Olen ambulanssikuski, ja aina silloin tällöin näkee työssä kaikenlaista, mutta tämä oli jo liikaa..
Nainen oli soittanut ambulanssin paikalle sanomalla että täällä olisi mies, jolla on reikä päässä ja jalka rikki. Mentiin paikalle ja otettiin alaston ukko kyytiin, samalla kyseltiin naiselta että mikäs salama tähän kaveriin on iskenyt. Vastaus oli tylyä tekstiä:
Olivat olleet paneskelemassa mökin parvella, jolloin tytön kissanpentu oli kiinnostunut heiluvista palleista. Näinhän siinä oli tietenkin käynyt, että kissa touvasi kynsillään kiinni kiveksiin. Tällöin ukko oli tietenkin ulvaissut ja hypähtänyt pystyyn lyöden päänsä matalan parven kattoon. Seurauksena oli tippuminen parven kaiteen yli, jolloin jalka murtui.
Kaiken kukkuraksi saatiin työkaverin kanssa vielä hysteerinen naurukohtaus kantaessamme miesparkaa paareilla sisään sairaalaan. Niinhän siinä kävi, että paarit lipesi käsistä ja mieheltä meni vielä solisluu.
Kissaprkl
regge
2
1831
Vastaukset
- jupsjups
Aika hyvä. :)
Vaikutti kuitenkin sentäs jotenkin uskottavalta, toisin kuin jotkut viestit täällä.- regge
Unohtui kertoa, se että kun ukko tippui paareilta niin minulta pääsi kauhea ripulipaska housuun nauraessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818