Mikä on paras stadilainen bändi
Paras stadilainen bändi
11
816
Vastaukset
- Flaming
Sideburns
- Ritch Little Bitch
Kyl mä sanosin et Melrose on pk-seudun paras rockbändi kautta aikain; taitaa olla vantaalainen mut näis musiikki- ja rockasioissa nyt ei juututa nurkkapatrioottisesti jonku kaupungin rajoihin, musiikissa on kyse sen verran jumalallisista asioista.
- Nashar
Ritch Little Bitch kirjoitti:
Kyl mä sanosin et Melrose on pk-seudun paras rockbändi kautta aikain; taitaa olla vantaalainen mut näis musiikki- ja rockasioissa nyt ei juututa nurkkapatrioottisesti jonku kaupungin rajoihin, musiikissa on kyse sen verran jumalallisista asioista.
Ehdottomasti Kingston Wall, vaikka eihän se enää ole, mutta kuiteskin!
- DAVE AFFE PAVE
SIINÄ TEILLE MUISTOJA 70 LUVULTA JOLLOIN STADISSA OLI ELÄMÄÄ JA MENOA.SIINÄ BÄNDISSÄ ON STADIN SYKE JA SE DÖFÄÄ ROKILLE JA SKULAA TÄNÄÄ NIIKU SILLO
- AROSUSI-09
Vois olla aika lähellä totuutta,jos tämän päivän nimistä puhutaan ?
- Joo on se
Remua ja kumppaneita ei voita mikään...
- No joo
Postuumistikin aidoin (Albertin kera).
Kerran live, aina live.
"...you keep on knockin but ya can't come in..."
- Darknesssss
Throes of dawn ilman epäilyksen häivää. Koko Suomen paras bändi oikeastaan.
- ilman muuta
ja BALLS
- JepJuu
ToD on kyllä helvetin kova!
- jiijoojaa
hetkellä one eye shut.tiukkaa metallia.tsiigatkaa sivut.
http://www.oneeyeshut.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770