Naisten tasa-arvo?

Ville valo

Mitä on se niin puhuttu naisten tasa-arvo?Onko se sitä että naiset ovat pomoja länsimaisessa yhteiskunnassa ja määräävät kaikista asioista?Onko se sitä että he voivat lähteä ryyppäämään kavereiden kanssa milloin huvittaa?Onko se sitä että naiset voivat ottaa avioeron kun he haluavatkin pitää hauskaa tai ei huvittanut olla naimisissa ilman pätevää syytä?Tai että saavat harrastella kaikenlaisia irtosuhteita ollessaan sinkkuna tai naimisissa?Ja heillä on monia lapsia eri miesten kanssa ja lapsilla on kaikenlaisia isäpuolia?Tai iseillä äitipuolia?Olen huomannut että suuri osa Suomalaisista ei tykkääkkään enää tästä niin sanotusta naisten vapaudesta(puhun nyt miehistä)koska pallo ei ole heillä enää hallussa.Moni Suomalaismies myös hakee vaimonsa ulkomailta kulttuureista joissa miehet ovat yleensä johtavassa asemassa ainakin mitä tulee perheeseen.Nuo naiset myös tekevät enemmän miestensä hyväksi ja perheensä hyväksi kuin perinteiset länsimaalaiset naiset.Nämäkö ovat niitä perhe arvoja ja naisten tasa-arvoa?Jos on niin minä ainakin pidän tiukemmasta linjasta.

38

3734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen....

      En nyt lukenut tekstiäsi kokonaan, mutta eiköhän se selvinnyt jo kahdesta ensimmäisestä lauseesta. Mitä näihin feministeihin tulee niin näin se ehkä on sitten. Feminismihän ei alunperin ollut siihen tarkoitukseen, mutta näköjään jotkut ovat menneet juuri tuolle linjalle. Harmittaa, etteivät nämä naisten ylivoimaisuutta tavoittelevat feministit voi tulla tälle palstalle ja samoin ne sovinistit, jotka siellä riehuvat. Tasa-arvo ei ole tuota, mitä sanot, mutta monet "päähän potkitut" ryhmät ajattelevat näin. Sovinistit ja nämä ns. feministit ovat kuitenkin lopulta ihan samaa sakkia, vain se sukupuoli vaihtuu. Jos sukupuoli ei merkitsisi niin nämähän olisivat vain naispuolisia sovinisteja. Tää naiset vs. miehet -asettelu on muutenkin niin absurdi.

      • "Mitä on se niin puhuttu naisten tasa-arvo?"

        Teemaa sivutaan myös Pauli Sumasen blogissa, jossa pähkäillään hallituksen tasa-arvoa.


    • animagus

      ...ymmärrä tasa-arvon käsitettä. Tasa-arvolla tarkoitetaan sitä, että ihmisellä on iästä, sukupuolesta, syntyperästä, seksuaalisesta suuntautumisesta ym. tekijöistä riippumatta yhtäläinen ja tasa-arvoinen asema. Toista sukupuolta ei saa suosia toisen kustannuksilla. Jokaisella tulee olla yhtäläinen mahdollisuus uralla etenemiseen ja samanlaiseen palkkaukseen. Jokaisella on oikeus määrätä omasta ruumiistaan. Tähän pitää pyrkiä. Ei siinä sen kummemmista asioista ole kysymys. Surullista, jos et ymmärrä.

      • joku vaan

        Joidenkin feministien mielestä tasa-arvo on juuri sitä mitä ville valo kirjoitti.Äärisuuntauksia on aina niin myös sovinismin puolella


      • epätasa-arvoa

        Naisilla on jo ylitasa-arvo Suomessa. Suorastaan paremmat mahdollisuudet vaikka mihin lakien puitteissa.
        Turha on tänäpäivänä Suomessa puhua naisten
        epätasa-arvosta verrattuna miehiin. Sitä ei ole.
        Mahdollisuudet ovat yhtäläiset, taitavat olla jo paremmat kuin miehillä. Turhaa ininää naisilta.


      • tasa-arvoisia ?

        Kai se sitten on tasa-arvoa kun lesbot ja yksinäiset naiset hoidetaan äideiksi ilman miestä.Mies voisikin vastavuoroisesti boikotoida naisia, sitten oliskin tasa-arvoa


      • se tasa-arvo

        Tai hetkinen...

        ...itse asiassa naisilla on jo miehiä parempi koulutus ja heihin satsataan enemmän kuin poikiin ja miehiin. Ja aina jos ei pärjää, ei riitä voimat tms. voi syyttää miestä. Oikeastaan miesten pitäisi alkaa vaatia tasa-arvoa, ja siitä voitaisiin lähteä että tasa-arvovaltuutetuiksi valitaan myös miehiä. ESR rahaa myös siihen että miehiä aletaan houkuttelemaan akateemisille aloille jne...


      • siistäh
        se tasa-arvo kirjoitti:

        Tai hetkinen...

        ...itse asiassa naisilla on jo miehiä parempi koulutus ja heihin satsataan enemmän kuin poikiin ja miehiin. Ja aina jos ei pärjää, ei riitä voimat tms. voi syyttää miestä. Oikeastaan miesten pitäisi alkaa vaatia tasa-arvoa, ja siitä voitaisiin lähteä että tasa-arvovaltuutetuiksi valitaan myös miehiä. ESR rahaa myös siihen että miehiä aletaan houkuttelemaan akateemisille aloille jne...

        Miksi miesten pitäisi siinä vaatia tasa-arvoa? Koulunpenkki on aivan yhtä avoinna miehille ja pojillekin. Jos heistä ei siihen ole, niin mitä sitä sitten itkemään, naisten syytä se ei ole kuitenkaan. Ihan on omasta halusta kiinni.


      • Eivieläoo
        epätasa-arvoa kirjoitti:

        Naisilla on jo ylitasa-arvo Suomessa. Suorastaan paremmat mahdollisuudet vaikka mihin lakien puitteissa.
        Turha on tänäpäivänä Suomessa puhua naisten
        epätasa-arvosta verrattuna miehiin. Sitä ei ole.
        Mahdollisuudet ovat yhtäläiset, taitavat olla jo paremmat kuin miehillä. Turhaa ininää naisilta.

        Naisen euro on 80 centtiä, joten ei ole vielä naisilla yli arvoa.


      • saikulla.taas
        Eivieläoo kirjoitti:

        Naisen euro on 80 centtiä, joten ei ole vielä naisilla yli arvoa.

        Myös naisen työtunnit ovat 0,8 tuntia ja allekin.


      • Anonyymi
        Eivieläoo kirjoitti:

        Naisen euro on 80 centtiä, joten ei ole vielä naisilla yli arvoa.

        Vastaavasti miehen 20 senttiä onkin noin 5-6 senttiä.


    • Lähtijä

      Olet todennut veliseni sen minkä minäkin. Uikutuksen ja ruikutuksen naisten oikeuksista. Annetaan ne oikeudet. Äänestetään jaloillamme kuten naisetkin. Lähdetään hakemaan seuramme sieltä missä miestä kohdellaan kunnioituksella. Mitä helkattia täällä tehdään. Olen aloittanut siirtymisen Thaimaan lämpöön - niin sielulliseen kuin fyysiseenkin - sinne missä ei tarvitse mokomia ämmien katkeria ruikutuksia kuunnella.
      Helkattiin koko suomaa. Ja länsimaisille ämmille toivon kaikkea hyvää yksinäisyydessään. Minä en heihin koske. En heidän elämäänsä pilaa.
      Terve !

      • Tara

        Voi kumpa kaikki sovinistit ja feministit matkustaisivat Thaimaahan... tai minne tahansa muualle, kunhan lähtisivät. Mutta näin tiedoksi: Thaimaan protituoidut tai muutkaan prostituoidut eivät rakasta miestä, jolle palveluksiaan antavat. He eivät palvo heitä, he haluavat rahaa, niinkuin kaikki me kaikki muutkin "itsekkäät" suomen naiset.

        Toinen asia on tuo nalkutus. Naisissa on eroja, kaikki eivät nalkuta. Kaikkia ei todellakaan innosta avioliitto, jossa hoidetaan vain lapsia, käydään töissä, siivotaan ja laitetaan ruokaa. Kyllä me vapaita voimme olla, jos tahdomme, emmekä tarvitse miesten myöntämää lupaa vapauteemme, kiitos vain.


        Jos kaikki sovinistit ja feministit lähtevät thaimaaseen, niin täällähän me voimme elää rauhassa. Ei ole miehiä, jotka sortaisivat naisia tai pelkäisivät asemansa puolesta, eikä naisia, jotka sortaisivat miehiä. Eiköhän silloin saavutettaisi se paljon puhuttu tasa-arvo.


      • TODELLA
        Tara kirjoitti:

        Voi kumpa kaikki sovinistit ja feministit matkustaisivat Thaimaahan... tai minne tahansa muualle, kunhan lähtisivät. Mutta näin tiedoksi: Thaimaan protituoidut tai muutkaan prostituoidut eivät rakasta miestä, jolle palveluksiaan antavat. He eivät palvo heitä, he haluavat rahaa, niinkuin kaikki me kaikki muutkin "itsekkäät" suomen naiset.

        Toinen asia on tuo nalkutus. Naisissa on eroja, kaikki eivät nalkuta. Kaikkia ei todellakaan innosta avioliitto, jossa hoidetaan vain lapsia, käydään töissä, siivotaan ja laitetaan ruokaa. Kyllä me vapaita voimme olla, jos tahdomme, emmekä tarvitse miesten myöntämää lupaa vapauteemme, kiitos vain.


        Jos kaikki sovinistit ja feministit lähtevät thaimaaseen, niin täällähän me voimme elää rauhassa. Ei ole miehiä, jotka sortaisivat naisia tai pelkäisivät asemansa puolesta, eikä naisia, jotka sortaisivat miehiä. Eiköhän silloin saavutettaisi se paljon puhuttu tasa-arvo.

        Kyllä olet oikeassa.
        Miesten tulee pysyä erossa naisista jotka "kusetuksella" ja mokomalla "rakkaudella" muka antavat onnea miehelle. Kaikki ns. rakkaus on täällä taloudellisen edun tavoittelua ja se kuolee kun rahat loppuu tai aika on oikea rahastaa mies. Ellei hän satu kuolemaan ennen sitä. Silloinhan ämmä kuittaa tilin jota on niin kauan odottanut. Hyi helkatti mitä naisia meillä täällä on. Rakkaus on SUURI VALE !
        Uskon vakaasti, että jokaisessa perheessä on se tilanne , että mies on kuin joku apina jonka tulee tehdä määrätyt temput (orja joka suhteessa) jotta tuo naisen kuvatus saa "hyvän mielen" ja "antaa" "rakkautta" miehelle. Ei se ole rakkautta vaan inhottavaa egoismiä josta pulppuaa rahastus. Laskulle on hieman maksuaikaa mutta se tulee takuuvarmasti. Inhottavaa !
        Kun avioliitosta tehdään sopimus kirkossa - on se ainoa sopimus joka voidaan rikkoa seuraamuksitta. Minusta on hienoa kun jotkut miehet antavat seurauksien tulla julkisuuteen lehdissä - mitä tarkoittaa kun mitta on täysi. Niin se menee yhä kiihtyvällä tahdilla. Mies "luopuu" perheestään ja elämästään. Parempi niin - silloin loppuu nalkutus , paheksunta ja riitely lapsista ja rahasta. Lisää sitä riitelyä kotona ja lisää tulee ruumiita. Se on luonnon laki, että kun leijona naaras kohtaa uuden uroksen - toinen uroksista kuolee ja jos se on naaraan ukko , uusi äijä tappaa kakarat ja nussii emon tiineeksi. Tulee uusioperhe. No minä en siihen suostuisi vaan silloin lähtisi koko perhe kerralla - minäkin. Joten, elämä on raakaa ja ämmät vielä raaempia.
        Thaimaassa vallitsee harmonia ja täällä naisten (lue=feministien ainakin) anarkia. Hyi !


    • anonymous.

      Ihan selkeesti verratiin nyt joidenikin miesten elämään, ihan kaikkea samaa pitää naisten saada tehdä mitä miehetkin. Ihan samaa täytyy miestenkin saada tehdä kuin naistenkin.

      • plahhahhaa

        Olis kiva jos naiset ei olis koko ajan objekteja miesten silmille, haluille ja kyrville. Tässä asiassa ei ole tasa-arvoa edes (tai etenkään) mahtavassa Suomen maassa. Ei mulla muuta.


      • jkssdj
        plahhahhaa kirjoitti:

        Olis kiva jos naiset ei olis koko ajan objekteja miesten silmille, haluille ja kyrville. Tässä asiassa ei ole tasa-arvoa edes (tai etenkään) mahtavassa Suomen maassa. Ei mulla muuta.

        Olisi kiva jos naisten miehiin kohdistama yleinen eläimellistäminen vähenisi.

        Olisi myös kiva, jos voisi kulkea ihmisten ilmoilla ilman, että pitää kokoajan varoa leimautumista pervoksi ahdistelijaksi tms. Ettei vahingossa katse osu avoimiin kaula-aukkoihin, joita välillä ilmestyy nenän eteen turhankin lähelle... ei, en ole homo. Miksi naisen pitää, pukeutua kauhean paljastavasti, jos pelkää miesten katseita?


      • Mirannnnnnnna
        jkssdj kirjoitti:

        Olisi kiva jos naisten miehiin kohdistama yleinen eläimellistäminen vähenisi.

        Olisi myös kiva, jos voisi kulkea ihmisten ilmoilla ilman, että pitää kokoajan varoa leimautumista pervoksi ahdistelijaksi tms. Ettei vahingossa katse osu avoimiin kaula-aukkoihin, joita välillä ilmestyy nenän eteen turhankin lähelle... ei, en ole homo. Miksi naisen pitää, pukeutua kauhean paljastavasti, jos pelkää miesten katseita?

        Ei ole mun mielestä kyse pelkistä "avonaisista kaula-aukoista" tai ei ainakaan minun osallani. Minä olen melko pitkä, hoikka ja muodokas nainen enkä KOSKAAN pukeudu tyrkkymäisesti! Minusta se on todella halvannäköistä, jos naiset kipittävät tuolla tissit paljaana ja minihame niin, että pimpsa näkyy ja "HUPS! Unohtu pikkarit" ja minä siis pukeudun ihan naisellisesti normivaatteisiin, mutta SILTI saan joskus todella häiriseviä katseita ja olenkin tässä jo miettinyt, että ajan pääni kaljuksi, lihotan 20 kg ja pukeudun pelkkään tuulipukuun, jos saisin silloinkaan olla rauhassa? :D Minulla varmaankin on ihan hyvä takapuoli ja käytän farkkuja, jotka istuvat hyvin (en kylläkään vilauttele stringejä) ja siksi saan paljon kääntyviä katseita ja jopa kosketuksia osakseni ja minusta se on todella häiritsevää. Ei siis kannata aina mainostaa sitä, että naiset itse aiheuttaisivat nuo miesten katseet.


      • saat mitä haluat
        Mirannnnnnnna kirjoitti:

        Ei ole mun mielestä kyse pelkistä "avonaisista kaula-aukoista" tai ei ainakaan minun osallani. Minä olen melko pitkä, hoikka ja muodokas nainen enkä KOSKAAN pukeudu tyrkkymäisesti! Minusta se on todella halvannäköistä, jos naiset kipittävät tuolla tissit paljaana ja minihame niin, että pimpsa näkyy ja "HUPS! Unohtu pikkarit" ja minä siis pukeudun ihan naisellisesti normivaatteisiin, mutta SILTI saan joskus todella häiriseviä katseita ja olenkin tässä jo miettinyt, että ajan pääni kaljuksi, lihotan 20 kg ja pukeudun pelkkään tuulipukuun, jos saisin silloinkaan olla rauhassa? :D Minulla varmaankin on ihan hyvä takapuoli ja käytän farkkuja, jotka istuvat hyvin (en kylläkään vilauttele stringejä) ja siksi saan paljon kääntyviä katseita ja jopa kosketuksia osakseni ja minusta se on todella häiritsevää. Ei siis kannata aina mainostaa sitä, että naiset itse aiheuttaisivat nuo miesten katseet.

        Aika hoitaa asian. Muutama vuosi, niin sinut luokitellaan mummoksi ja saat kulkea ihan ilman häiritseviä katseita. Onko sitten kivaa?


      • miesslave
        Mirannnnnnnna kirjoitti:

        Ei ole mun mielestä kyse pelkistä "avonaisista kaula-aukoista" tai ei ainakaan minun osallani. Minä olen melko pitkä, hoikka ja muodokas nainen enkä KOSKAAN pukeudu tyrkkymäisesti! Minusta se on todella halvannäköistä, jos naiset kipittävät tuolla tissit paljaana ja minihame niin, että pimpsa näkyy ja "HUPS! Unohtu pikkarit" ja minä siis pukeudun ihan naisellisesti normivaatteisiin, mutta SILTI saan joskus todella häiriseviä katseita ja olenkin tässä jo miettinyt, että ajan pääni kaljuksi, lihotan 20 kg ja pukeudun pelkkään tuulipukuun, jos saisin silloinkaan olla rauhassa? :D Minulla varmaankin on ihan hyvä takapuoli ja käytän farkkuja, jotka istuvat hyvin (en kylläkään vilauttele stringejä) ja siksi saan paljon kääntyviä katseita ja jopa kosketuksia osakseni ja minusta se on todella häiritsevää. Ei siis kannata aina mainostaa sitä, että naiset itse aiheuttaisivat nuo miesten katseet.

        mutta joo, kyllä häiritsevä katse pitäisi ehdottomasti kriminalisoida! Minulla on sellainen ongelma, että olen kovin ruma, niin saan jatkuvasti pitkiä ja halveksuvia, suorastaan jäätäviä katseita naisten suunnalta.. todella häiritsevää!


      • Tuomiolle vaan
        miesslave kirjoitti:

        mutta joo, kyllä häiritsevä katse pitäisi ehdottomasti kriminalisoida! Minulla on sellainen ongelma, että olen kovin ruma, niin saan jatkuvasti pitkiä ja halveksuvia, suorastaan jäätäviä katseita naisten suunnalta.. todella häiritsevää!

        Naiset tapaavat katsoa pikkulapsia avoimen kutsuvasti hymyillen. Jotkut jopa lepertelyvät niille, pahimmat saattavat pyrkiä koskettelemaankin. Tällainen pedofililiaan rinnastettava toiminta on naisille täysin sallittua, mutta miten se ahdistaa viatonta seksuaalisesti kypsymätöntä lasta?


      • syntynyt 1959
        saat mitä haluat kirjoitti:

        Aika hoitaa asian. Muutama vuosi, niin sinut luokitellaan mummoksi ja saat kulkea ihan ilman häiritseviä katseita. Onko sitten kivaa?

        on kivaa todella


    • junttilanperäseinä

      miehillä on vaikeuksia ymmärtää, etteivät naiset ole olemassa miehiä varten!

      • Minä maksan

        Jotkut naiset haluavat olla olemassa miehiä varten. Kaikki miehet joka tapauksessa ovat olemassa vain naista varten.


      • Joopa joo!
        Minä maksan kirjoitti:

        Jotkut naiset haluavat olla olemassa miehiä varten. Kaikki miehet joka tapauksessa ovat olemassa vain naista varten.

        Naisten tasa-arvo on sitä ettei niitä näy sähkökatkojen korjaajina metsissä. Eikä yleensäkään ulkohommissa.


      • Anonyymi
        Joopa joo! kirjoitti:

        Naisten tasa-arvo on sitä ettei niitä näy sähkökatkojen korjaajina metsissä. Eikä yleensäkään ulkohommissa.

        Elät 7000 vuotta jäljessä. Jo Aatamin ja Eevan ajoista on tunnettu kappaleet
        Tiu, tau, tilhi äidin ryytimaassa ja Äidin kasvimaalla raparperin alla.


      • Anonyymi

        Nainen nimenomaan luotiin miestä varten.


    • fmspe

      Haha, ja täällä jos joku alkaa avautumaan "halventavista katseista" tai muusta samankaltaisesta. Ette itse varmaan koskaan haaveile hyvännäköisistä miehistä/naisista ja joskus sattumalta katso vähän liian pitkään jotain tuntematonta miestä/naista kadulla joka on teidän mielestänne vetävä. Ei se liity pukeutumiseen yhtään mitenkään vaan jokaisella on oma makunsa.

      Uskomatonta kuraa. Suomessa naiset haluaa kokoajan lisäälisäälisäälisää. Eka halutaan äänestysoikeus, se saadaan ja huomataan et hey täähän on hyvä homma, mitäs seuraavaks haluttais ja aletaan perustamaan kaikkea tasa-arvoon. Suomessa voi nainen tai mies vaikuttaa joka asiaan ihan samalla tavalla.

      Turha on jonkun naisen/miehen valittaa jos joku suhde on mennyt päin persettä. Sen jälkeen pitää tottakai yleistää koko sukupuoli kusipääksi eikö totta? Siihen on oikeus.

      Feministit vois nyt vähän miettiä omia tekemisiään ja jättää miesten syyttelyn vähemmälle, eivät varmasti itse ole täydellisiä myöskään.

    • dffgg

      Eivät naiset ole pomoja länsimaisessa yhteiskunnassa. Pelkästään pohjoismaisessa.

    • FuckFeminists

      Sehän on juuri sitä tasa-arvoa, että naiset saavat olla uimahallissa miesten puolella siivoojina, mutta saavatko miehet olla naisten puolella? Helvettiin kaikki naiset, kyllä täällä pärjätään ilman. Jos joku käy valittamaan siitä, että naiset silloin saavat kaikki lapset mukaansa, sillä ovat synnyttäneet heidät, miettikääpä: jos ostat limppariautomaatista kolikolla limpparia, saako automaatti pitää sen?

    • Anonyymi

      Ainahan kalkkuna on ollut valehteleva keinottelija, suomimies on vain pudonnut kelkasta tietämättömanä näistä riivinraudoista.
      Suomimiehen on kasvettava realistisesti ja lopetettava prinsessa kuvitelmat. Suominaaras on itsekäs olio.

    • Anonyymi

      Muslimit ne varsinaisia sikoja ovat. Muhammedin opetusta naisista alla. Tätä vihervasemmisto hamuaa suomeenkin.

      Naiset ovat puutteellisia mieleltään ja uskoltaan
      Muhammed kysyi joiltakin naisilta: ”Eikö naisen todistus ole puolet miehen todistuksesta?” Naiset vastasivat: ”Kyllä.” Muhammed sanoi: ”Tämä johtuu naisen mielen puutteellisuudesta.” (Vol. 3:826)

      Muhammed sanoi naisille: ”En ole tavannut ketään, joka olisi teitä puutteellisempi mieleltään ja uskoltaan.” (Vol. 2:541)

      Helvetissä suurin osa ihmisistä on naisia
      Muhammed sanoi: ”Minulle näytettiin helvetin tuli ja suurin osa siellä olijoista oli naisia.” (Vol. 1:28, 301; Vol. 2:161; Vol. 7:124)

      Nainen on huono enne
      Muhammed sanoi: ”Huono enne on naisessa, talossa ja hevosessa.” (Vol. 7:30)

      Naiset ovat haitallisia miehille
      Muhammed sanoi: ”Jälkeeni en jätä mitään kärsimystä, joka olisi haitallisempi miehille kuin naiset.” (Vol. 7:33)

      Naiset eivät saa pitää peruukkeja
      Muhammed sanoi: ”Älä pidä ylläsi tekohiuksia, sillä Allah lähettää kirouksensa niiden naisten päälle, jotka keinotekoisesti pidentävät hiuksiaan” (Vol. 7:133)

      • No juu, ja tällaista myhämenttilaisuutta Suomeen ajavat vihreät, vasemmisto, sdp,rkp,keskusta ja kokoomus yms. haihattelijat. Kummallista että vielä naiset ja feministit itsekin ajavat sitä... , vaikka siitä saattaa olla vain naisille itselleen vaivaa... pirullista...
        https://www.youtube.com/watch?v=CdvQa1Bowvw


      • Anonyymi

        Ei tämä ole mikään uskontopalsta tai imaamikokous. Mohammed voisi vetää vtun päähänsä ja paeta vuorille.


    • Anonyymi

      Siksihän eliitti antoi naisille länsimaissa oikeudet kaikkeen,jotta syntyvyys saadaan nolliin ja yhteiskunnat hajalle.

    • Anonyymi

      Naiset ei ole minkään arvoisia ihmisinä. Ovat vain yhtä tarkoitusta varten luotu ihan raamatunkin mukaan eli lapsia tekemään ja hoitamaan miehet kuten mies haluaa.

      • Anonyymi

        Taitaa länsimainen yhteiskunta olla sinulle väärä paikka asua?


    • Anonyymi

      On typerää loukata vastakkaista sukupuolta. Suomen miehillä on paljon alkoholismia ja se on pakottanut naiset ottamaan enemmän vastuuta. Menneiden sukupolvien miesten sovinistinen, nilkkimäinen ylenkatse ei aiheuttanut muuta kuin vihaa ja eripuraa. Itseään kunnioittavan miehen ei tarvitse mitätöidä naista. Hän tuntee oman arvonsa ja antaa arvon naisellekin. Hän ei myöskään ryhdy tossukaksi ja hakeudu isoiitan apupojaksi. Näitäkin miehiä näkee ja se ihmetyttää. Missä on terve miehuus?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe