Muistatko tämän?

Olipa kerran, kauan sitten... bla bla blaa(skipataan muutama chapteri)
Kuningas käski: Sinun on tultava luokseni, mutta et saa tulla tietä pitkin etkä tien vieressä. Et saa olla pukeissa etkä alasti. Kysymys kuuluu, pääsikö tarinamme päähenkilö kuninkaan luo ja pystyikö hän noudattamaan kuningaan määräyksiä?

10

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • //Loulhaa//

      Juu eli sen piti kuolla ja se piti kantaa siitä yli x)

      • Molemmat...


    • Ahkeranan satujen lukijana(minut tavataaan useasti uskonto palstalla) tiedän.

      Kyllä pääsi..., mutta miten?

      Hän käveli tien ja ojan rajalla(hieman molemmilla) jolloin ei voinut sanoa, että hän olisi kävellyt jommassa kummassa. Lisäksi hän kääriytyi verkkoon. Hänellä ei ollut mitään vaatetta päällä, mutta ei voinut sanoa että hän olisi alasti.

      Lisäksi, jos oikein muistan, hän ei saanut tulla ratsain, eikä kävellen, jolloin hän raahautti itseään aasin perässä.

      • Onneksi olkoon, voitit juuri oikean vastauksen tuoman ilon ja valon...:) Tota vimppaa mäkin funtsin, en muistanut. Kiitos! Tuli lauteilla saunan mieleen, kun luin pari viikkoa sitten kummitytölle tuota ko. satua. Ihan hyvä satu!


      • NW4EVER kirjoitti:

        Onneksi olkoon, voitit juuri oikean vastauksen tuoman ilon ja valon...:) Tota vimppaa mäkin funtsin, en muistanut. Kiitos! Tuli lauteilla saunan mieleen, kun luin pari viikkoa sitten kummitytölle tuota ko. satua. Ihan hyvä satu!

        Miksi tämä on "huuhaa" puolella? Väitätkö, ettei tämä ole totta ;)


      • oggi kirjoitti:

        Miksi tämä on "huuhaa" puolella? Väitätkö, ettei tämä ole totta ;)

        ...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!


      • NW4EVER kirjoitti:

        ...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!

        mitään jatka vaan ja ota iisisti....


      • NW4EVER kirjoitti:

        ...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!

        Älä ota sitä vakavasti...


      • HH innanen
        NW4EVER kirjoitti:

        ...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!

        hermot


    • hhinnanen

      lisää satuja kun täälä texasis on niin tylsää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe