Huomenia kamut

yksitypy

Nyt piti ilmoittaa sellanen tärkeä asia teille.
Luulisin etten ehdi tänään huuhaalle kirjoittaa kun tämän aloituksen, joten otan osaa suruunne :=)))))))))))
Mulla on busines asioita hoidettavan ihan iltamyöhään asti.
Nyt tietenkin joku, joka herää väärällä jalalla sängystä ylös vastaa mulle, et mitä sun tänne tarvii tulla kertomaan mitä teet ja pääsetkö huuhaalle tänään :=)))))
Mutta olen sitä mieltä, että kavereille täytyy ilmoittaa jos yhden päivän joutuu olemaan pois huuhaalta. En minäkään kuitenkaan ihan veskissä käyntikertoja teille kerro :=))))))

Huuhaan naisille tiedoksi. Tämä on tosiasia:
Sain viimein selville eilen kun olin meikki-illassa, että meikkivoiteet sisältää nikkeliä. Se oli aivan uutta mulle. Mulla voimakas nikkeliallergia ja laitan meikkivoidetta yleensä kun lähden viihteelle. Aamulla kun herään kasvot on ihan laikukkaat, vaikka tietenkin ennen nukkumaanmenoa aina puhdistan kasvot. Nyt eilen kokeilin sellaista luonnonkosmetiikan meikkivoidetta jossa ei ole nikkeliä ja nukuin vielä yön se kasvoilla, niin aamulla ei ollut ihossa mitään läikkiä. Viimein löysin oikean meikkivoiteen itselleni jota voin käyttää.

Kerron tään sen vuoksi, jos jokin muukin kärsinyt samasta ongelmasta. Siis yleensä meikkivoiteissa on nikkeliä.

Hyvät päivän ja illanjatkot kaikille :=))))))

Niin... ja Man of Mysterylle eritoten rakkaat terkut yksitypyltä :=))))))))))))))))))))))))))

9

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palataan vaan asiaan...kjäh...... jokos laastarin vaihdoit....eheheee.........=:0))))))))

• yksitypy

oli peijakas alkanut polvet märkimään :=((((
        Mitenhän lie sefulla??? :=))))
        Moikkaa siis.........

• yksitypy kirjoitti:

oli peijakas alkanut polvet märkimään :=((((
        Mitenhän lie sefulla??? :=))))
        Moikkaa siis.........

sähän voit sen sefunki laastarin.......=;0)))))vaihtaa..........

• Ben_Sjatkel

Mä lähden tästä sitten antoisimmille kala-apajille, joo, niin teen.

Bengt

• yksitypy

älä hermostu nyt. Sinä olet minulle niin tärkeä. Älä jätä mua :=(((((
        Tulen huomenna huuhalle taas. Joten älä kauan muilla apajilla ole. Hyvät päivänjatkot sinullekin muruseni :=)))))))

• Doe-01

bisneksiä se typy alkaa hoitelemaan?Ettei vaan olis haussa Uuden Ilokatu 69:n toimipisteen perustaminen;=)))?Sinusta kun ei koskaan tiedä..

• hörhö

no luulis jo aiemmin huomaavan naamasta,ettei oo oikein kaunis jos et voi tavallista meikkivoidetta käyttää..on niitä paljon jotka tosissaan voisivat tarkistaa mm.meikkivoiteensa sävyn,kuinka suuri kerros sitä naamaan laitetaan yms.yms

• Hannipali

Se on täysin luonnonmukaista. Sitä käyttävät oman lajini naaraat (yritän käyttää hienoa ihmisten kieltä).

Mutta miksi käytät voidetta naamaasi? Lajini naaraat käyttävät voidetta tisseihin. - Tai voinenko sanoa 'käyttävät', lypsäjät sitä hierovat heidän nänneihinsä.

Tämä ohje on kuulunut jo vuosia Pirkka-nikseihin.

• >Niin... ja Man of Mysterylle eritoten rakkaat terkut yksitypyltä :=))))))))))))))))))))))))))<

- kenellekäs muulle, ja keneltäkäs muulta?

Hyvä, kun sopiva meikkivoide löytyi - luonnonkosmetiikka on monille "pelastus" noissa allergiajutuissa.

Palaillaan taas, t. MM.

P.S. Meni tämä viesti vähän myöhään - tämän koneen kanssa puljatessa aika kuluu nopeaan, uutta ohjelmaa opettelen tässä käyttämään, nothing serious...........

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      325
      1873
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1007
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      914
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe