Kammottavaa, miten epäonnistunut hänen kauneusleikkauksensa onkaan. Naama on ihan muovisen näköinen, ei enää kaunis. Sääli!
Hunter Tylon kasvot
16
14877
Vastaukset
- Anneh
Hunter Tylo oli niin Kaunis luonnostaan, mutta eikös vain hänki sitte mennyt leikkauttamaan itsensä pilalle. Surettaa ja ihmetyttää, että eikö ne ihmiset itse ymmärrä että ne vain ja ainoastaan pilaa itsensä menemällä ns. kauneusleikkauksiin. Mun mielestä valitettavan monessa tapauksessa vois puhua paremminkin Rumennusleikkauksesta.
Taylor on silti suosikkihahmoni Kauniissa ja Rohkeissa, vaikka en Hunterin muodonmuutoksesta pidä lainkaan.- typykkä
missä kuva missä kuva?
- mmm
Tietäjä84 kirjoitti:
Täyteläiset huulet sopii sille.Meikkauksen täytyy
tietenkin olla täysin kunnossa että tuollaiset kasvot näyttää kauniilta
Ilman meikkiä ei näytä hyvältä - Tietäjä84
mmm kirjoitti:
Täyteläiset huulet sopii sille.Meikkauksen täytyy
tietenkin olla täysin kunnossa että tuollaiset kasvot näyttää kauniilta
Ilman meikkiä ei näytä hyvältäJa antaisin ottaa suuhuun ...siihen se jäiski!!!
- Rhanna
Tietäjä84 kirjoitti:
Ja antaisin ottaa suuhuun ...siihen se jäiski!!!
Hunter on muuttunut vuosien varrella, siinä missä sarjan muutkin naisnäyttelijät.
Tässä Hunterin ensimmäinen virallinen B&B kuva:
http://www.geocities.com/kelso28a/cphp/one/tylo.jpg
Seuraava Hunterin kuva taas ajalta kun Taylor työskenteli Pierce Petersonin palveluksessa:
http://hem.passagen.se/sunheart/Ptr.jpg
Sitten kuva, joka on tällä hetkellä Hunterin virallinen B&B kuva:
http://soapoperadigest.com/InWeekly/HunterTyloL05.jpg - Tietäjä84
Rhanna kirjoitti:
Hunter on muuttunut vuosien varrella, siinä missä sarjan muutkin naisnäyttelijät.
Tässä Hunterin ensimmäinen virallinen B&B kuva:
http://www.geocities.com/kelso28a/cphp/one/tylo.jpg
Seuraava Hunterin kuva taas ajalta kun Taylor työskenteli Pierce Petersonin palveluksessa:
http://hem.passagen.se/sunheart/Ptr.jpg
Sitten kuva, joka on tällä hetkellä Hunterin virallinen B&B kuva:
http://soapoperadigest.com/InWeekly/HunterTyloL05.jpgYEAH!!!
- PlastiikkaHunter
Kaipa se nyt manipuloiduissa promokuvissa ihmismäiseltä näyttää, mutta vilkaiskaa näitä:
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/006473.html- oli täydellinen
oli koko sarjan -ei sitenkään- koko saippuamaailman -tai siis-koko maailman kaunein nainen . uskomaton hymy,niin tuuheat hiukset,pehmeät kasvot,sympaattiset piirteet ja vielä myötätuntoinen luonne tekivät hänestä täydellisen kaunottaren...todellakin....todistetusti...mutta nyt tämä uusi taylor -kalvakkoine ihoineen,kapeine kasvoineen/kauloineen,kovine piirteieen ja lyhyine hiuksineen- ei näytä yhtään siltä samalta seksipommilta/kauneuskuningattarelta kuin ennen...tuntuu kuin taylor olsi yhä kuollut vaikka hunter tylo onkin jo sarjaan palannut,ja ensi vuonna myös suomessa,mutta niin on eri näköinen...
- oli kaunis
oli täydellinen kirjoitti:
oli koko sarjan -ei sitenkään- koko saippuamaailman -tai siis-koko maailman kaunein nainen . uskomaton hymy,niin tuuheat hiukset,pehmeät kasvot,sympaattiset piirteet ja vielä myötätuntoinen luonne tekivät hänestä täydellisen kaunottaren...todellakin....todistetusti...mutta nyt tämä uusi taylor -kalvakkoine ihoineen,kapeine kasvoineen/kauloineen,kovine piirteieen ja lyhyine hiuksineen- ei näytä yhtään siltä samalta seksipommilta/kauneuskuningattarelta kuin ennen...tuntuu kuin taylor olsi yhä kuollut vaikka hunter tylo onkin jo sarjaan palannut,ja ensi vuonna myös suomessa,mutta niin on eri näköinen...
..vaan ei ole enää kun meni pilaamaan naamansa plastiikkakirurgialla. Kammottavan näköinen!!!
Esim. Päivien viemää-sarjan Kristian Alfonso on vain kolme vuotta nuorempi kuin Hunter Tylo mutta ei siitä huolimatta ole pilannut kasvojaan ns. kauneuslaikkauksilla ja toivottavasti ei pilaakaan. Siinä vasta kaunis nainen! - Reetaliini
gasdgdsg kirjoitti:
On se kiva olla köyhä tavis, niin ei tuu tehtyä tollasia hulluuksia!!
- Tylo on pilalla
oli kaunis kirjoitti:
..vaan ei ole enää kun meni pilaamaan naamansa plastiikkakirurgialla. Kammottavan näköinen!!!
Esim. Päivien viemää-sarjan Kristian Alfonso on vain kolme vuotta nuorempi kuin Hunter Tylo mutta ei siitä huolimatta ole pilannut kasvojaan ns. kauneuslaikkauksilla ja toivottavasti ei pilaakaan. Siinä vasta kaunis nainen!sammakolla nykyään. Kauhistus!
Kyllä se oli rumentunu hirmusesti. No ehkä se oli pakkoleikattu siellä, kun se oli taas sen prinssi Omarin vankina silloin siellä palatsissa, ennekun ilmestyi Ridgelle "haudasta":D:D
- OmarSharif
Vitun tyhmä jätkä se prinssi Omar!
- Kauneutta riittää
Täytyy sanoa, että ei oo tää, niinkuin meidän Kerttu, Kerttu se vain pelottelisi ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483