Minulla on kulutusluottoja ja osamaksuja n.20000e. On Hobby Hall, Stockmann, nettianttila, On joustoluotto, balanssiluotto, dinersclub ja halens! Eli olen aivan kusessa. Kertokaa mitä teen että pääsen joksu noista eroon. Ei ole takaajia joten pankkilaina ei onnistu!
Kertokaas vinkkejä
4
1484
Vastaukset
- UnNamedX
Jos olet töissä hyvällä palkalla niin yksi vaihtoehto on ottaa jostain iso laina jota ei tarvitse maksaa nopeasti takaisin. Tässä muutama paikka josta saa ilman takaajia:
www.citibank.fi
www.ellosyksityislaina.fi
www.extralaina.fi
www.gemoney.fi
www.hetilainaa.fi
Toivottavasti näistä on apua! - löytyy
Härkävuodet käyttöön. Mikäli halua on, tuosta selviää. Kaikki menot minimiin, ihminen ei kuole, jos ei joka kuukausi saa merkkivaatteita tai pääse aina bilettämään. Vahva halu asioiden järjestämiseen, nälkääkän ei tarvitse nähdä, mutta kaviaari ei käy.
Yksi luotto kerrallaan pois, vaatii ryhtiä, mutta palkitsee, on ihanaa hallita omaa elämää, minulla vaati jopa kaurapuuroviikkoja.- nainen29v
Elän todella tiukasti ja todella haluan maksaa kaikki pois mutta kun nyt on niin että pelkät pakolliset menot ovat jo isommat kuin tulot ja kaikenlisäksi odotan vauvaa niin tulot tippuu entisestään n. 5 kuukauden kuluttua ja siksi haluaisin asiat jotenkin selvemmiks ennen kuin lapsi syntyy mutta kun en keksi enää miten!
- Auttaa?
nainen29v kirjoitti:
Elän todella tiukasti ja todella haluan maksaa kaikki pois mutta kun nyt on niin että pelkät pakolliset menot ovat jo isommat kuin tulot ja kaikenlisäksi odotan vauvaa niin tulot tippuu entisestään n. 5 kuukauden kuluttua ja siksi haluaisin asiat jotenkin selvemmiks ennen kuin lapsi syntyy mutta kun en keksi enää miten!
Hei,
Piristy. Elämäsi ei ole vielä ohitse. Tuskin kannattaa ottaa enää lisää kulutusluottoja tuota summaa kasvattamaan. Kokeile olla yhteydessä
http://www.takuu-saatio.fi/
He myöntävät takauksia järjestelylainoihin ja kannattaa sieltä ainakin kysyä. Kerro sitten mitä sanoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750