Kuinka voi aviossa oleva mies kaivata jotain entistä naisystävää näin paljon?Välillä oikein kaduttaa että hänet joskus kohtasin...
Annika
12
1821
Vastaukset
- minäkö??
Kerrohan lisää!!! Mistäpäin? ym. Mielenkiinto heräsi!
- minä.
sinä juuri missä olet?
- saman nimen omaava....
jo vain ukkomies...kerro lisää annikasta...tiedä vaikka olisin se sama jota kaipaat....
- sipsu
mitä sitten kun kaipaat?
Senkus kaipaat vaan, mutta toivottavasti jää vain KAIPAUKSEN asteelle!!!!
Ja unohdat senkin pikkuhiljaa.... - annikako??
missä tapasit kyseisen annikan???....meitä kun on usita.
- Mistä päin
Ja mikä olisi hänen ammatti...
- annikasi...
kenties aikoinaan tapasimme seinäjoella....vuosia sitten...meillä oli hauskaa silloin...tuskin enää...asiat ovat muuttuneet paljon...enkä halua luopua tästä..kaikki on nyt kohdallaan.muistot elävät ikuisesti,hyvä niin...toivon kaikkea hyvää h:lle,tervisin a.
hei herrasmies.jos olet seinäjoelta,olen se jota kenties etsit.siitä on vuosia kun viimmeksi ollaan nähty.vuodet vierii ja muistot kultaantuu.paljon on asioita tapahtunut,mutta jos olet sinä...vastaa mulle. [email protected]
- herrasmies
Oikein sydän takoo kun lukee vastauksia...eteläisestä Suomesta ko.henkilö on...
- Minäkö?
Sinäkö se oot? Niin monen vuoden jälkeen muistatko mua?
- Annika
Pystytkö tarkentamaan sijaintia ja mahd mitä tämä Annika tekee ammatikseen..?Mitä itse teet ammatiksesi..?
Löydänkö sut...?
- Uskalla
Tarkentaa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318