Monta kovaa taistelua on käyty mutta Gdwarfth kansa ei ole vapautettu vielä.
Vaikka hottentottien ja gdwarfthien kylä on rauhoittunut ja palannut ennalleen, niin aina välillä voi kyläläisten mukaan vielä aistia Jorojukan vaanivan jossain. Jotkut kyläläiset kertovat mm kuulleensa jorojukan muminaa vuorten takaa öisin, aina kun on täysikuu.
Kylä tietää ettei "FINAL EPISODE" ole vielä koittanut, mutta jatkavat elämä niinkuin kaikkien sovinistien äitiä ei olisi.
Mitä tulevaisuus tuo tullessaan paljastuu seuraavassa jaksossa "Jorojukan Paluu".
Taru Sovinistien Herrasta
Gandalf
1
205
Vastaukset
- fani.
"Jorojukan vastaiskun" jälkeen kaikki mahdollinen on jo saavutettu. Trilogian päätös "Jorojukan paluu" jatkaa taatusti melkein samalla linjalla kuin kaksi ensimmäistä, mutta on luultavasti heikompi.
"Jorojukan paluu" on saagan aika-järjestyksessä näillä näkymin viimeinen elokuva. Monista heikkouksistaan huolimatta voimme uskoa että "Jorojukan paluu" päättää vanhan trilogian hienosti!
Inside tietona kuulemma elokuvan lopussa, Jorojukka riisuu naamarin ja paljastaa olevansa Kurren isä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725