tästäkin lauseesta on laulu, mutta kuka tietää mikä?
Hän on täällä tänään!
10
869
Vastaukset
- Ben_Sjatkel
sulkaseni, kyllä vain, täällä olen tänään!
Mites olis sen laulun kanssa?
Bengt- valkoinen-sulka
laulatko mukana? okei lähtee nyt 1,2,3 NYT
- Ben_Sjatkel
valkoinen-sulka kirjoitti:
laulatko mukana? okei lähtee nyt 1,2,3 NYT
..4 nyt..
Jos täytätte mun lasini..
Bengt - valkoinen-sulka
Ben_Sjatkel kirjoitti:
..4 nyt..
Jos täytätte mun lasini..
Bengtkertoa, surullisen tarinan jol ei oo vertoa se on laulu...
- Ben_Sjatkel
valkoinen-sulka kirjoitti:
kertoa, surullisen tarinan jol ei oo vertoa se on laulu...
jol ei oo vertoa..
Bengt
- käännät
hänelle selkäsi,hän seisoo edessäsi.. Hään on täällä tänään hään on täällä tänään.........En muista biisiä mutta oliko tuomari nurmio esittäjä?
- Doe-01
on Tuomari Nurmio.
"Hän raivaa tiensä salin läpi ja istuu tähtien pöytään - hän on täällä tänään......."
Laulun nimi on jo otsikossa - enpä ikinä unohda tätä kokoonpanoa, joka levytti ko. kappaleen:
Tuomari Nurmio & Köyhien Ystävät.
En minä muuten, mutta kun sen yhtyeen soolokitaristi oli muuan nuori kaveri, Esa Pulliainen nimeltään........!
Tekivät ikävä kyllä vaan yhden pitkäsoiton: "Kohdusta hautaan - Tuomari Nurmion ja Köyhien Ystävien kanssa". Levyltä löytyy mm. klassikko "Valo yössä" - tosin nimellä "Valo yössä twist" - kuinkas muuten, kun yhtyeen kitaristi/sovittajan tuntee..........
Sorry, meni vähän ohi aiheen - tuo vaan on niitä rakkaimpia levyjäni (ja mainittu yhtye tietenkin).
Terveisin, MM.Doe-01 kirjoitti:
Tässäpä uusinta infoa: http://www.saunalahti.fi/~leinoju/tuomarinurmio/etusivu.shtml
ja kiitos linkistä - sieltä löytyi juuri tämä:
- http://www.saunalahti.fi/~leinoju/tuomarinurmio/kohdusta.shtml
Terveisin, MM.
P.S. Kuten huomaat, niin löytyy myös CD-versiona - en ole hankkinut (vieläkään!) - tuntuu, että se PALJON soitettu vinyyli vuodelta -79 on se ainoa oikea! Jotenkin "lämpimämpi" sointi sillä wanhalla levyllä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745