Kellarin kunkku?

godisawoman

Kellään tietoa Kellarin kunkku (King of Queens) sarjan jatkumisesta? Keväällä kun sarja loppui Nelonen :lta, luki lopputeksteissä, että sarja jää tauolle. Eli koskas se jatkuis ja tuleeko Neloselta vai Nelonen :lta? Ihan ok sarja, mut eniten kiinnostaa Nicole Sullivan pienempi kuin kolme...Ohhoh, nyt meni liian teiniks XD

19

877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä84

...Mustasta Pörssistä DVD boxina ...XD!!!

• godisawoman

Oikeestaan Nicole on ainoo juttu mikä koko sarjassa kiinnostaa, varmaan mä siitä rupeen maksamaan......vai rupeenko?.....

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

Oikeestaan Nicole on ainoo juttu mikä koko sarjassa kiinnostaa, varmaan mä siitä rupeen maksamaan......vai rupeenko?.....

Jos NOIN ihastunu oot siihen pulskaan (SORI)!!!

• godisawoman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Jos NOIN ihastunu oot siihen pulskaan (SORI)!!!

Sano Kummeli, mitäköhän oon kattelu viikonloppuna XD Mut ei tartte, nic0lesullivan.orgista ja planetmadtv:stä löytyy ihan kivasti Nicole videoklippejä. Nää on parempii ku Bonanza.

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

Sano Kummeli, mitäköhän oon kattelu viikonloppuna XD Mut ei tartte, nic0lesullivan.orgista ja planetmadtv:stä löytyy ihan kivasti Nicole videoklippejä. Nää on parempii ku Bonanza.

...oot kattonu ...sillonhan voit lainata ...AINIIN ... ei tartte ...mä ostan ite XD!!!

• godisawoman
        Tietäjä84 kirjoitti:

...oot kattonu ...sillonhan voit lainata ...AINIIN ... ei tartte ...mä ostan ite XD!!!

Kolme tupla dvd:tä, en oo nukkunu kolmeen päivään...XD Muutaman jakson, yöllä vois kukkuu taas muutaman.

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

Kolme tupla dvd:tä, en oo nukkunu kolmeen päivään...XD Muutaman jakson, yöllä vois kukkuu taas muutaman.

Niin tai sitä ei vaan tajuuu ku on hauskaa ...mutta pitäähän nyt parissa päivässä EDES nukkuu ...MUTTA 3?!?!?!

• godisawoman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Niin tai sitä ei vaan tajuuu ku on hauskaa ...mutta pitäähän nyt parissa päivässä EDES nukkuu ...MUTTA 3?!?!?!

Oikeesti menin nukkuun joskus keskiyöllä ja heräsin aamul puol kymmenelt töihin... Kummelia kattonu ku viis jaksoo.

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

Oikeesti menin nukkuun joskus keskiyöllä ja heräsin aamul puol kymmenelt töihin... Kummelia kattonu ku viis jaksoo.

Ois se kyl hienoo valvoo 3 päivää kattoen huippuohjelmii XD!!! Joo mutta kai on sutki päästettävä kattoo Kummeleita ja ite ruvettava kattoo tylsiä sarjoja nauhoilta... ETKÖ NYT VOISI LÄHETTÄÄ niitä postilla???

• godisawoman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Ois se kyl hienoo valvoo 3 päivää kattoen huippuohjelmii XD!!! Joo mutta kai on sutki päästettävä kattoo Kummeleita ja ite ruvettava kattoo tylsiä sarjoja nauhoilta... ETKÖ NYT VOISI LÄHETTÄÄ niitä postilla???

Joo, mä lähetän noi postissa. Ja sit mä tuun sun uniis XD

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

Joo, mä lähetän noi postissa. Ja sit mä tuun sun uniis XD

Sä voit tehä mitä haluut ...XD!!!

• Tietäjä84
        Tietäjä84 kirjoitti:

Sä voit tehä mitä haluut ...XD!!!

Miksei oo Kummeleit X( ...

• godisawoman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Miksei oo Kummeleit X( ...

Tiistaisin Kakkoselta tulee ekaa kautta. Mutta meikäpä kattelee ekan kauden vaikka nyte, jos siltä tuntuu XD

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

Tiistaisin Kakkoselta tulee ekaa kautta. Mutta meikäpä kattelee ekan kauden vaikka nyte, jos siltä tuntuu XD

XD!!!

• godisawoman
        Tietäjä84 kirjoitti:

XD!!!

I pity da fool, sanon minä.

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

I pity da fool, sanon minä.

Siinä TAAS loistava ohjelma jolle vois tehdä takaisin tulo adressin XD...

• godisawoman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Siinä TAAS loistava ohjelma jolle vois tehdä takaisin tulo adressin XD...

Mistä sä nyt sen sait päähäs?

• Tietäjä84
        godisawoman kirjoitti:

"i pity the fool" :sta ...et näköjään oo nähny ...adressi pystyyn niin näät!!!

• godisawoman
        godisawoman kirjoitti:

Mr. T on mulle tutumpi painipiireistä. Kauhee into päällä ny ku jaksoin viimeinkin päivittää kotisivut, joskos niitä adressejakin rupeis syntyyn...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6788
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1005
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      871
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      804
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      91
      768
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      751
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe