Musta raamattu

MMMMM

Tietääkö kukaan oisko netissä julkastuna mustaa raamattua? Tai edes otteita siitä. Kiinnostaa.

12

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daneon

The Triple Six Cult...

• MMMMM

toksia

• apu

Miten sen saa luettevaan muottoon?

• n81
        apu kirjoitti:

Miten sen saa luettevaan muottoon?

Jos et vielä sitäkää osaa niin ehkä sun pitää hieman kasvaa ennenkuin luet tommosia ;)

• Nrgn

Näköjään tuossa tuli jo linkki..

Pari vuotta sitten alkoi tietyissä piireissä eräänlainen kirjarovioilmiö.. paikoista joissa kirjaa oli vuodet kaupattu, ei enää löytynytkään yhtään kappaletta. Yritä kysellä jostain huuhaa/new age-puodista, ovat varmaan aika hiljaisina, saattavat jopa kieltää koskaan sitä myyneensä vaikka vanhat myyntikatalogit muuta sanoisivatkin.

Myös vielä vuosi sitten verkossa olleet sivut, joissa tuo kirja myös kokonaisuudessaan oli, on poistettu. No onneksi löytyi uusi linkki.

• Tooto

Täysin oikein.
        Toiset väittää ettei Suomessa ole kirja roviota ollut.
        Sinä tiedät paremmin.
        Vie asia eteenpäin.

• Tooto

Suomeksi on hankala löytää. En tiedä miksi.
      Ruotsiksi ja Englanniksi esim. Google esittää satoja sivuja Mooseksen kirjoista haku sanoilla Mose Bok tai Mose Book.
      Jos osaat englantia niin osta raamattu.
      Siinä niitä on Mooseksen kirjoja.
      Ns. musta raamattu on kaksi Mooseksen kirjaa jotka jostain syystä on suomessa sensuroitu.

Helsinkin yliopistosta ei saa kuin lainaus kortilla.

• n81

Oli aika huimaa, huonoa latinaa ja huonoa hepreaa. Taitavat olla aika epeliä ne henget jos moista ymmärtävät. Lisäksi siinä oli muutama erittäin huvittava kohta ("Oo risupensas! Oo risupensas! Sinuun minä luotan!").

• Musta Raamattu

Minun musta Raamattuni on vastakohta Raamtulle. Kaiken mitä sanon Raamatussa, on käännetty santarkasti vastakkain minun sanaani vasten.

Lue Raamattua negatiivisessa merkityksessä ja tee vasten kuten sanon, niin luet mustaa Raamattua.

• Tooto

Jaa että Mooseksen kirjat on raamattua vastaan.
        Mitä kirkko ja lahkolaiset ei hyväksy tarkoittaa vissiin että Raamattu ei ole heidän ehdoilla kirjoitettu.

• Anonyymi

Miten voimme yöllä juoda vaaratta? Jos joku on saapusalla, hänen tulee herättää ja sanoa: Minä juon vettä.
      Tällä tavalla estetään vetee liuenneiden pahojen henkien meneminen juotavan veden mukana juojaan.
      Tai sitten "poisluetaan" oletetun mörön nimi aloittaen täydestä nimestä ja jättäen siitä aina uusilla lukukerroilla yksi kirjain lopusta pois.
      Suosittelen ensimmäistä, mutta on syytä ensin varmistaa, että teräaseet ovat etäällä herätetystä.

Älkää sortuko höpötyksiin! Hanki tavallinen Raamattu, jossa on mustat kannet, ja uskottele itsellesi sen olevan MUSTA RAAMATTU! Enemmän saat siitä iloa kuin höpötyksistä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1741
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1656
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      323
      1305
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1268
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1215
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe