Hunter Tylon kasvot

voi rähämä

Kammottavaa, miten epäonnistunut hänen kauneusleikkauksensa onkaan. Naama on ihan muovisen näköinen, ei enää kaunis. Sääli!

16

14877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneh

      Hunter Tylo oli niin Kaunis luonnostaan, mutta eikös vain hänki sitte mennyt leikkauttamaan itsensä pilalle. Surettaa ja ihmetyttää, että eikö ne ihmiset itse ymmärrä että ne vain ja ainoastaan pilaa itsensä menemällä ns. kauneusleikkauksiin. Mun mielestä valitettavan monessa tapauksessa vois puhua paremminkin Rumennusleikkauksesta.
      Taylor on silti suosikkihahmoni Kauniissa ja Rohkeissa, vaikka en Hunterin muodonmuutoksesta pidä lainkaan.

      • typykkä

        missä kuva missä kuva?


      • Tietäjä84

      • mmm
        Tietäjä84 kirjoitti:

        http://www.cbs.com/daytime/bb/updates/daily/

        Täyteläiset huulet sopii sille.Meikkauksen täytyy
        tietenkin olla täysin kunnossa että tuollaiset kasvot näyttää kauniilta

        Ilman meikkiä ei näytä hyvältä


      • Tietäjä84
        mmm kirjoitti:

        Täyteläiset huulet sopii sille.Meikkauksen täytyy
        tietenkin olla täysin kunnossa että tuollaiset kasvot näyttää kauniilta

        Ilman meikkiä ei näytä hyvältä

        Ja antaisin ottaa suuhuun ...siihen se jäiski!!!


      • Rhanna
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Ja antaisin ottaa suuhuun ...siihen se jäiski!!!

        Hunter on muuttunut vuosien varrella, siinä missä sarjan muutkin naisnäyttelijät.

        Tässä Hunterin ensimmäinen virallinen B&B kuva:
        http://www.geocities.com/kelso28a/cphp/one/tylo.jpg

        Seuraava Hunterin kuva taas ajalta kun Taylor työskenteli Pierce Petersonin palveluksessa:
        http://hem.passagen.se/sunheart/Ptr.jpg

        Sitten kuva, joka on tällä hetkellä Hunterin virallinen B&B kuva:
        http://soapoperadigest.com/InWeekly/HunterTyloL05.jpg


      • Tietäjä84

    • PlastiikkaHunter
      • oli täydellinen

        oli koko sarjan -ei sitenkään- koko saippuamaailman -tai siis-koko maailman kaunein nainen . uskomaton hymy,niin tuuheat hiukset,pehmeät kasvot,sympaattiset piirteet ja vielä myötätuntoinen luonne tekivät hänestä täydellisen kaunottaren...todellakin....todistetusti...mutta nyt tämä uusi taylor -kalvakkoine ihoineen,kapeine kasvoineen/kauloineen,kovine piirteieen ja lyhyine hiuksineen- ei näytä yhtään siltä samalta seksipommilta/kauneuskuningattarelta kuin ennen...tuntuu kuin taylor olsi yhä kuollut vaikka hunter tylo onkin jo sarjaan palannut,ja ensi vuonna myös suomessa,mutta niin on eri näköinen...


      • oli kaunis
        oli täydellinen kirjoitti:

        oli koko sarjan -ei sitenkään- koko saippuamaailman -tai siis-koko maailman kaunein nainen . uskomaton hymy,niin tuuheat hiukset,pehmeät kasvot,sympaattiset piirteet ja vielä myötätuntoinen luonne tekivät hänestä täydellisen kaunottaren...todellakin....todistetusti...mutta nyt tämä uusi taylor -kalvakkoine ihoineen,kapeine kasvoineen/kauloineen,kovine piirteieen ja lyhyine hiuksineen- ei näytä yhtään siltä samalta seksipommilta/kauneuskuningattarelta kuin ennen...tuntuu kuin taylor olsi yhä kuollut vaikka hunter tylo onkin jo sarjaan palannut,ja ensi vuonna myös suomessa,mutta niin on eri näköinen...

        ..vaan ei ole enää kun meni pilaamaan naamansa plastiikkakirurgialla. Kammottavan näköinen!!!
        Esim. Päivien viemää-sarjan Kristian Alfonso on vain kolme vuotta nuorempi kuin Hunter Tylo mutta ei siitä huolimatta ole pilannut kasvojaan ns. kauneuslaikkauksilla ja toivottavasti ei pilaakaan. Siinä vasta kaunis nainen!


      • Reetaliini

      • Tylo on pilalla
        oli kaunis kirjoitti:

        ..vaan ei ole enää kun meni pilaamaan naamansa plastiikkakirurgialla. Kammottavan näköinen!!!
        Esim. Päivien viemää-sarjan Kristian Alfonso on vain kolme vuotta nuorempi kuin Hunter Tylo mutta ei siitä huolimatta ole pilannut kasvojaan ns. kauneuslaikkauksilla ja toivottavasti ei pilaakaan. Siinä vasta kaunis nainen!

        sammakolla nykyään. Kauhistus!


    • Kyllä se oli rumentunu hirmusesti. No ehkä se oli pakkoleikattu siellä, kun se oli taas sen prinssi Omarin vankina silloin siellä palatsissa, ennekun ilmestyi Ridgelle "haudasta":D:D

    • OmarSharif

      Vitun tyhmä jätkä se prinssi Omar!

    • Kauneutta riittää

      Täytyy sanoa, että ei oo tää, niinkuin meidän Kerttu, Kerttu se vain pelottelisi ihmisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe