Hunter Tylon kasvot

voi rähämä

Kammottavaa, miten epäonnistunut hänen kauneusleikkauksensa onkaan. Naama on ihan muovisen näköinen, ei enää kaunis. Sääli!

16

14877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneh

      Hunter Tylo oli niin Kaunis luonnostaan, mutta eikös vain hänki sitte mennyt leikkauttamaan itsensä pilalle. Surettaa ja ihmetyttää, että eikö ne ihmiset itse ymmärrä että ne vain ja ainoastaan pilaa itsensä menemällä ns. kauneusleikkauksiin. Mun mielestä valitettavan monessa tapauksessa vois puhua paremminkin Rumennusleikkauksesta.
      Taylor on silti suosikkihahmoni Kauniissa ja Rohkeissa, vaikka en Hunterin muodonmuutoksesta pidä lainkaan.

      • typykkä

        missä kuva missä kuva?


      • Tietäjä84

      • mmm
        Tietäjä84 kirjoitti:

        http://www.cbs.com/daytime/bb/updates/daily/

        Täyteläiset huulet sopii sille.Meikkauksen täytyy
        tietenkin olla täysin kunnossa että tuollaiset kasvot näyttää kauniilta

        Ilman meikkiä ei näytä hyvältä


      • Tietäjä84
        mmm kirjoitti:

        Täyteläiset huulet sopii sille.Meikkauksen täytyy
        tietenkin olla täysin kunnossa että tuollaiset kasvot näyttää kauniilta

        Ilman meikkiä ei näytä hyvältä

        Ja antaisin ottaa suuhuun ...siihen se jäiski!!!


      • Rhanna
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Ja antaisin ottaa suuhuun ...siihen se jäiski!!!

        Hunter on muuttunut vuosien varrella, siinä missä sarjan muutkin naisnäyttelijät.

        Tässä Hunterin ensimmäinen virallinen B&B kuva:
        http://www.geocities.com/kelso28a/cphp/one/tylo.jpg

        Seuraava Hunterin kuva taas ajalta kun Taylor työskenteli Pierce Petersonin palveluksessa:
        http://hem.passagen.se/sunheart/Ptr.jpg

        Sitten kuva, joka on tällä hetkellä Hunterin virallinen B&B kuva:
        http://soapoperadigest.com/InWeekly/HunterTyloL05.jpg


      • Tietäjä84

    • PlastiikkaHunter
      • oli täydellinen

        oli koko sarjan -ei sitenkään- koko saippuamaailman -tai siis-koko maailman kaunein nainen . uskomaton hymy,niin tuuheat hiukset,pehmeät kasvot,sympaattiset piirteet ja vielä myötätuntoinen luonne tekivät hänestä täydellisen kaunottaren...todellakin....todistetusti...mutta nyt tämä uusi taylor -kalvakkoine ihoineen,kapeine kasvoineen/kauloineen,kovine piirteieen ja lyhyine hiuksineen- ei näytä yhtään siltä samalta seksipommilta/kauneuskuningattarelta kuin ennen...tuntuu kuin taylor olsi yhä kuollut vaikka hunter tylo onkin jo sarjaan palannut,ja ensi vuonna myös suomessa,mutta niin on eri näköinen...


      • oli kaunis
        oli täydellinen kirjoitti:

        oli koko sarjan -ei sitenkään- koko saippuamaailman -tai siis-koko maailman kaunein nainen . uskomaton hymy,niin tuuheat hiukset,pehmeät kasvot,sympaattiset piirteet ja vielä myötätuntoinen luonne tekivät hänestä täydellisen kaunottaren...todellakin....todistetusti...mutta nyt tämä uusi taylor -kalvakkoine ihoineen,kapeine kasvoineen/kauloineen,kovine piirteieen ja lyhyine hiuksineen- ei näytä yhtään siltä samalta seksipommilta/kauneuskuningattarelta kuin ennen...tuntuu kuin taylor olsi yhä kuollut vaikka hunter tylo onkin jo sarjaan palannut,ja ensi vuonna myös suomessa,mutta niin on eri näköinen...

        ..vaan ei ole enää kun meni pilaamaan naamansa plastiikkakirurgialla. Kammottavan näköinen!!!
        Esim. Päivien viemää-sarjan Kristian Alfonso on vain kolme vuotta nuorempi kuin Hunter Tylo mutta ei siitä huolimatta ole pilannut kasvojaan ns. kauneuslaikkauksilla ja toivottavasti ei pilaakaan. Siinä vasta kaunis nainen!


      • Reetaliini

      • Tylo on pilalla
        oli kaunis kirjoitti:

        ..vaan ei ole enää kun meni pilaamaan naamansa plastiikkakirurgialla. Kammottavan näköinen!!!
        Esim. Päivien viemää-sarjan Kristian Alfonso on vain kolme vuotta nuorempi kuin Hunter Tylo mutta ei siitä huolimatta ole pilannut kasvojaan ns. kauneuslaikkauksilla ja toivottavasti ei pilaakaan. Siinä vasta kaunis nainen!

        sammakolla nykyään. Kauhistus!


    • Kyllä se oli rumentunu hirmusesti. No ehkä se oli pakkoleikattu siellä, kun se oli taas sen prinssi Omarin vankina silloin siellä palatsissa, ennekun ilmestyi Ridgelle "haudasta":D:D

    • OmarSharif

      Vitun tyhmä jätkä se prinssi Omar!

    • Kauneutta riittää

      Täytyy sanoa, että ei oo tää, niinkuin meidän Kerttu, Kerttu se vain pelottelisi ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe