Jos matkustat Tallinkin laivoilla, pidättele varmuuden vuoksi eli käy WC:ssä, sillä eihän sitä tiedä vaikka taas laskevat paskamme Itämereen...neukkujen opettava tapa jatkuu ja vielä nyt Ruotsin-Suomalaisessa komennuksessa! Håkan Nordström! Älä selittele vaan lyö hanskat tiskiin!
"Ei ikinä enää Tallinkin laivoille"
Pidättele Tallinkilla!
5
552
Vastaukset
- olikohan noin
näin matkustajien tekevän tarpeitaan pitkin nurkkia. Eipähän saastu Suomenlahden vedet.
- Kusipää
Laski ne Tallinkin laivoilla nurkkiin tai lattialle. Jossain vaiheessa ne Itämereen valuvat.
- Työtä hakeva
Meillä suomalaisilla on vieläkin se tapa, että "suosi suomalaista, käytä ulkolaista..."
Olen ollut laivoilla töissä toistakymmentä vuotta. Nyt työttömänä "kun halvan työvoiman tarjoajat veivät työt..."
Tallink saa halvempaa virolaista työvoimaa. Ja on säästänyt ja kai vieläkin säästää laskemalla jätevetensä mereen.
Silmälummeeksi silloin tällöin tuovat jätteensä satamnaan, kuten Tukholman (Ahvenanmeren) tapauksessa. Suurin osa mereen!
Virolainen 43-vuotias En Penn (Tallinkin omistaja) hieroo käsiään ja käärii rahaa, jota edesauttaa juuri tuo Ruotsin-suomalainen toimitusjohtaja Håkan Nordsrtöm.
Boikottiin koko Tallink.
Matkustetaan suomalaisilla laivoilla, niin minä ja moni muukin työtön saa paikkansa takaisin ja verorahat tulevat Suomeen!- Punainen laiva
Mun käsittääkseni punaiset laivat ovat "aitoja suuomalaisia"
Ja tilaa on ollut.
Helsnki - Tallinan väliäkin kulkee kahteen kertaan päivässä. Siisti ja mukava sekä kiva henkilökunta.
Suosin siis suomalaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581