Vähän muunneltuna pätkä eräästä laulusta, joka alunperin kertoo lapsuuteni sankarista - sanoittajaa tuskin tarvitsee mainita:
"Vaikka olet toisen oma, niin mä kuitenkin, Sinusta yksin vain salaa uneksin - eihän liene kiellettyä, että rakastaa, kun toinen ei tietää sitä saa - vaikka olet omaisuutta koko huuhaan, etkä minua sä tunne ollenkaan, silti aina unissani olet vierelläin, ja korvaasi mä sopertelen näin: Typy kulta, kulta Typy - rauhattomaksi sä minut teit - Typy kulta, kulta Typy - tundralle mun sydämeni veit.........."
Oli pakko laittaa tämä, kun iski inspiraatio - sitä se jumppa teettää............!
Terveisin, MM.
Typylle eilisestä:
9
1008
Vastaukset
- yksitypy
laulu :=))))
Ihan henki meinas salpaantua kun luin sanoituksesí :=))
Nytpä alkaa typyllä työt luistamaan ihan eri tahtiin. Taidan jäädä vielä ylitöihinkin :=))))
No... toisen oma niin, mutta olishan se kiva se salarakaskin, kun se niin muotiakin :=))))
Ps. arvaa vain onko nyt esim. Brunetti vähän kattellinen mulla, kun sain näin ihanat laulaunsanat sulta :=)))))- AMR-52
...halavattu,jätitten sittenkin sen oven sulukemati..(( kierroksellain kurkkasin,eikös siel Lapin läänin maaherra ja Oulun kaupuntinjohtaja jumpsuttelemas.. perskele,soitin maijan,veivät OYKSiin,jotennii jummiintunneet kii toisiisa.
koska kompastuit pölkkyihin......=:0))))))))
Tai no jos ollaan rehellisiä..... kateus sehän on terveellistä jos se ei mee yli.....=:0))))))))
- varatartsan
herkistellään jo aamusta. Se on oikein! ;o)
- ???????????????
Lasaretistakohan MM kirjottelloo noin kummii, vai liekkö jiännä uamuliäkkeet ottamata :)
- takkunen
ny oon VÄHÄ kade.Miskäs mulle ei kukaan säveltele tai laulele noin kauniisti.Oottanu oon koko ikäni,mut ootanko turhaan?
- Herra_X
takkunen kirjoitti:
ny oon VÄHÄ kade.Miskäs mulle ei kukaan säveltele tai laulele noin kauniisti.Oottanu oon koko ikäni,mut ootanko turhaan?
Eikö kukaan ole koskaan säveltänyt sinulle? No korjaan sen asian välittömästi. Sanat ja sovitus ovat omat ja säveltä ei ole, joten jokainen voi esittää tämän halutessaan juuri niin kuin haluaa.
TAKKUSEN BIISI ...............
Mikä siinä on, kun sulle kukaan ei laula
ei sävelet kanna, ei nytkytä kaula.
Biisini valmiin sä saanet tän multa,
sydämesi väpäjää, se iskeekö tulta?
On synti ja häpeä, ei biisii ole sulla
korjataan se asia, ei suru ehdi tulla.
Jokainen on varmasti arvoinen laulun
toiset kai fuskaa, ne maalaa vain taulun.
Säveleni kuulet ja hytkyy lanteet
meno on hurjaa, ota autostas vanteet.
Heitä ne sinne, nakkaa ne tänne
Kuuletko äänen, kun paukkuu jänne?
On laulu nyt sulla, ja sanatkin omat
hyräile aina kun on edessä lomat.
Laulus on valmis, se sulle raikaa
huomasit varmaan, on ilmassa taikaa.
Säv. Herra_X, sov. Herra_X, san. Herra_X - takkunen
Herra_X kirjoitti:
Eikö kukaan ole koskaan säveltänyt sinulle? No korjaan sen asian välittömästi. Sanat ja sovitus ovat omat ja säveltä ei ole, joten jokainen voi esittää tämän halutessaan juuri niin kuin haluaa.
TAKKUSEN BIISI ...............
Mikä siinä on, kun sulle kukaan ei laula
ei sävelet kanna, ei nytkytä kaula.
Biisini valmiin sä saanet tän multa,
sydämesi väpäjää, se iskeekö tulta?
On synti ja häpeä, ei biisii ole sulla
korjataan se asia, ei suru ehdi tulla.
Jokainen on varmasti arvoinen laulun
toiset kai fuskaa, ne maalaa vain taulun.
Säveleni kuulet ja hytkyy lanteet
meno on hurjaa, ota autostas vanteet.
Heitä ne sinne, nakkaa ne tänne
Kuuletko äänen, kun paukkuu jänne?
On laulu nyt sulla, ja sanatkin omat
hyräile aina kun on edessä lomat.
Laulus on valmis, se sulle raikaa
huomasit varmaan, on ilmassa taikaa.
Säv. Herra_X, sov. Herra_X, san. Herra_Xnöyrimmin.Otin nuo sanat suosikeihin ja tulostan ne paprulle,että jos käy kämmi,niin ainakin paperilta löytyy.Aivan ihanat sanat,nut kyllä on päivä pelastettu,ja varmaan viel huominenki.
- quistis
ja sööttiä:o)))))))) Täs on pakko alkaa tarkistaa noita mielipiteitään.....Uusiolaulunsanoista;o))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481241- 1581067
- 58871
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27726Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178719Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50714- 8712
- 11703
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655