Voi minkä teit Agnes!!!
Turha on luulla hänenkään,että lyö nyt sitte Suomessa rahoiksi voittamalla idolsin.Raha voittaa lapsen.
Jättää nyt lapsi muiden armoille.
Suomalaisten täytyy olla todella idiootteja jos tuollaisen ihmisen äänestätte "idoliksi"...
Voi Agnes
8
915
Vastaukset
- no et todellakaan...
tunnetkohan agnesia ihan noin hyvin, kuin mitä tuosta tekstistä voi päätellä? epäilen... satun itse tuntemaan, ja syy ei TODELLAKAAN ole mikään raha, tai muu... mutta teillä ilkeille idiooteille on ihan turha selittää mitään, koska te olette TIETENKIN AINA oikeassa... olise mielipide mikä tahansa.. aina oikeassa..
- milliex
Varmaan lavertelisit täällä kaikki itse jos hänestä tietäsit jotain.
Itse en todellakaan tunne koko tapausta mutta johtopäätöksiä voi vedellä jos järkeä käyttää!!
Anteeksi nyt kamalasti jos pahoitin johtopäätöksilläni Agnesin tuntevan :) mielen!
Antaa tulla vaan jos on järkevimpiä syitä olemassa jos kerran tiedät!
Luulisi puolustavan tuttavaansa...mut ei kun epäilen että et itsekkään tunne häntä!!!:) - oot noin idiootti?
milliex kirjoitti:
Itse en todellakaan tunne koko tapausta mutta johtopäätöksiä voi vedellä jos järkeä käyttää!!
Anteeksi nyt kamalasti jos pahoitin johtopäätöksilläni Agnesin tuntevan :) mielen!
Luulisi puolustavan tuttavaansa...mut ei kun epäilen että et itsekkään tunne häntä!!!:)Hän on fiksu tuttava, kun ei lavertele mitään ystävästään, mikä ei todellakaan kuulu kaltaisillesi yliuteliaille idiooteille!
- kehua
oot noin idiootti? kirjoitti:
Hän on fiksu tuttava, kun ei lavertele mitään ystävästään, mikä ei todellakaan kuulu kaltaisillesi yliuteliaille idiooteille!
itseäsi fiksuksi. Fiksu tuttava varmaan olisi hiljaa.
- shut up!
milliex kirjoitti:
Luulisi puolustavan tuttavaansa...mut ei kun epäilen että et itsekkään tunne häntä!!!:)Ei tollasille idiooteille tartte mitään selittää!
Kuuluuko toi juttu kellee?? Ei...
Etenkään säälittäville, kateellisille kusipäille!
- teea
oletko aivan varma. agnesilla on todella paljon kannattajia. ja hän tekee tämän takuulla lapsensa vuoksi. ei itsensä. mutta taidat olla joku pissis ja pentu joka ei tajua sitä
- pissispissis
Äänestäkäääänestäkäääänestäkää vaan te muutama agnesta!Kyl se Katri päihittää sen mennen tullen!:)
- ihmettelija
Säälittävää Jeesustelua! me suomalaiset olemme vain niin kateellisia ett sotkemme tollaset asiat keskenään!Minkä takia media on tollasta kaivanut esille? Pitäiskö muidenkin luurangot kaivaa kaapeistaan? Eihän noi oikeasti ole kenenkään IDOLEJA!!! Ei sellasia enää ole nykyään!Ei sellaista voi vaatia keneltäkään!!Pitäis olla joku pyhä pietari varmaa!!! Lahjoja laulaa joko on tai sit ei ja muilla tossa kisassa ei ole kuin Agnesilla, Petellä ja Pauliinalla!!! Hänet äänestettiin ulkonäön takia ulos!!! Toivottavasti valituksi tulee sellainen henkilö joka osaa OIKEASTI ESIINTYÄ LAULAA!!! Kyllä noita epävarmoja piipittäjiä näki jo tarpeeksi karsintakierroksilla!!!ET ÄLÄ JEESUSTELE SIELLÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328