaa joskus relata. Eikä puristaa tyhjiin ja heittää pellolle kuin paskaisen rätin.
Ei sitä tälla tavalla sotaa voiteta, sanoi jo Tuntemattomassakin komppanianpäällikkö, vaan näytti mallia - ja kuukahti siihen paikkaan. Nykyajan työnantajat ovat pääosin pykäliensä ja hienojen vetimiensä taakse piilloutuvia pelkureita.
3. Sosiaaliturva on ehdottomasti pidettävä hyvällä - sanotaanko vaikka sovelletulla pohjoismaisella tasolla. Jos hätä tulee, niin valtion on pidettävä huoli omistaan. Tilanteesta riippumatta. Oli sitten maksa poksahtamassa tai pumppu lopussa.
TK:t ovat täynnä työhönsä vakavasti suhtautuvia kenttälääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa. Järkää niille kunnon työolot!
Taasen ne tyypit, jotka ovat valtion varoilla kouluttaneet itsensä bisneslääkäreiksi, olisi syytä ottaa syyniin. Tehkööt bisnestään, mutta maksakoon koulutuksensa viimeistä centtiä myöten, korkoineen veks. Kuuluu bisneksen toimenkuvaan.
4. Tee nyt piru vieköön jotain sille uinuvalle kansanosalle joka aina haluaisi yrittää. Kohta tämä kansanosa haihtuu, jollei hautaan, niin muille maisemille. Visioita tiskiin Niinistö! Tämä porukka paiskii räkä suussa ympärivuorokautisia työpäiviä vailla mitään turvaa
- jos vaikka sairauden vuoksi kaikki menee perseelleen, niin olet sosiaalitantoille vihollinen numero yksi.
Tämä ei enää vetele!
Iske nyt niitä visioita ja ennakkoluulottomia innovaatioitasi tiskiin, jos olet presidenttiainesta.
Maaliskuu on nurkan takana, jä nykyisellä kampanjallasi eivät Mäntyniemen parketit röökin savuun tukehtuvine lakeijoineen avaudu! Vaihda saman tien piruuttasi siggeenn, kuten Juho Kustaakin. Presidentti on aina presidentti.
5. Heitä hevon kuuseen Arkadianmäen apinalauman ikuiset piipitykset presidentin valtaoikeuksien kaventamisesta. Päinvastoin. Tämä kansa kaipaa valistunutta itsevaltiasta - joka suhteessa. Vaikka olen helvetin monessa eri mieltä kuin sinä, meitä molempia varmaan pännii se että armeija saa ruikuttaa rahaa bensaan ja kerosiiniin
- samalla kuin Fortumin maitonaamat pistävät miljoonaoptiot liiveihinsä.
6. Järjestä kunnon kansalaisilta siellä kuppilassasi. Ilta missä sana on vapaa, bisse halpaa, Latte ilmaista ja röökitarjoilu takuulla ilmaista - omasta pussistasi. Vihreästä Nortista hienoimpiin trendipelle light syöpäkääryleisiin. Mulle riittää vihreä Mallu.
Alkaa olla viimeiset sekunnin osoittaa jämerästi että on olemassa vaihtoehto. Ja sellainen joka pelaa - koko kansan puolesta. Vaikka onhan tossa Brysselin pankkiirin pallissa puolensa.
Samaa mieltä, paitsi tuosta tupakasta. Niin ja siitä, että minä äänestän Vanhasta.
Sauli on liian pankkiiri ja Zyssen apupoika.
Keskusta on rehellinen suomalainen yrittäjähenkinen puolue.
v¤¤¤u ei sinne päinkään,että olisi yrittäjä ystävällinen ja mitä merkitystä sillä on näissä
vaaleissa,koska pressalla on sisäpolitiikassa sangen vähän sananvaltaa Kekkosen kauteen verrattuna.
Jo on persk.. kumma homma et se hesa on niin täynnä noita sosialistien kannattajia!!! Ettekö jo haluaisi hajottaa edes vähän valtaa ja potkia tuon conan kloonin pois palliltaan?
Saulin ajatus lyhyemmästä presitentin toimikaudesta on hyvä.Ja minä olen sitä mieltä,
että tuo sossujen pressan valtakausi saa jo riittää,siis Sauli tai jokin näistä ei-sosialisti
ehdokkaista tämän MAMMAN tilalle.
Niin kauan kuin valtamediat Hesari ja Iltasanomat päättävät mitä pääkaupunkiseutu saa äänestää, sossut pysyvät vallassa.
Viime pressan vaalitkin ratkaisiin Hesarin (anteeksi pääkaupunkiseudun) äänillä.
täysin samaa mieltä.Imatra toinen täysin punainen kaupunki.
Kaikki valtamediat Yleä ja iltapäivälehtiä myöten on
demareitten talutusnuorassa. On se kumma kun porvarit ei voi puhaltaa samaan hiileen edes tässä asiassa.
Se on vaan niin, että Kepun aika on ohi. Kekkonen ei ole ollut vallassa vuosikymmeniin ja Kokoomus on jatkuvasti siirtymässä SDP:n suuntaan.
Porvareiden hallintokausi on ohi, tervetuloa nykypäivään.
Onko meillä varaa maksaa eläkettä kaikille edellisille presidenteille? Tiedätkö, mitä maksaa heidän eläkkeensä ja muut etuudet?
tuossa ole vielä kaikki,sillä on näitä eläkkeellä
olevia MAAHERROJA,MINISTEREITÄ,KANSANEDUSTAJIA ja
muita valtion VIRKALOISIA elätettävänä.
Löytyy SUomen Pankin entisestä johdosta.
Sirkka Hämäläinen saa Suomen suurinta eläkettä (sa jo Euroopan keskuspankissa työskennellessään myös tätä eläkettä samaan aikaan.
Akka, joka ensin (osaltaan) vei Suomen lamaan vahvan markan politikalla sai kuuliaisuudestaan palkkioviran Euroopan keskuspankista ja Suomen suurimman eläkkeen.
ELim tiivistetysti, mitä enemmän pahaa teet Suomen kansalle, sitä enemmän sinut palkitaan.
Samalla periaatteella Suomen lamaan vienyt valtiovarainministeri Erkki Liikanen Palkittiin Suomen Pankin pääjohtajan viralla - mies joka oli (osaltan) synnyttämässä laman Suomeen.
Näin näitä Suomen taloushistorian suurimpia rikollisia palkitaan. Ja kun sossupressa (Koisvisto => Halonen) jatkaa niin tämä on linja. Suomen kansasta viis.
kuinkas toi mönkäre toimi
Demokratia ei toteudu kun samat tyypit ovat vallassa vuosikymmeniä. Puhumattakaan sisäpiiriläistymisistä, kultapossukerhoistumisesta ja hyvä-veli -ringeistä.
Valta korruptoi. Kaiken tämän maksaa sitten tavallinen rivikansalainen joka elää huonommin kuin muissa euroopan maissa. Työttömyys on 15% eikä tästä juuri kerrota. Muissa maissa työttömyysluvut ovat aina kuuma vaaliaihe. Miksei Suomessa? Valtamedia on myös aika lailla yksiin käsiin. Miksei kartellisäädöksiä toteuteta Suomessa?
Ranskassa, Saksassa, Yhdysvalloissa ja muissa demokraattisissa maissa valta vaihtuu tervehdyttävästi kerran viidessä vuodessa. Jos Halonen valitaan uudestaan on näkee Suomi 30:n vuoden sosialistipresidenttivallan. Kekkonen on lyhyempään vallassa.
Suomi taantuu vuosi vuodelta samalla kuin muut jättävät Suomen taakseen. Jopa Viro, joka väkiluvultaan on huomattavasti pienempi. Viro on onnistunut ravistamaan menneisyyden taakan niskoiltaan - Suomessa vielä pysytellään post-sosialistisessa krapulassa.
Tarja sen sijaan voisi jatkaa niin kauvan kuin
terveys kestää...
Olen kanssasi just samaa mieltä.
kyllä paljo mieluummin kuuntelen ja katselen Niinistöä kuin Tartsaa.
Samaa mieltä.
SAULI NIINISTÖ PUHUU JA PUHUU MUTTA EI SANO MITÄÄN.
Jo 10 minuuttia on liian pitkä aika häntä kuunnella.
Saulia EI voi edes kuunnella niin ällöttävä mulkosilmä teeskentelijä !!Tyhjä tynnyri kolisee.... sarvet puuttuu päästä !
Presidentin seremoniallinen virka pitäis kokonaan lakkauttaa tarpeetomana.
Pääministeri, ulkoministeri, ulkomaankauppaministeri ym. ministerit jne. riittää.
Vai muka joku mielipidejohtaja tms. - paskan marjat ... uskooko joku tuota soopaa muka ihan vakavissaan.
T. Resistenssi
Moniko vielä nykyisistä olisi ehdolla 12v,en jälkeen...
Kyllä se vaan niin on, että kaikki kommarit ja vasemmalle kääntyneet voivat painua vaikka Venäjälle. Kokoomus nyt vaan on ainut oikea vaihtoehto. Sauli presidentiksi, niin alkaa Suomikin näkyä myös ulkomaailmaan. Muut EU-maat saavat pikkasen paremman kuvan Suomesta, jos sitä edustaa nuorekas ja charmikas Niinistö, eikä muumimamma Tarja!
Kovin rasistinen ilmaus!
saa sanoa mielipiteensä.Jos joku ei tykkää syyttää heti rasismista.Hei haloo Suomessa on sanan vapaus,ainakin vielä toistaseks.Siis pressa vaihtoon ettei se vie meiltä sanan vapautta.
Rehellinen porvari presidentiksi. Jo riittää vasemmistolainen ex seta:lainen hirviö!
Vihdoin päästään muumista!
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=30102
todellaki iloinen jos tuo tulee olemaan vaalien lopputulos.
On vain hyvä, jos pressa ei vaihdu kokoajan. Jos on hyvä pressa, niin olkoon pressana vaikka loppuikänsä! Onhan kuitenkin suhteet maailmalle luotu ja jokainen pressa hoitaisi ne kuitenkin omalla tavallaan. On myöskin muiden maiden edustajille hankalaa, jos meillä suomessa pressa vaihtuu muutaman vuoden välein.
Kuten Kekkonen oli, lopussa niin dementikko, ettei tiennyt maailman menosta mitään. Katso Tampereella avauspuhetta jossakin nuorten urheilutapahtumassa, niin huomaat.
Suomen pressa on eri asia kuin paavi!
Muiden maiden edustajille hankalaa. Muuallakin vaihtuu valta ja pressat, tiedätkö sitä?
Pressan pitäs hoitaa omaa maataan ja kansalaisiaan, eikä ulkomaailmaa kuten Halosella on ollut tapana.
pitäis ensin saada se hyvä pressa.
No oks kekkosen jälkeen tarvittu? ei, tuskin sitäkään olis tarvittu. kekkonen sentä vaikutti, toi harjatalonen vain irvistelee lööpeissä, ei sen enimpää. ähräsaari ei armahtanut ketään, koivisto rankaisi ylivelallisä, vaan pokka puolsi. Vittuun koko Virka!!!!!!!!!!!!!!!
Ääministeri vois hoitaa jutun! Tai sit vois olla kunkku jol ei olis valtaa.
Demokratian mallimaassa USA:ssa on myös tuo neljän vuoden kausi käytössä. Se sopisi myös Suomeen.
Mitä Amerikka edellä, sitä Suomi perässä. Niinistö puhuu asiaa. Lyödään vaikka vetoa, että tämä käytäntö tulee vielä lähitulevaisuudessa Suomeenkin.
Myös Venäjällä on käytössä 2 x 4 vuoden toimikausi. 2 x 6 vuotta on ehdottomasti liian paljon. Ei kukaan ole niin korvaamaton, että häntä tarvittaisiin presidentiksi 12 vuodeksi. Uusi veri tekee aina hyvää, vaikkei vanhassa presidentissä sinänsä mitään vikaa olisikaan.
Ja kun katsotaan Venäjän ja USA:n menoa, niin eikö kannata olla vaan kiitollinen siitä, että näissä maissa toimikausi on vain 2 x 4 vuotta? (Toki Venäjällä presidentti käytännössä sitten valitsee itse seuraajansa, mutta se on asia erikseen.)
Pitkästä toimikaudesta ei ole kerta kaikkiaan mitään hyötyä. Toki Suomessa presidentillä on niin vähän valtaa, että koko presidentti on lähinnä PR-henkilö...
Myös minun mielestäni 12 vuotta vallassa on liian pitkä aika, varsinkin naispresidentille.
Siinä ajassa naisen fysiologiassa tapahtuu niin suuria muutoksia, että ennen joviaalista poliitikosta voi tulla kireä ja ärhentelevä johtaja...
Uudistuksen pitäisi astua voimaan jo nyt!
No onkos epätoivoisempaa porukkaa kuin kokoomuslaiset nähty , eilen työväen tänään työaikaa lyhentävä huomenna varmaan palkkoja nostava pressa !
toimiaika lyhenee,niin kyllä sen mukana palkkakin
tippuu.
Ikävä kyllä, niin en voi enää antaa oikeistolaisena, isänmaan ystävänä ääntäni tuolle työväen! presidettiehdokkaalleni, Saulille. Ja kaiken huippua on nämä vaalikauden lyhennyksesehdotukset jne. Eikö ideaa enää löydy Kokoomuksen puitteista muunlaiseen kuin turhamaiseen ääntenmenetykseen..
T: Tyhjää, tai Tarjalle
Sinä saastanainen verenimijä!
Kommunismi kunniaan!
ja itse asiassa aika fiksuja ajatuksia, jos demarimedia ja kateelliset kokoomuslaiset ottaisivat aivot käteen.
Niinistö ratsastaa työväellä ja sairaalamummoilla, Vanhanen on rehti ja suoraselkäinen asian puhuja. Siitäpä kannattaisi ottaa onkeensa...
on tunnetusti suoraselkäinen kepulaanen valehtelija kiireestä kantapäähän.
SUOMEN ENTISEKSI PRESIDENTIKSI!!!!!
ÄÄNESTÄN HALOSTA !
halosta.
Tarja Halonen saa myös minun ääneni,JES !
Vaikka kolmekautta jos kansan turvalllisuus
on etusijalla.
Vanhanen olisi ihan hyvä pressa. "Hajuton, väritön ja mauton", ei herättäisi huomiota ja häiritsisi kansalaisia. Pappa voisi olla sisäministeri, eiköhän "hyysäys" loppuisi.
pistetäämpä OMAKEHU haisemaan.Joten enköhän minä
olisi vanhempana miehenä parempi?
millä helvetillä sinä keräät ääniä, katsos kun Suomessa pitää olla jotenkin kieroon kasvanut, ennenkuin löytyy kansansuosiota. Toisaalta...kun näkee tuon sinun kuvan, saattaa sulla mahdollisuuksia ollakin?
se RANTALEIJONALTA?Minä olen tuota Mattia reilut
neljä kuukautta vanhempi.
VOIKO SUOMESSA OLLA NIIN PALJON TÄYSIN IDOOTTEJA KOMMAREITA ETTÄ ÄÄNESTÄÄ HALOSTA - EI VOI KÄSITTÄÄ TÄTÄ, NOLOIN PRESIDENTTI MIKÄ VAAN VOI OLLA !!!!!!!
-suomessa on tosi tyhmää porukkaa-
Oman tyhmyytesi paljastit ed. mainituilla kommenteilla ja tietämättömyydelläsi. Jo ulkoministerinä ollessaan Tarja Halonen hoiti tehtävänsä kiitettävästi.Mikä avasi tien Presidentiksi.Presidentin tehtäviä hän on myös hoitanut kiitettävästi.Myös ihmisenä hän hurmaa.Mistä johtuu hänen suuri suosionsa kaikkialla.
Yhdyn täysin ihmettelijän sanomaan. Veikkaisin, että Suomesta löytyy armoton määrä feministejä, joille pääasia on ainoastaan sukupuoli. Eli tervetuliaiskortin voisi lähettää Baijeriin kaikille naisille muuttamaan Suomeen työskentelemään eduskunnassa. Eli ei voisi enempää hävetä omaa valtioaan.
Pressan palkasta tuli muuten mieleen, että Halosen toimikautena k-määräinen vuosipalkka vastaa samaa määrää minkä rakennusmestari saisi koottuaan joka toinen päivä omakotitalon. Ja jos verrataan Maran kauteen niin siellä ansiot olivat jo ihan inhimillesn rajoilla, ku ei ollu mitää bonusjärjestelmää eikä ns. "kansanveroja".
Se on sitä kuuluisaa SDP:läisten oikeudenmukaisuutta ja moraalia (sark.).
Mitäköhän C.G.E.Mannerheim sanoisi, jos eläisi tänä päivänä ?
ps. Milloinkohan alkaa seuraava sisällissota ?
silloin kun presidenttinä on fiksu ihminen. Kuten Tarja Halonen. Itse olen aina äänestänyt ehdokasta, en puoluetta.S ossuista kuten kokoomuksesta ja kepusta en ole lainkaan kiinnostunut, kaikissa riittää takinkääntäjiä.
Haluan että joku perustelee miksi Tarja eikä Sauli.Vastaukseksi ei riitä että Tarja on vaan niin hyvä tai kun hän on nainen.
Niinistö ehdottaa presidentin toimikauden lyhentämistä, koska hän on laiska ja ei halua olla presidenttinä 6 vuotta, jos hänet valitaan. Lausunto osoittaa, että Sauli Niinistöllä ei ole intoa eikä motivaatiota toimia Suomen presidenttinä.
kyllä se niinistölle olisikin muttei muille
Kyllä Niinistö 12vuotta TYÖVÄEN presidenttinä on aivan liian kauan!
Eipä oo ollut suomella Presidenttiä Urho Kekkosen
jälkeen ollenkan
Ei sillä oo mitään väliä kuka on presidentti ja kuinka kauan. Ei mitkään asiat muutu kumminkaan.
ja pisteiden keräilyä.
Amen.
luulee itsestään suuria.
PK-yrittäjät ovat aivan oikealla linjalla,koska
näkisivät mieluummin Niinistön presitenttinä kuin
Halosen.