Luomissignaalit

squirrel

Mitä ne ovat,voidaanko niitä objektiivisesti havaita(vai tunnistetaanko intuitiivisesti?)?
Miten niitä testataan?
Mitä ennusteita niiden pohjalta voidaan vetää?
(Nappaamatta Raamattua)
Mitä tutkimuksia niistä voidaan vetää?
Onko niillä sovelluksia?

9

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskov.

      Paras luomissignaali jonka uskosta osaton tiedemies voi ihan pelkällä järjellä hyväksyä, on järjestys.

      • Peter.M

        Sinullahan on Schererin ja Junkerin EKA, siellä on selkeitä falsifiointi/verifiointi asetelmia s.274.
        Toisaalta tätä aihettahan siellä nelossivulla sivutaan, kun nyt viitsisit olla karkailematta koko ajan;)


      • humppaaSaatanat
        Peter.M kirjoitti:

        Sinullahan on Schererin ja Junkerin EKA, siellä on selkeitä falsifiointi/verifiointi asetelmia s.274.
        Toisaalta tätä aihettahan siellä nelossivulla sivutaan, kun nyt viitsisit olla karkailematta koko ajan;)

        "EKA, siellä on selkeitä falsifiointi/verifiointi asetelmia s.274."

        Viitisitkö kopioida keskeiset asiat tännekin?


      • Minä en näe sitten yhtään järjestystä tässä maailmankaikkeudessa....tähtiä sikin sokin kaikkialla...
        Mikrotasolla esim. nesteessä molekylit liikkuvat sikin sokin ja kolaroivat toisiinsa jne.


      • uskov.
        filosofia kirjoitti:

        Minä en näe sitten yhtään järjestystä tässä maailmankaikkeudessa....tähtiä sikin sokin kaikkialla...
        Mikrotasolla esim. nesteessä molekylit liikkuvat sikin sokin ja kolaroivat toisiinsa jne.

        Et näe järjestystä koska et halua nähdä. Haluat kieltää todellisuuden, koska häpeät Jeesuksen nimeä.


      • uskov. kirjoitti:

        Et näe järjestystä koska et halua nähdä. Haluat kieltää todellisuuden, koska häpeät Jeesuksen nimeä.

        "Et näe järjestystä koska et halua nähdä. Haluat kieltää todellisuuden, koska häpeät Jeesuksen nimeä."

        Maailmankaikkeuden synty käy paljon luonnollisemmin selittää jos asia on toisin päin eli sinä kiellät todellisuuden.


      • filosofia kirjoitti:

        Minä en näe sitten yhtään järjestystä tässä maailmankaikkeudessa....tähtiä sikin sokin kaikkialla...
        Mikrotasolla esim. nesteessä molekylit liikkuvat sikin sokin ja kolaroivat toisiinsa jne.

        Näetkö järjestystä omissa ajatuksissasi ja esim. yllä olevassa viestissäsi?
        Ja toisaalta, luuletko, että toiset näkevät jotain muuta kuin sikin sokin olevia mielikuvia hengentuotoksissasi?


    • Kun tietääkseni ei ole yhtään havaintoa (pelkästään selityksiä) siitä, miten kahden geenin pakkautuminen samaan DNA-jaksoon tapahtuu ja toisaalta pakkautuneen geeniparin purkautumiselle on ainakin mekanismi olemassa (geeniduplikaatio), jossei havaintojakin, niin eikö pakkautuneet geenit kävisi luomissignaaleista?

      • question mark

        Eihän se muutos tyhjästä synny geeneihinkään.
        Mikä sen muutoksen aiheuttaa?
        Onko syy eliön sisäinen vai ulkoinen?
        Ja muutokseen tarvitaan myös sopivaa materiaa,kö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe