nykyään. Kyllä te jutut luette mut ei sen enenpää.
Näitä juttuja oli ennen mukava lueskella täällä jopa osallistua mutta kun ei teistä enää niitä irtoa vai onko kysymys nyt siitä ettei kukaan uskalla.
Muutamat sitkeät yrittää mutta ei nekään tätä pystyssä kauan pidä.
Kiva kiva
3
253
Vastaukset
- heitit
asiaa, et kukaan ei uskaltanu/viittiny heittää juttuja tänne. Poistoja oli, mutta ei enää. Mä sun kans samaa mieltä, et niitä juttuja on hauska lukee. Mä kans yritän joskus kirjoittaa, mut en mä sitten kuiteskaan ku en osaa. Mä luen niitä aina. Kyll mä näin sain nyt kirjotettuu.
ikuna hiljaa vaik ei olis asiaakaan.....Koska jopa puhun unissaniki...heh........=:0)))))))
Jospa se hiljaisuus johtunee siitä tänään kun porukalla on kanuunaralli....- äkeä
Älä ivaa. Olen yrittänyt pitää tätä pystyssä hikipäissäni, mutta tuntuu että se voi kaatua milloin tahansa. Tule apuun, ole kiltti !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59798
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46650
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213588- 42543
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480