Katselin tässä tuota isänmaallisuus-palstaa ja tulin suoraan sanottuna todella vihaiseksi erään kirjoittajan puheista joka näyttää selvästi vihaavan viattomia elämiä ja hän selvästi haluaisi alkaa jopa ampumaan ja kivittämään niitä.
Tämän kaltaiset eläinten vihaajat pitäisi todellakin saada kuriin ja minun mielestäni heidät voisi sulkea vaikka putkaan hieman rauhoittumaan.
Tuo kyseinen kirjoittaja näyttää selvästi vihaavan ulkomaalaisten ihmisten lisäksi myös viattomia eläimiä. Rasismi ja eläimiin kohdistuva viha/väkivalta ovat aina saaneet minut ääretömän vihaiseksi. Itse en todellakaan jäisi katsomaan sivusta jos yllättäisin jonkun kaupungilla ampumassa/kivittämässä viattomia eläimiä.
Lukekaa tämän kyseisen rasistin ja eläinten vihaajan kirjoituksia.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000052&posting=22000000012013053
Tiedän että tämä aihe ei nyt välttämättä kuulu tähän palstalle, mutta ajattelin vaan kertoa eläimistä pitäville ihmisille siitä kuinka julmia ja väkivaltaisia toiset ihmiset joskus ovat eläimiä kohtaan.
Toivottavasti ylläpito ja valvoja ei nyt ihan heti poistaisi tätä kyseisestä viestiä.
Nämä kun saisi kuriin
9
784
Vastaukset 9
- mars
Heh... ei voi kuin nauraa. Tuo isänmaallisuus-palstan kirjoitus oli selkeä provo, lähinnä huumorilla kirjoitettu. Ja toivottavasti on sinunkin kirjoituksesi. Mutta jos SINÄ olet edellisessä kommentissa tosissasi niin en voi kuin sääliä.
Ensinnäkin et ole varmaan lukenut tämän Julistajan kirjoituksia. Kyseinen henkilö ei juuri kirjoittele mitään provoja huumorimielellä, vaan hänen mielipiteensä ovat todellakin rasistisia ja jopa väkivaltaa lietsovia.
Tämä Julistaja on aina tosissaan kun on kyse ääri-isänmaallisuuden lietsomisesta ja ulkomaalaisten solvaamisesta.
Itse kyllä kirjoitin tämän viestin ihan tosissani, sillä tulen aina äärettömän vihaiseksi kun on kyse rasismista tai eläimiin kohdistuvasta vihasta/väkivallasta.- Oku
DarkFear kirjoitti:
Ensinnäkin et ole varmaan lukenut tämän Julistajan kirjoituksia. Kyseinen henkilö ei juuri kirjoittele mitään provoja huumorimielellä, vaan hänen mielipiteensä ovat todellakin rasistisia ja jopa väkivaltaa lietsovia.
Tämä Julistaja on aina tosissaan kun on kyse ääri-isänmaallisuuden lietsomisesta ja ulkomaalaisten solvaamisesta.
Itse kyllä kirjoitin tämän viestin ihan tosissani, sillä tulen aina äärettömän vihaiseksi kun on kyse rasismista tai eläimiin kohdistuvasta vihasta/väkivallasta.on luotu ihmisen tarpeisiin. Minun elämään kuuluu olennaisena osana eläinkunnasta tehdyt tuotteet jokapäiväisessä elämässä. Viikolla ostin Prismasta n.50€:lla brasilialaista pihvilihaa. Olen jo tehnyt muutaman viimeisen päälle pihviaterian. Soija- ja muut hörhötykset ei kuulu hyvään ruokaan.
Kaikki kunnia eläimiulle, mutta niid3en tarkoitus on palvella ihmisen hyvinvointia.
Ps. Mikä olisikaan miellyttävmpää kuin kylmällä talvipakkasella kunnon turkisvaatteet. Harmi kun ovat niin kalliita, että rehellisellä työtätekevällä yrittäjällä ei ole niihin varaa. - juho
Oku kirjoitti:
on luotu ihmisen tarpeisiin. Minun elämään kuuluu olennaisena osana eläinkunnasta tehdyt tuotteet jokapäiväisessä elämässä. Viikolla ostin Prismasta n.50€:lla brasilialaista pihvilihaa. Olen jo tehnyt muutaman viimeisen päälle pihviaterian. Soija- ja muut hörhötykset ei kuulu hyvään ruokaan.
Kaikki kunnia eläimiulle, mutta niid3en tarkoitus on palvella ihmisen hyvinvointia.
Ps. Mikä olisikaan miellyttävmpää kuin kylmällä talvipakkasella kunnon turkisvaatteet. Harmi kun ovat niin kalliita, että rehellisellä työtätekevällä yrittäjällä ei ole niihin varaa.eläimiä ihmisen tarpeisiin, se on eri asai sitten että ihminen saa kyllä hyödyntää eläimiä aivankuin muutkin eläimet toisia eläimiä. Ihminenkin kun on vain eläin.
- Lauri
DarkFear kirjoitti:
Itse kyllä kirjoitin tämän viestin ihan tosissani, sillä tulen aina äärettömän vihaiseksi kun on kyse rasismista tai eläimiin kohdistuvasta vihasta/väkivallasta.Kyseinen Julistaja ei todistettavasti maksa edes veroja, vai mitä mieltä olette tästä:
http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=uutiset&t=33035
Onko verojen maksamattomuus isänmaallista? Lauri kirjoitti:
Kyseinen Julistaja ei todistettavasti maksa edes veroja, vai mitä mieltä olette tästä:
http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=uutiset&t=33035
Onko verojen maksamattomuus isänmaallista?Mistä niin päättelit ettei Julistaja maksa veroja?
Ainakin tämä Julistaja on tullut erittäin tunnetuksi rasistisista ja väkivaltaa lietsovista mielipiteistään, tuon kaltaisia rasisteja kohtaan minulta ei ainakaan löydy minkäänlaista ymmärrystä.
- isänmaan ystävä
Kerrankin joku oikealla asialla. Nyt vain koitettava pitää suomi puhtaana. Tulis vaan kylmä talvi.
- Turkistarhaaja
Kuka nipo poistaa viestejä? Kommentoin tuon yhden tyhjäpään vinkunoita joittenkin patsaita likaavien lokkien suhteen niin viesti poistettiin? Meri- ja harmaalokki ovat vahinkolintuja eli siis niitä saa tiettynä aikana vuodesta ampua. Piste.
- sensuroijat
Palstojen seriffit poistavat viestejä ideologisista syistään.
Roskapostiin verrattavia törkyviestejä harvoin poistetaan, koska nehän ilmiantavat viestittäjänsä olemuksen laadun.
Minua törkyviestit kiusaavat, koska ne haittaavat asiallisten kirjoitusten lukemista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522