Mikä mättää tupakointi loppuu ravintoloissa vuonna 2007?!!! Näinköhän?! Mitäköhän suomalaiset ovat mieltä ei luulis täällä onnistuvan koska suomalaiset ovat periksi antamattomia jästipäitä hyvällä sanottuna!! Mitäs muut suomalaiset mieltä asiasta siis suomalaiset??!! En usko että laki pitää kovin pitkään!!!!!!!!!!!
tupakointi
4
264
Vastaukset
- tappaa
kaikki ravintolat siis jos tupakoimattomuus saa lainvoiman
rav.työntek. sanoisin et ihan hanurista....ei mua ainakaan haitannut yhtään...enemmän karaoke.....milloinkohan se loppuu suomessa aiotaan tosiaan tehä koti juoppoja,,,voi olla hyvä....onhan niille ravintoloille jotka ovat invetoineet ilmastointiin niin kahen vuoden siirtymä...mitäs sitten....
Tupakkamies on aina tupakkamies... Mä olin melkein 2 vuotta norjas duunissa ja kun siellä tuli tupakointi kielto voimaan, ei baareissa istunu enää ketään muita kuin kodittomia ketkuja ja sirkuksesta karanneita hormooni-heikkejä. En kannata! Savuttomat rähinöitsijät menköön mekkaloimaan muualle...
- nuuskaa
ei tartte mennä koppiin röökille.Kyllä on kaunista katseltavaa naisella biitti huules
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275