on juonnut virvokkeita NYT eli on pikkuisen juubassa?Mistä päin suamea olette?ikä?
Minä ukko 36 ja Vantaalta
Kuinka moni
täällä notkuja
7
350
Vastaukset
- pyörremyrsky
...että sillee!!!
elippä selvä....tuusulasta...hih
- Uppis
Vaikkei luulis. Syntymä humalassa
varmaankin. Ei tuu ihan mieleen
koska otin viimex :)))
Savonmuan Hilima :))) - onko kaunis
Uppis kirjoitti:
Vaikkei luulis. Syntymä humalassa
varmaankin. Ei tuu ihan mieleen
koska otin viimex :)))
Savonmuan Hilima :)))ilima
- tummaa ölppää
Ei teitä muuten kestä.
tippaakaan....selvillä vesillä liikun mä....=:0)))))
- kanuuna#
on, tuli eilen musisoitua trumpetilla en tosin soittanut parvella toscaa, nyt maistuu cappuccino ai niin kaukana lapissa olen, ihan niin kaukana että täällä voi keitellä kaffetkin revontulilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631217- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146886Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108687Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto101665- 56656
- 78591
- 42584