ei lunta,eikä pääse hiihtämään,voi vittu...no mä olen jami ja sä olet varmaan homo...no vitsi vitsi.terveisiä paskasta.
mitä vittua?
7
521
Vastaukset
- Per Saukko
...
täällä teen...miten jouduin pönttöön vihreeseen...voisko joku sen mulle kertoa...vähän eilispäivää valaista....."
tuli vaan mieleen....=:0))- quistis
mut ei osaa....Niin et mitä v..tua sä nyt sit teet??
quistis kirjoitti:
mut ei osaa....Niin et mitä v..tua sä nyt sit teet??
mitä me tehtiin..mihin me mentiin mistä me tultiin....mahtoi olla mukavaa kun lompsa tyhjyyttä ammottaa......." heh...se on sellaisen bändin biisi....*varoitus...nimi viittaa sukupuolitautiin...* Klamydia.......=:0)))))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mitä me tehtiin..mihin me mentiin mistä me tultiin....mahtoi olla mukavaa kun lompsa tyhjyyttä ammottaa......." heh...se on sellaisen bändin biisi....*varoitus...nimi viittaa sukupuolitautiin...* Klamydia.......=:0)))))))))
muistinmenetys....Hmmm..Ihan varmasti teillä oli hauskaa...Tää nukkui kuin pieni porsas omassa vuoteessa ja viel ihan yksin:o/
quistis kirjoitti:
muistinmenetys....Hmmm..Ihan varmasti teillä oli hauskaa...Tää nukkui kuin pieni porsas omassa vuoteessa ja viel ihan yksin:o/
muisti saattaa kadota jopa pariksi päiväksi.....
Tuo bändi on sitä mun teiniaikaa.....voi nääs... =:0)))))*muisteleeeee.....*- AMR-52
quistis kirjoitti:
...pitänt sitä ompelukonetta mennä...)))) muksaa perjantait,mie lähen junnailemmaa...)))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621008
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla327951- 61812
- 55703
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96623- 25602
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46601- 57590
- 67570
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14568