Olipa kerran, kauan sitten... bla bla blaa(skipataan muutama chapteri)
Kuningas käski: Sinun on tultava luokseni, mutta et saa tulla tietä pitkin etkä tien vieressä. Et saa olla pukeissa etkä alasti. Kysymys kuuluu, pääsikö tarinamme päähenkilö kuninkaan luo ja pystyikö hän noudattamaan kuningaan määräyksiä?
Muistatko tämän?
10
446
Vastaukset
- //Loulhaa//
Juu eli sen piti kuolla ja se piti kantaa siitä yli x)
Ahkeranan satujen lukijana(minut tavataaan useasti uskonto palstalla) tiedän.
Kyllä pääsi..., mutta miten?
Hän käveli tien ja ojan rajalla(hieman molemmilla) jolloin ei voinut sanoa, että hän olisi kävellyt jommassa kummassa. Lisäksi hän kääriytyi verkkoon. Hänellä ei ollut mitään vaatetta päällä, mutta ei voinut sanoa että hän olisi alasti.
Lisäksi, jos oikein muistan, hän ei saanut tulla ratsain, eikä kävellen, jolloin hän raahautti itseään aasin perässä.Onneksi olkoon, voitit juuri oikean vastauksen tuoman ilon ja valon...:) Tota vimppaa mäkin funtsin, en muistanut. Kiitos! Tuli lauteilla saunan mieleen, kun luin pari viikkoa sitten kummitytölle tuota ko. satua. Ihan hyvä satu!
NW4EVER kirjoitti:
Onneksi olkoon, voitit juuri oikean vastauksen tuoman ilon ja valon...:) Tota vimppaa mäkin funtsin, en muistanut. Kiitos! Tuli lauteilla saunan mieleen, kun luin pari viikkoa sitten kummitytölle tuota ko. satua. Ihan hyvä satu!
Miksi tämä on "huuhaa" puolella? Väitätkö, ettei tämä ole totta ;)
oggi kirjoitti:
Miksi tämä on "huuhaa" puolella? Väitätkö, ettei tämä ole totta ;)
...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!
NW4EVER kirjoitti:
...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!
mitään jatka vaan ja ota iisisti....
NW4EVER kirjoitti:
...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!
Älä ota sitä vakavasti...
- HH innanen
NW4EVER kirjoitti:
...laulu! Vaikka mä kirjoittaisin mitä, aina joku "neuvoo" ettei viestini kuulu huuhaalle. Kattokaa ny noita muita viestejä... MITÄ VITUN EROO ON MUN JA NOIDEN MUIDEN VIESTEILLÄ??!!
hermot
- hhinnanen
lisää satuja kun täälä texasis on niin tylsää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
