Henkilöauto teoriakoe

axcent007

Kuinka monta kysymystä ja kuvakysymystä
? monta saa mennä väärin? entä sitten esikirjallisissa?
-kiitos jo etukäteen!

7

13490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastausta

no siis 3 teoriakysymystä saa olla väärin ja 8 kuvakysymystä B-kortin teoriakokeessa.

• ...

ja kysymyksiä tulee 10kpl ja tilannekuvia 50kpl

• vähän lisää
        ... kirjoitti:

ja kysymyksiä tulee 10kpl ja tilannekuvia 50kpl

Kuvallisiin kysymyksiin on aikaa vastata 10sekuntia (ne mitä oli ne 50kpl), ja kirjallisiin se 30sekuntia (ne mitä on ne 10kpl). Ei tämä koe mahdoton ole, vaikka itse pääsin siitä läpi vasta kolmannella kerralla.

• toinen kiinostunut
        vähän lisää kirjoitti:

Kuvallisiin kysymyksiin on aikaa vastata 10sekuntia (ne mitä oli ne 50kpl), ja kirjallisiin se 30sekuntia (ne mitä on ne 10kpl). Ei tämä koe mahdoton ole, vaikka itse pääsin siitä läpi vasta kolmannella kerralla.

Voisitteko heittää esimerkin tai pari noista kirjallisista kysymyksistä jos muistatte? Olisi kiva tietää onko ne miten vaikeita.

• voi ostaa
        toinen kiinostunut kirjoitti:

Voisitteko heittää esimerkin tai pari noista kirjallisista kysymyksistä jos muistatte? Olisi kiva tietää onko ne miten vaikeita.

Hei! Tiedätkö, että autokulu on sellainen paikka, joka palvelee näissä asioissa.

Käy ostamassa oppikirja ja kysymyslomakkeet ja kysy mitä maksaa harjoitteluaika koetta varten.

• teoriakokeeseen

Itsellä, kun ajoin B korttia (inssi on nyt tulevana tiistaina) oli mahdollisuus harjoitella autokoululla ilman eri maksua. En tiedä sitten eri autokoulujen käytäntöä tuosta, eli kysymään vaan.

Siinä teoriakokeessa oli kymmenen väittämää, ja yhtä väittämää kohden viisi kuvaa. Väittämiä oli esimerkiksi että saan lähteä ohittamaan, minun on pysähdyttävä, saan vaihtaa kaistaa, kuvassa oleva auto on pysäköity oikein jne...

Kokeessa kone arpoo kuvat, eli et voi ennakkoon ennen koetta tietää että mitä kuvia se sulta kysyy, muutakun ne aihealueet.

• fikratalmaeti

Teoriakokeeni ensimmäien kysymys....

Miten voidaan nopeuttaa alkoholin poistumista verestä?

1. Juomalla väkevää kahvia

2. Harrastamalla rankkaa liikuntaa

3. Ei mitenkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      42
      2719
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1523
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1261
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      41
      1026
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      126
      922
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      33
      839
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      673
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      60
      631
    Aihe